Schapennet hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Schapennet hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-19 20:05

Vraagje voor mensen die hier meer ervaring mee hebben. Wij gaan vaak op vakantie met onze chihuahua. En huren dan een huisje met omheinde tuin, of kampeerplek die omheind is. Dat geeft ons het meeste rust.

Nu zie ik heel veel leuke plekken waar ik eigenlijk ook weleens graag naartoe wil, maar die zijn niet omheind en een plek zonder omheining is niet ontspannen voor mij. We zijn nu zover om zelf maar voor aanschaf van omheining te gaan zodat de keuze aan vakanties groter wordt.

Maar wat? Ik heb hier totaal geen ervaring mee.
Ik dacht aan een schapennet, maar waar koop je dit het beste? Ik zie hele uiteenlopende prijzen. En hoeveel meter zal ik ongeveer nodig hebben?
Een andere omheining is ook goed.
Hoog hoeft het niet te zijn ivm onze chihuahua. Wel is het belangrijk dat ze er niet onderdoor kan. En dat er ook geen brede gaten of spijlen inzitten want dat heeft ze gewoon door.
Makkelijk vervoerbaar zou ook fijn zijn.
Ik ben heel benieuwd naar jullie tips!

Los loopt ze opzich niet weg, maar ik houd voor de zekerheid toch een schuin oog op haar, ik kan niet volledig ontspannen.
Aan een lange lijn werkt niet want ze loopt zichzelf constant vast en dan kan ik haar weer losmaken.
Ik dacht ik benoem dit maar want dan hoeft dit niet voorgesteld te worden.

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:07


Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:10

Schapennet lijkt me voor een chihuahua eigenlijk beetje grote openingen te hebben...

iets voor konijnen lijkt me inderdaad beter.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 15-06-19 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sansevieria
Berichten: 4198
Geregistreerd: 06-10-04