Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
ellepel schreef:cbd olie :j
drup op de tong en klaar…lukt dat niet dan een drup op de vacht en ze likken het er wel af
google even voor meer info!
Slmt9 schreef:Onze senior katten hebben ook echt een tweede jeugd gekregen dankzij de cbd. Een van de twee zat van kop tot kont onder artrose, de DA had het niet eerder zo erg gezien. Metacam ging zij niet goed op. De CBD is voor ons echt een wondermiddel geweest. Wij hebben dit onder begeleiding gedaan van een voormalig DA assistente. Welke dosering maar ook bijv welke medicatie contra indicaties geeft en niet samen kunnen.
https://cbd-producten.nl/product-categorie/astrid/
Tevens geven wij nog nog glucopro van Pharmahorse. Maar de cbd is de gamechanger.
Slmt9 schreef:Door het advies van de voormalig DA assistente. Ik zal haar telnr. niet openbaar zetten, maar via haar fb pagina kan je ook met haar in contact komen:
https://m.facebook.com/groups/CBDolieho ... ?ref=share
Xyris schreef:Mijn ervaring is dat supplementen niet goed werken bij katten. De DA bevestigd dit ook. Dit geldt dus ook voor voeding gericht op artrose (zoals HD meen ik zo uit mijn hoofd). Dat heeft onder andere met het metabolisme van de kat en het gebrek aan onderzoek daarnaar te maken en het feit dat je pas merkt dat er wat aan de hand is bij katten als het probleem al best wel ernstig is. Wat wel echt gegarandeerd werkt is in eerste instantie kijken of onsior of een alternatief hierop werkt. Is dit niet afdoende dan kan je stellen dat het probleem echt heel serieus is. De enige optie op dit moment is dan nog een maandelijkse injectie Onsior. Daar gaan zelfs de meest kreupele katten weer zo goed als pijnloos van lopen.
Wees voorzichtig met CBO olie, sommige katten krijgen er extreme hoofdpijn van. Dat herken je aan ontwijken gedrag en het hoofd verstoppen of tegen een oppervlakte zoals een muur aan duwen.
jesito schreef:Ik moet haar straks ophalen bij de dierenarts, krijgt een rotte kies verwijderd en tanden schoon gemaakt. Dierenarts heeft vorige keer wat testen gedaan en gezien haar verleden (autoongeluk) verwacht zij artrose. Haar bloed was volledig goed, voor een 13 jarige kat zeker.
Ze staat sinds 2 weken op novacam om te kijken of de klachten hiermee verminderen en dat is dus zo. Ze heeft dus pijn of ongemak in ieder geval.
Straks wil ik vragen of novacam op langere termijn goed is of idd voor een alternatief.
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 5 bezoekers