Help! Zoektocht naar Royal Canin Urinary s/o kipsmaak zakjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JHRox

Berichten: 86
Geregistreerd: 15-07-15

Help! Zoektocht naar Royal Canin Urinary s/o kipsmaak zakjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 16:20

Goedemiddag,

Ik heb een blinde kat van 2 jaar oud die kampt met chronische blaasproblemen. Ik heb natvoer nodig voor het toedienen van medicatie. Ze is dol op de oude variant van Royal Canin Urinary S/O (de witte met groene zakjes), maar nu heeft Royal Canin de samenstelling aangepast, waardoor madam het vlees niet meer eet. Ik heb al talloze andere varianten en merken geprobeerd, maar niets lust ze.

Ik ben op zoek naar iemand die misschien nog wat zakjes heeft liggen, die ik eventueel zou mogen overkopen? Zodat kleine Fiep haar medicatie kan krijgen.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:26

Toch zou ik de zoektocht verder uitbreiden om toch echt op zoek te gaan naar een voer wat ze wel eet.

Waarschijnlijk zal je namelijk al moeite hebben om de oude variant te vinden en uiteindelijk zal deze natuurlijk ook volledig opraken.

Duhelo

Berichten: 28537
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:27

Misschien moet je eens contact opnemen met royal canin zelf? zij hebben vaak nog partijen over of weten mss winkels met stockvoorraad?

nieuwe soort zoeken kan wel interessant zijn. Hoeveel medicijnen moet ze? heb je de vloeibare snoepjes van vitakraft al eens geprobeerd? mss is dat voldoende om het in te mengen?

JHRox

Berichten: 86
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 16:32

Drico schreef:
Toch zou ik de zoektocht verder uitbreiden om toch echt op zoek te gaan naar een voer wat ze wel eet.

Waarschijnlijk zal je namelijk al moeite hebben om de oude variant te vinden en uiteindelijk zal deze natuurlijk ook volledig opraken.


Klopt, ik heb inmiddels 40 andere zakjes geprobeerd. Maar ze wil echt niets eten, maar zodra ik deze variant voor zet, eet ze direct alles op. Het gaat me er nu in ieder geval even om dat ik medicatie erin krijg, voor een kuur van 14 dagen.

JHRox

Berichten: 86
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-19 16:34

Duhelo schreef:
Misschien moet je eens contact opnemen met royal canin zelf? zij hebben vaak nog partijen over of weten mss winkels met stockvoorraad?

nieuwe soort zoeken kan wel interessant zijn. Hoeveel medicijnen moet ze? heb je de vloeibare snoepjes van vitakraft al eens geprobeerd? mss is dat voldoende om het in te mengen?


Ik heb inderdaad contact gehad met Royal canin,hadden niks op voorraad en adviseerde om via internet en kennisenkring aan de oude variant te komen. Ik heb wel van hun een andere variant, wat soortgelijk moet zijn qua smaak en structuur, maar ook dat eet ze niet. Ik heb de vloeibare snoepjes en easypil ook al geprobeerd om pillen in te geven. Het gaat om 2 x daags 1 tablet.

wendy1987

Berichten: 6921
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Help! Zoektocht naar Royal Canin Urinary s/o kipsmaak zakjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 16:42

Die oude witte groene zakjes hebben wij nog 6 tray's van staan op de praktijk.
Ik wist nog niet eens dat ze vernieuwd zijn qua uitstraling, omdat wij vnl hill's verkopen :')

Duhelo

Berichten: 28537
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Help! Zoektocht naar Royal Canin Urinary s/o kipsmaak zakjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:31

Bek open. Pil in keel en bek dicht geen optie?
Kan de dierenarts geen vloeibaar medicijn voorschrijven?öf desnoods iets dat je kan inspuiten?