Irritante opmerkingen van niet-paardenmensen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:06

Oud topic, maar hoorde net een hilarisch stukje wat vast heel herkenbaar is:

Twee mensen zijn aan het praten (op tv) waarbij de man zegt: ‘maar ik kan ook paardrijden!’
Vrouw:’ paardrijden of paardzitten?’
‘Nee echt rijden: in Marokko op een paard en we gingen knoerthard, dus ik moest echt zo *neemt een houding ‘verlichte zit’ aan* gaan zitten!

Ik zag die vrouw echt kijken: -O- paardzitten dus.. _O-

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:15

_/-\o_ _O- :r

_Julie
Berichten: 47
Geregistreerd: 08-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:57

Paarden stinken, Paardrijden is geen sport, waarom verdoe je al die tijd bij die manage, je bent toch niet zo een 'paardenmeisje' he?
toen ik net begon met paardrijden had ik meisjes in mijn klas die ook deden paardrijden maar zelfs 2 vriendinnen zeiden 'Je word toch niet zo een paardenmeisje'. En hier ben ik nog steeds precies hetzelfde meisje, alleen met een nieuwe passie, ik hou nog steeds net zoveel van mijn vriendinnen, kat, chocolade, Netflix. Zelfs iemand zei ik hoef je paardengedoe niet aan te horen als je gaat beginnen. Ik was toen nog niet begonnen en was ook niet van plan om het met haar over paardrijden te hebben sinds zij het persoon daar gewoon niet voor is. Ik heb genoeg vriendinnetjes al op de manage en buiten de manage waarmee ik het over kan hebben. Wat wel heel leuk is is hoe mijn familie ermee omgaat, ik rij op zaterdag en kom voor het avondeten weer thuis. Ik heb een lievelingsliedje pony genaamd Tim, hij is meestal de lastigste in de les en ik moet er dan ook op zitten maar dat vind ik helemaal niet erg, juist eens een beetje meer oefening is goed voor me. Maar goed als ik dan terug kom vraagt iedereen meteen hoe het was. Mijn moeder brengt en haalt me soms en ze is bang voor paarden, maar ik merk wel dat als ze in de stal staan ze er eerst in een hele grote bocht om een liep, nu aait ze ze. wat ze wel nog eng vind is als iemand met een pony/paard langs loopt of rijd. Ook was Tim laatst toen ik moest gaan heel erg onrustig in zijn stal dit komt deels door zijn ADHD. Dit vond ze wel enger, omdat het natuurlijk een levend dier is. Voor de rest heb ik wel het gevoel dat ze het ook wel leuker begint te vinden omdat ze ziet hoe erg in de paarden wereld op ga. Wat nog op mijn bucket list staat? Mijn broer en zijn grote mond op een paard zetten, een dag mensen, op een dag zal het gebeuren.

sorry voor het lange bericht. Ik begon te schrijven en kom. Niet stoppen.

sofiepaard

Berichten: 16
Geregistreerd: 06-02-21
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:11

in mijn klas is paardrijden officieel geen sport meer haha. ik ben het enige paardenmens in mijn klas maar heb er geen problemen mee. verder hoor ik deze vaak. je zit alleen maar. waarom verspil je zoveel tijd aan die paarden. je stinkt naar paard. stalmeisje. en ga zo door. maar eerlijk gezegd heb ik er geen problemen mee. ja ik ben een stalmeisje en ja ik verspil vee tijd aan mijn schatjes.

office
Berichten: 803
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:38

Vragen als”” waarom heeft hij geen hoeven ?”” En dan bedoelen ze hoefIJZERS.
Of “” waarom loop je er naast is hij ziek?””Nou je kan ook gewoon naast een paard wandelen ipv altijd er op zitten. :z

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Irritante opmerkingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:01

3 broers thuis, allemaal het zelfde liedje, of liever gezeur “paardrijden is een denksport want ze denken dat ze sporten” heel irritant _-:(

Tiquira_Jill

Berichten: 421
Geregistreerd: 10-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:28

Kerst1234 schreef:
3 broers thuis, allemaal het zelfde liedje, of liever gezeur “paardrijden is een denksport want ze denken dat ze sporten” heel irritant _-:(


Echt serieus deze áltijd gewoon %)

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Irritante opmerkingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 17:35

Precies! Ik moet er maar mee leven, helaas