Hond Billy vermist UPDATE gevonden en weer thuis!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-19 09:53

Eleeke schreef:
Heb je de facebook link, dan deel ik hem even. Ik ken veel mensen die in Twiske rijden, en ook veel in het Amsterdamse bos ( mocht hij al zover zijn )


https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1511427

dit is de Amivedi link, dit is via verschillende kanalen makkelijk te delen.


beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 10:23

Neem anders eens contact op met lisitano op bokt die is 2x haar hond kwijt geweest en ook best lang .Ze heeft die beide keren terug gevonden na een zoek actie,waarschijnlijk kan ze het beste vertellen wat je zelf kan doen.

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-19 16:05

Ik kreeg eerder de tip het op hondenforum.nl te plaatsen. Ik heb een account aangemaakt maar kan zelf niets plaatsen blijkt nu. Is er iemand die dit kan en dit namens mij zou willen doen? Je kunt dan de volgende link plaatsen:

https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1511427

Alvast heel erg bedankt!

Er is verder geen nieuws, er zijn nog altijd geen zichtmeldingen binnen gekomen... Begin toch wel te vrezen voor het ergste, ze zit in een gebied met heel veel water.

sterregoud
Berichten: 1799
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:16

Hoi , ik heb het daar geplaatst !

__danielle__
Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:17

ah ik zou het net doen, maar al gedaan zie ik!

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-19 16:21

Bedankt!!!

sterregoud
Berichten: 1799
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:34

Hoi, het kan zijn dat jouw account eerst geactiveerd moet worden. En dat je later vandaag, of morgen er wel kunt inloggen ! Dan kun je dat topic ook actief houden,

succes !

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:35

Ik kwam even een kijkje nemen of ie al terug was. Nee dus -O- . Wat een nachtmerrie!

Don't take anything for granted

Rosannee_
Berichten: 3713
Geregistreerd: 15-10-06

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:41

Wat erg! Heb met 2 vermissingen meegeholpen vanuit Wioa. Een ramp.. Je hebt alle tips van hun al gekregen ga ik vanuit.

Ik zou proberen alle dieren asiel, artsen, opvangen, winkels in de omgeving sowieso te benaderen en ook te flyeren sochtends op punten waar werkverkeer langs komt.

Heel veel sterkte, geef de hoop niet op!

Dogs are a mans best friend

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-19 16:46

Rosannee_ schreef:
Wat erg! Heb met 2 vermissingen meegeholpen vanuit Wioa. Een ramp.. Je hebt alle tips van hun al gekregen ga ik vanuit.

Ik zou proberen alle dieren asiel, artsen, opvangen, winkels in de omgeving sowieso te benaderen en ook te flyeren sochtends op punten waar werkverkeer langs komt.

Heel veel sterkte, geef de hoop niet op!


Het is gelukkig al heel veel gedeeld, en er is veel geflyerd. We gaan het gebied waarin we flyeren uitbreiden nu, want ze kan al ver de provincie in zijn. Instanties en dergelijke zijn op de hoogte, ik heb daarnaast ook de pers ingeschakeld. bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:53

Laatst bijgewerkt door Domino_2006 op 09-09-19 17:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:57

Vanuit het beheer van Waar is onze Angel? Zou ik iedereen wel willen vragen om, mochten jullie Billy zien, dit in pb. naar ts of mij door te geven.

Billy wordt anders opgejaagd en zal dan alleen maar verder weg rennen.

Bij vragen over wioa kun je mij ook een pb. sturen.

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-19 19:34

En weer een dag voorbij zonder zichtmeldingen. Wij beginnen steeds meer te vrezen voor het ergste. Hoop zó dat ze snel ergens gezien wordt, maar er is in dat gebied zo veel water, alles is mogelijk. En dan is er ook nog nachtvorst... Beestje, waar zit je toch? Kom snel terug |(

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:40

Verlies de hoop niet, het is nog steeds mogelijk.
Ik duim voor je.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:41

Ocharme meid :(

Don't take anything for granted

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:49

oliebol zeg, wat een hel -O-

Hoop dat Billy snel weer terug is! :(:)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

blauw00gje
Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:11

Wat erg ;(
Hopelijk wordt ze snel gezien en kan ze weer terug naar huis.
Ik zal duimen!

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

RyanneZarita
Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:31

Ik heb enkel de berichten van ts, gelezen, dus sorry als het al genoemd is, maar zou ze naar jullie oude woning terug gekeerd kunnen zijn?

Zarita ~ Sanne ~ Photo ~ Roosje <3

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 08:38

Dank jullie wel! Wij dromen beide elke nacht dat wij of iemand anders haar gezond en wel vinden en dat we haar mee naar huis nemen, dan is het behoorlijk rot om wakker te worden en te constateren dat ze nog steeds weg is.

Hoop echt dat we haar snel vinden. Of in ieder geval een teken van leven krijgen, elke dag zonder zichtmeldingen door moeten is slopend. Het ene moment denk je dat ze in een sloot ligt, het volgende moment hoop je dat ze ergens loopt in het natuurgebied en dat de reden dat er geen meldingen zijn is dat ze zich schuilhoudt of gewoon niemand tegenkomt.

Er zijn verhalen bekend van honden die zich alleen ‘s nachts hebben verplaatst, waarbij er daardoor geen zichtmeldingen zijn en uiteindelijk toch terecht komen. Ik houd me daar maar aan vast, met toch een beroerd onderbuikgevoel. Slopend dit...

RyanneZarita, het kan en we houden dat in het achterhoofd. Ik doe mijn best het overal in NL te delen. Hoe meer bekendheid, hoe beter

BigOne
Berichten: 38036
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:40

SBS6 en Telegraaf voor je karretje spannen?? Niet geschoten is altijd mis, wie weet.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Little_Gift
Berichten: 1768
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:26

Waar woonde je voor dit voorbije half jaar?
Als ze daar 6 jaar gewoond heeft met jullie, kan het ook zijn dat ze dus die richting uit trekt terug naar waar jullie van kwamen... dan kan het zomaar zijn dat dat net de andere kant op is, dan waar jullie nu denken dat ze heen is...
Dus ook haar oude uitlaatplekken en dorpen en gemeentes op weg van jullie huidige woonplaats en de vroegere, zou ik checken en meldingen rond strooien!
Succes!

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:37

Dat lijkt me een goede tip. En natuurlijk ook zorgen dat ze gemakkelijk binnen kan, of dat jullie het direct merken als ze gewoon weer aan de deur staat.
Ellendig gevoel hé, dat je niet weet wat er met je hond aan de hand is. Gelukkig is het een hond die streetwise is en op zichzelf kan passen.
Ik duim heel hard voor een spoedige hereniging.

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 09:58

Little_Gift schreef:
Waar woonde je voor dit voorbije half jaar?
Als ze daar 6 jaar gewoond heeft met jullie, kan het ook zijn dat ze dus die richting uit trekt terug naar waar jullie van kwamen... dan kan het zomaar zijn dat dat net de andere kant op is, dan waar jullie nu denken dat ze heen is...
Dus ook haar oude uitlaatplekken en dorpen en gemeentes op weg van jullie huidige woonplaats en de vroegere, zou ik checken en meldingen rond strooien!
Succes!


Wij woonden in Den Haag. Er zijn inmiddels bijna 300 flyers verspreid, mocht het nodig zijn plak ik heel Nederland vol. Ik probeer het in alle mogelijke facebookgroepen te delen, kan inderdaad de moeite zijn de route naar Den Haag erbij te betrekken.

Mo_86
Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 10:54

Hart van Nederland is getipt inmiddels, ik hoop dat ze er iets mee willen doen

Zoe_97
Berichten: 9443
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hond Billy vermist in regio Waterland, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:20

Ik heb met enkele zoektochten geholpen samen met lost dogzz in België. Wat zij zeiden is dat bijna altijd een hond in een cirkel loopt. Die kan heel groot zijn of heel klein. Aan de hand van de (ook zeer beperkte) zichtmeldingen die we kregen hebben we toen de vermoedelijke cirkel bepaald en op goed geluk een vangkooi geplaatst met wildcameras erop. Na enkele dagen is het hondje de kooi in gelopen voor het lekkere voedsel er in en hebben we haar na bijna 2 weken gevangen.
Ook bij de andere zoektochten konden die iedere keer een terugkerend patroon van een cirkel vinden.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Leo en 35 bezoekers