Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 19:08

abhschleich schreef:
Ik heb weer wat nieuws geprobeerd hoor! Ijslandssetje
[ [url=m/CCb9m1.jpg]Afbeelding[/url] ]


En dee keelriem?

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 08:55

Photograph schreef:
abhschleich schreef:
Ik heb weer wat nieuws geprobeerd hoor! Ijslandssetje
[ [url=m/CCb9m1.jpg]Afbeelding[/url] ]


En dee keelriem?

IJslandse hoofdstellen hebben geen keelriem!

abhschleich

Berichten: 33
Geregistreerd: 23-12-13
Woonplaats: Gorinchem

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:45

Ijslander hoofdstellen hebben inderdaad geen keelriem!

_______________________________________

Ik probeer mijn tuig steeds realistischer te maken, maar toch dezelfde style te behouden. Vanaf nu hebben mijn dressuurzadels dus realistische kniewrongen! Ben van plan dit ook met andere zadels te gaan doen. Afbeelding

kirakira
Berichten: 16
Geregistreerd: 10-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:17

Wat cuteee :D

SchleichSief

Berichten: 8
Geregistreerd: 31-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:14

Hoi hoi mensen,

Ook ik ben een stille lezer, en zo nu dan poste ik wel eens iets op dit forum. (heb zelfs nog een hele oude pf...WOOPS)

Nu ben ik in bijna 2 jaar terug gestopt met schleich en (heel dom van mij) een deel van mijn modelletjes verkocht uiteraard mijn meest waardevolle gehouden. Nu ben ik sinds dit jaar weer volop actief op social media en mijn eigen webshoppie. Heb het erg naar me zin ook met alle oude schleich vriendinnetjes die ik weer spreek en elkaar weer volop motiveren en inspireren.

Nu ben ik opzoek naar een lijst of foto's van daadwerkelijke alle modellen die tot op heden door schleich is gemaakt. Is er hier iemand die mij daar meer wijsheid over kan geven of bepaalde sites waar je dat kan terug vinden? Ik heb er wel een aantal gevonden maar zijn niet allemaal compleet. Zodat ik voorbij zelf een verzamelijst kan maken met bucketlist modelletjes.

Lieve groetjes,
Schleich Sief

Hierbij een aantal tuig foto's die ik afgelopen tijd voor bestellingen heb mogen maken

Afbeelding


Afbeelding

PotjeMayo

Berichten: 563
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:22

oh wauw wat een gaaf tuig! dat halster touw vind ik ontzettend gaaf gemaakt. tutorial?
eigenlijk zou iedereen eens een tutorial moeten maken van zadels en dekjes. ik ben er echt niet goed in. heb al eens wat geprobeerd maar met al die draadjes en dekjes die gaan rafelen ( de stof ).

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:58

Hoi

Ook ik ben weer begonnen na hele lange tijd. Ineens miste ik mijn schleich tijd enorm. Ook mijn vriendin heb ik weer beetje meegetrokken in schleich,zij is schleich crafter op YouTube en insta.ik ben Eva Schleich op YouTube en insta.

Van het weekend weer foto's gemaakt. Ook hen ik een insta voor mijn manege waarbij mensen zich kunnen opgeven voor lessen. Ik maak daar foto's van en mogen ze plaatsen op insta. Het verhaal begint met een kleinschalige stal en word steeds groter en luxer.

Zo wil ik weer aantal stallen maken en ben ik weer bezig met repainten. En ik heb weer lint gekocht voor halsters nu even kijken naar vilt en evt leer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:28

Hoi allemaal. Ik heb ook een dochter die helemaal weg is van Schleich. Ze spaart ze zelf bij elkaar of krijgt ze voor verjaardagen. Maar laat ik net een beetje creatief weg gelegd zijn dat ik vaak met mijn dochter (10) ga knutselen voor haar schleich.
Omdat ze uren naar schleich filmpjes heeft gekeken wou ze dolgraag haar eigen youtube kanaal.. Daarom zijn we begonnen met een barntour. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Onze binnenbak is aan een upgrade toe en moet nog een zandbodem in. Bij het volgende filmpje wilt ze al onze hindernissen laten zien en een DIY maken.
Ondertussen ben ik bezig met een werkende stapmolen en een schleich bos alleen duurt het nog wel even voordat ik die af heb.
Ik zie hier ontzettend veel gave eigen creaties voorbij komen.

Hier haar link. Graag hoor ik ook tips want zo'n video hebben we niet eerder gemaakt. :j
https://www.youtube.com/watch?v=xyxaI7xn588&t=75s&fbclid=IwAR1ETpFaM3-tBth5q_mTvxbj3xRbS_Ate9WFISn0xCGAr4gSlZmzyBOqcnY


Afbeelding

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:15

Wauw een werkende stapmolen, Super gaaf zeg.
Hele leuke video, zal zo even abonneren met mijn schleich account.

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 19:29

JoycexEnya schreef:
Wauw een werkende stapmolen, Super gaaf zeg.
Hele leuke video, zal zo even abonneren met mijn schleich account.


Super Leuk!!

Ik wacht nog op een onderdeel bij alieexpress en ga dan met de stapmolen aan de slag

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 20:05

Heb geabonneerd. Ben benieuwd naar de stalmolen

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 23:13

JoycexEnya schreef:
Heb geabonneerd. Ben benieuwd naar de stalmolen


Wacht echt nog op mijn onderdeel. Lever datum van wish 24 mei-4 juni dus daar wachten we op. Hoop echt dat die word zoals ik het in mijn hoofd hebt... :D altijd afwachten natuurlijk. Maar het kan rechtsom als linksom en 3 standen snelheid...

Dit weekend komen de hindernissen met 2 diy online :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:56

Nieuwe dingen geprobeerd
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PotjeMayo

Berichten: 563
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:17

Heb gister 2 nieuwe paardjes besteld; zwarte woud/schwarzwalder fuchs merrie. ( hopelijk schrijf ik het goed :') ) en de friese hengst met dat witte dressuur setje. ik heb het in de avond besteld dus helaas komen ze morgen ipv vandaag.
en nog een zadel&hoofdstel setje als voorbeeld voor tuig maken :D

PotjeMayo

Berichten: 563
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:17

flint_blesco schreef:
Nieuwe dingen geprobeerd
[ [url=m/3BdRR8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7Zik8H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZC8cIM.jpg]Afbeelding[/url] ]


oh leuk zeg!

PotjeMayo

Berichten: 563
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:45

Afbeelding

Echt net binnen! Zwarte woud merrie, friese dressuur hengst en een zadel met hoofdstel setje
<3

deona
Berichten: 20
Geregistreerd: 30-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 13:37

Hoi! Ik ben nigel en ik ben nieuw op het forum. Leuke berichten hier! Ook leuke foto's allemaal van de Schleich collecties.

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:20

SchleichSief schreef:
Hoi hoi mensen,

Ook ik ben een stille lezer, en zo nu dan poste ik wel eens iets op dit forum. (heb zelfs nog een hele oude pf...WOOPS)

Nu ben ik in bijna 2 jaar terug gestopt met schleich en (heel dom van mij) een deel van mijn modelletjes verkocht uiteraard mijn meest waardevolle gehouden. Nu ben ik sinds dit jaar weer volop actief op social media en mijn eigen webshoppie. Heb het erg naar me zin ook met alle oude schleich vriendinnetjes die ik weer spreek en elkaar weer volop motiveren en inspireren.

Nu ben ik opzoek naar een lijst of foto's van daadwerkelijke alle modellen die tot op heden door schleich is gemaakt. Is er hier iemand die mij daar meer wijsheid over kan geven of bepaalde sites waar je dat kan terug vinden? Ik heb er wel een aantal gevonden maar zijn niet allemaal compleet. Zodat ik voorbij zelf een verzamelijst kan maken met bucketlist modelletjes.

Lieve groetjes,
Schleich Sief

Hierbij een aantal tuig foto's die ik afgelopen tijd voor bestellingen heb mogen maken

[ [url=m/ZpRAut.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/4j8yPy.png]Afbeelding[/url] ]


Hey wacht! jou ken ik, had jij vroeger geen insta & youtube en had je wel best een aantal volgers of zit ik nu met de verkeerde in mijn hoofd?

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:24

JoycexEnya schreef:
Hoi

Ook ik ben weer begonnen na hele lange tijd. Ineens miste ik mijn schleich tijd enorm. Ook mijn vriendin heb ik weer beetje meegetrokken in schleich,zij is schleich crafter op YouTube en insta.ik ben Eva Schleich op YouTube en insta.

Van het weekend weer foto's gemaakt. Ook hen ik een insta voor mijn manege waarbij mensen zich kunnen opgeven voor lessen. Ik maak daar foto's van en mogen ze plaatsen op insta. Het verhaal begint met een kleinschalige stal en word steeds groter en luxer.

Zo wil ik weer aantal stallen maken en ben ik weer bezig met repainten. En ik heb weer lint gekocht voor halsters nu even kijken naar vilt en evt leer.

[ [url=m/nO0Wzb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N6qbUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f3zmBn.jpg]Afbeelding[/url] ]


wow wat leuk! allemaal ud bekende gezichten, ik ken schleich craftrer ook nog heel goed! ik kijk vroeger altijd naar haar video's. zelf ben ik eigenlijk al 2 jaar gestopt met schleich maar heb nog 100 paarden staan dus maak af en toe nog wel eens wat tuig of een repaint maar meer als dat niet, al lijkt het me wel leuk om weer wat te beginnen maar kom wat ruimte tekort haha.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 10:34

Hier echt wel weer bezig met schleich. Heb leuke ideeën voor mijn insta en YouTube. Net ook weer een update gefilmd, komt morgen denk online.
Maar hier alvast een foto van een WIP
Afbeelding

Het halstertje word voor deze repaint, vind haar zo leuk geworden. Hier is ze nog niet af. Ga vanmiddag foto's van haar maken voor insta

Afbeelding

schleich12o
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:15

Sunsetlover schreef:
Hey allemaal ik weet niet ofdat ik dit hier mag plaatsen, maar ik ben gestopt met Schleich en Breyer, dus ik zal ook niet meer in actief zijn in dit forum. Als iemand nog interesse heeft in bepaalde Schleich paardjes/ ahfh tuig enzo.. dan mag je mij een berichtje sturen ;)


Hey ik zoek nog ahfh tuig,heb je het nog?en voor hoeveel

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:48

Hoihoi!

Deze repaint heb ik te koop staan! Is gemaakt door Tassie Creations.
Misschien was iemand hier wel geïnteresseerd? Vraagprijs: €20,-

Voor interesse graag pbtje! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:18

Als kind heel veel gehad en weggeven maar sinds vandaag doe ik weer mee!
Afbeelding
Gelijk 26 euro lichter... :=

PotjeMayo

Berichten: 563
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:01

AylaL schreef:
Als kind heel veel gehad en weggeven maar sinds vandaag doe ik weer mee!
[ [url=m/Wazrzj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelijk 26 euro lichter... :=


die zijn leuk! heb je ze in een winkel gekocht? online zijn ze vaak wat goedkper namelijk ( wel eventuele verzendkosten dus om die, soort van?, te besparen gelijk meer kopen ;) )

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:37

Ja ik zie het nu net! Ik betaal in de intertoys 10 euro voor volwassene trekpaard maar online staan z ervoor 7,70... Ga ze maar inruilen want ze hebben daar vanaf 30 euro gratis verzendkosten...
Hoe kan die prijs zoveel schelen..