ouders overtuigen voor een eigen paard

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ZoeZav
Berichten: 32
Geregistreerd: 08-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:45

manonnnnnn schreef:
Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om mijn ouders te overtuigen om een paard te kopen. Ik rij nu bijna 10 jaar op een manege maar zou echt mega graag een eigen paard willen. Mijn ouders denken daar anders over... Hebben jullie nog tips om je ouders te overtuigen? Of hoe hebben jullie dit gedaan?
Een eigen paard brengt ook heel wat voor- en nadelen mee, ik kan er wel verschillende bedenken maar ik denk niet dat dit voldoende is om ze te overtuigen..? :)


Je kan je ouders niet overtuigen. Als je dit echt wilt dan zou je serieus moeten gaan praten op een afgesproken moment. Praat over de voor en nadelen, de kosten en waarom je het wil. Nee is nee en dat moet je accepteren. Het kost echt mega veel tijd, moeite en geld. Het is niet alleen maar leuk en het is hard werken. Heel veel succes!

Joepiepower
Berichten: 4
Geregistreerd: 15-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:57

Heyy ik ken het maar ik ben er ook in geslaagd een eigen pony te krijgen. Ik reed een jaar bij mensen thuis en ik had een favoriete pony. Ik deed er alles mee, ik ging ermee naar de les, als hij op de gronf lach gingen we samen liggen... samen nieuwe dingen proberen want het was een jong paard... zorg ervoor dat je ouders zien dat je heel veel van paarden houd en hoe sterk je band met paarden is... bij mij hielp het door foto's op facebook te zetten zodat ze konden zien hoe tof we het hadden. Ik hoop dat het je lukt!

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: ouders overtuigen voor een eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:59

je bent 19... dus ik zou zeggen, werken en zelf sparen :Y)