verzorgpony bij een stal

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mars_mellow
Berichten: 531
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

verzorgpony bij een stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-20 20:12

Hoi! ik zoek al even een lease paard en kan nu bij de manege, alleen is daar weinig. daarom kijk ik nog wel even verder. denken jullie dat het een goed idee is om bij een pensionstal te zoeken?


Mijn vraag is dus, is een vzpony bij een pensionstal een goed idee?
Laatst bijgewerkt door mars_mellow op 01-12-22 15:46, in het totaal 3 keer bewerkt


XxLMMxX
Berichten: 3124
Geregistreerd: 22-03-12

Re: verzorgpony bij een stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:16

Ik zou je te jong vinden om mijn pony’s te rijden.
Op veel stallen ben je toch wel vaak alleen.
Maar ik kan natuurlijk niet over anderen oordelen.
Misschien heeft iemand een brave pony staan en kan diegene je ook een beetje begeleiden.
Zie bij ons op stal ook vaak jonge ruiters die hun vader of moeder meehebben, dat zou ik al anders vinden.

mars_mellow
Berichten: 531
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-20 20:18

XxLMMxX schreef:
Ik zou je te jong vinden om mijn pony’s te rijden.
Op veel stallen ben je toch wel vaak alleen.
Maar ik kan natuurlijk niet over anderen oordelen.
Misschien heeft iemand een brave pony staan en kan diegene je ook een beetje begeleiden.
Zie bij ons op stal ook vaak jonge ruiters die hun vader of moeder meehebben, dat zou ik al anders vinden.


idd. ik zoek alleen ervaring, maar ik zou niet weten hoe dat moet.
Laatst bijgewerkt door mars_mellow op 01-12-22 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: verzorgpony bij een stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:21

Dit is meer iets voor bokt markt denk ik.

Maar ik ben ooit bij een particulier gaan helpen met de verzorging van de pony's. Zij ging ook les geven dus kreeg dan in ruil voor helpen les. Super veel geleerd hele leuke pony's mogen rijden en nu mijn eigen waar zij mij nog steeds mee les geeft. En dan zij we al ruim 10 jaar verder.

Gewoon rond kijken of je ergens mag helpen, en natuurlijk ook hulp vragen als iets niet lukt mocht je een verzorgpony krijgen

mars_mellow
Berichten: 531
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-20 20:25

Marije_1997 schreef:
Dit is meer iets voor bokt markt denk ik.

Maar ik ben ooit bij een particulier gaan helpen met de verzorging van de pony's. Zij ging ook les geven dus kreeg dan in ruil voor helpen les. Super veel geleerd hele leuke pony's mogen rijden en nu mijn eigen waar zij mij nog steeds mee les geeft. En dan zij we al ruim 10 jaar verder.

Gewoon rond kijken of je ergens mag helpen, en natuurlijk ook hulp vragen als iets niet lukt mocht je een verzorgpony krijgen


inderdaad. goed idee

Benfan
Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: verzorgpony bij een stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:30

Mijn complimenten meid, je bent eerlijk over wat je kan en wat niet. Ik persoonlijk zou je zelf dan sneller bij mijn paard laten, dan meiden die roepen dat ze alles wel zelf kunnen. Zelfkennis, zeker bij paarden, is erg belangrijk! Heel veel succes met je zoektocht.

https://www.facebook.com/HyperPhilicAvium
Everything about parrots and parakeets!

mars_mellow
Berichten: 531
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-20 20:31

Benfan schreef:
Mijn complimenten meid, je bent eerlijk over wat je kan en wat niet. Ik persoonlijk zou je zelf dan sneller bij mijn paard laten, dan meiden die roepen dat ze alles wel zelf kunnen. Zelfkennis, zeker bij paarden, is erg belangrijk! Heel veel succes met je zoektocht.


heel aardig! bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 21:13

itsjustme593 schreef:
Marije_1997 schreef:
Dit is meer iets voor bokt markt denk ik.

Maar ik ben ooit bij een particulier gaan helpen met de verzorging van de pony's. Zij ging ook les geven dus kreeg dan in ruil voor helpen les. Super veel geleerd hele leuke pony's mogen rijden en nu mijn eigen waar zij mij nog steeds mee les geeft. En dan zij we al ruim 10 jaar verder.

Gewoon rond kijken of je ergens mag helpen, en natuurlijk ook hulp vragen als iets niet lukt mocht je een verzorgpony krijgen


inderdaad. goed idee


Wees vooral jezelf en niet bang zijn dat je iets niet goed doet hoor. Ik leer nog steeds en ben toch al zo'n 16 jaar bezig met paarden. Ik zou wel in eerste instantie je niet focussen op het rijden. Bied eerst aan of je kan helpen met de verzorging en dan komt rijden vanzelf :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers