Paard rent weg

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseminn
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-12-19

Paard rent weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 18:08

Mijn paard rent eigenlijk sinds eergister opeens voor me weg in de wei. Geen idee waarom, bij iemand anders deed ze dat vandaag totaal niet. Kan dit aan mij liggen, hebben jullie ideeën wat de reden kan zijn en hoe dit op te lossen is?

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: Paard rent weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:32

Uit je vorige topics lees ik dat je denk dat ze pijn heeft (de symptomen lijken enorm om pijn in de rug). Je geeft aan nog steeds op haar te rijden. Ik denk dat ze niet gevangen wil worden omdat ze geen pijn wilt, en dat de ander haar wel kan vangen omdat ze niet op je paard rijdt.

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: Paard rent weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 19:55

Net zoals de reactie hier boven heb ik je andere topic eens bekeken met een hele grote vraag waarom je nog rijd op een pony met behoorlijk wat rug klachten...

Pony zal jou wellicht associëren met pijn, in dat geval zou ik mij ook niet willen laten pakken.

Als dit aan blijft houden ga dan de wei in, knuffel je paard, doe een halster om en weer af en loop weer weg. Zo heb ik het ook opgelost met mijn import paard die wat angstig was + de game dat hij het halster moet aanraken voor wat brokjes en zo weer het vertrouwen winnen.