Welk paard past bij mij??

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
julieew
Berichten: 6
Geregistreerd: 20-10-13

Welk paard past bij mij??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 09:39

welkom op mijn forum,

ik wil graag een paard nemen maar ik heb niet echt een idee wat voor. Ik ben 14 jaar oud en ik rijd al rond de 8 jaar paard. Op oude paarden maar ook op hele jonge paarden. Ik heb al een aantal verzorgpaarden gehad ; 2 eigenwijze shetjes, een arabier deze was pittig maar als je wist hoe je met hem om moest gaan ging het perfect.
Ik zou graag een paard willen waarmee je wel lekker kan springen en rijden , maar ook met een lief karakter zodat je lekker met hem kan knufflen op stal. Ik wil ook wel een paard die niet te makkelijk is , geen beginnerspaard dus . Ik vind wel dat je wat doen moet hebben. Hierbij bedoel ik paard die hele tijd gaat stilstaan enz. Ik wil ook niet een te klein paard.
Ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen halen
gr. julie
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 21-10-13 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG uit titel verwijderd

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Re: Welk paard past bij mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:42

Omdat dit topic niet goed staat op WikiZaken verplaats ik 'm even naar het juiste forum; YoungRiderTalk. :)

Kimara_00
Berichten: 1632
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:18


lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:22

Je kan eens kijken naar een Gelders paard, dat zijn hele nuchtere dieren welke heel allround zijn. Omdat je alsnog niet heel erg veel ervaring hebt zou ik toch kijken voor een paard wat al op wedstrijd is geweest en jou het goed kan leren. Bijvoorbeeld een paard tussen de 8-12 jaar, M dressuur en L springen.

Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:32