Help! Aanbellen of briefje door de bus doen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

 
 
Esther
Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Re: Help! Aanbellen of briefje door de bus doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:13

Mijn schoonouders hadden een paar shetjes, die werden gek van de grietjes die aan de deur kwamen om te vragen of ze de pony's mochten verzorgen. Een briefje is dan beter, maar dan had je geen antwoord gekregen omdat ze geen verzorgster wilden..

Sprakeloos


Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:16

capopjekop schreef:
RyanneZarita schreef:
Ik zou aanbellen met een briefje mee. Dan uitleggen en jezelf kort voorstellen, daarna het briefje afgeven (niet direct een reactie verwachten). Op die manier hebben de mensen je al gezien maar kunnen ze er toch nog rustig over nadenken. Succes ts, het is niet altijd makkelijk!


Dit zou ik het fijnst vinden.


Dit idd.

En dan eerst voorstellen, netjes vragen of het gelegen komt (kom je meteen superbeleefd over) en dan uitleggen waar je voor komt.

Succes!

hesterve
Berichten: 1924
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:25

RyanneZarita schreef:
Ik zou aanbellen met een briefje mee. Dan uitleggen en jezelf kort voorstellen, daarna het briefje afgeven (niet direct een reactie verwachten). Op die manier hebben de mensen je al gezien maar kunnen ze er toch nog rustig over nadenken. Succes ts, het is niet altijd makkelijk!


Dit zou ik het fijnst vinden.[/quote]

Dit idd.

En dan eerst voorstellen, netjes vragen of het gelegen komt (kom je meteen superbeleefd over) en dan uitleggen waar je voor komt.

Succes![/quote]

Inderdaad even vragen of het gelegen komt en als je je verhaal mag doen en mensen reageren niet gelijk heel enthousiast kan je hen jou nummer geven en aangeven dat ze er over na kunnen denken en je op dat nummer kunnen bereiken als ze het willen.
Zo zet je ze ook niet voor het blok om gelijk antwoord te geven

Kato Z2 + 11 pr229,5 pnt, Top Tuiger!
Veron Z2
Melody M2

Rizette
Berichten: 4331
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Help! Aanbellen of briefje door de bus doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:27

Briefje in de supermarkten ophangen dat je een verzorgpony zoekt en op facebook delen dat je er 1 zoekt

HopeMyDay
Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:29

Daarbij kan ik je meegeven om niet direct bij het openen van de deur te vragen: "mag ik een verzorgpony" die mensen maken écht nooit kans (althans bij mij niet). Eerst vragen of het goed uitkomt, dan jezelf voorstellen en daarna iets zeggen van "ik zag dat u hele mooie pony's heeft en ik vroeg mij af of u toevallig nog een verzorgster zoekt". Dan heb je bij mij misschien wel kans en gaan mensen meedenken in het geval dat ze zelf niemand zoeken. Ook kan ik je aanraden om te gewoon in je spijkerbroek te komen met (stal) schoenen (jodhpurs oid) en niet in je rijbroek.

Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:31

Heeft een verzorgpony nog zin om te zoeken als je in een ander topic aangeeft dat je mogelijk een eigen paard achter het huis kan zetten?

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Anna04
Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Re: Help! Aanbellen of briefje door de bus doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:26

Ik belde altijd aan, maar had dan voor de zekerheid altijd een briefje mee die ik dan door de deur kon doen als er niemand was. Heb met aanbellen een keer geluk gehad en shetjes mogen verzorgen.

kim † ~ to the moon and never back ♥ ~

nicole_floor
Berichten: 3232
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 23:53

Esther schreef:
Mijn schoonouders hadden een paar shetjes, die werden gek van de grietjes die aan de deur kwamen om te vragen of ze de pony's mochten verzorgen. Een briefje is dan beter, maar dan had je geen antwoord gekregen omdat ze geen verzorgster wilden..

Inderdaad, wij wonen ook aan de rand van een grote stad. En wedden ook helemaal gek van de mensen die aanbelden voor een verzorgpony. Dus jaa ik heb ook liever een briefje in de brievenbus of een bericht op een paardenmarkt/verkoophoek op Facebook.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'


Meid1988
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:05

misschien op de website van de manege kijken
soms staan daar ook vacatures en open sollicitaties


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers