[VOLG] Hallo speelparadijs!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 17:52

Dankjewel, ben er zo blij mee! Nog even de laatste hand eraan gelegd, ik was aan het wachten op de pallet :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:18

Ik zou er geloof ik nog een luie stoel in zetten, kan je er zelf ook gezellig bij gaan zitten!

Maar: ziet er heerlijk uit :). Heb je de pallet vastgezet? want anders kan die misschien nog omvallen... Zou schrikken zijn!

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:20

Oeh, wat is het gaaf <3

Ik denk hardop mee, geen kritiek oid, maar misschien is het leuk om wat hoger ook zit plekjes te creëren? Ik weet niet of je in dat beton kan boren? Of een soort paal in graven en daar dingen op maken?

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 19:39

Sting: haha ik zou het ook bijna doen, kan ik mn scriptie straks lekker bij hen in het hok schrijven :+ pallet is achterop verzwaard, hij wordt later vastgezet.

Eclair98: heb je gelijk in hoor, er liggen nog boomstamschijven klaar die op de boomstammen gemaakt moeten worden, maar we willen even zien hoe we het gaan aanpakken :) de inrichting zal wel nooit klaar zijn haha!

De inrichting is dus nog een aandachtspuntje, maar dat komt tzt wel, ze kunnen in ieder geval lekker naar buiten :D

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:44

Prachtig TS! Puur uit interesse, waarom wil je ze niet los hebben buiten?

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 19:54

Dankjewel! We wonen vlakbij een doorgaande weg waar ze 60 mogen, maar vaak 80 rijden.. onze eerste kat is daar aangereden en we durfden het niet aan om de volgende buiten te laten, wel op voorwaarde dat ze echt niet naar buiten wilde en ondanks dat ze weleens ontsnapt is, kraait ze niet echt naar buiten. Echter vind ik het wel fijn dat ze toch frisse lucht kunnen krijgen (waar ze normaal zitten als wij er niet zijn, is erg benauwd). Ze hebben nu een grote bijkeuken + een gang tot hun beschikking als we niet thuis zijn, de ren grenst hieraan dus ze krijgen en extra ruimte en frisse lucht en dergelijke :)

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:03

Kan me goed indenken! Volgens mij hebben ze het bij jou prima naar hun zin :) misschien idd nog iets de hoogte in zodat ze een beetje kunnen klimmen!

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 20:04

Ik hoop het wel! We hebben alles voor ze over, als het kon had ik heel de tuin (1800m2) afgezet haha :P

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:17

Super dat je er zo mee bezig bent! En het is juist leuk, elke keer weer nieuwe ideeën <3 Ik hou echt van pinterest :P

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 20:18

Ja inderdaad! Pinterest gebruik ik niet eigenlijk := ik denk dat ik daar niet geschikt voor ben, er is zoveel te zien, dan word ik gek hahaha

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 20:07

Zo intussen weer een stukje verder! Er zit een fatsoenlijk slot op de deur en de plantenbakjes zijn gevuld :) ook heb ik een mooie regenton gekregen, een beetje in dezelfde stijl, dus ik ben heel blij met het hoekje! Helaas nog geen mogelijkheid gehad om een kattenluik te maken, dus dat houden jullie tegoed, evenals hoe dat zal gaan met Mojo en Ito.
Afbeelding
Afbeelding

Domi_94

Berichten: 2047
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: [VOLG] Hallo speelparadijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 12:39

Ziet er meteen een stuk fleuriger uit met het groen erbij!
Fijn dat ze zo lekker van het zonnetje kunnen genieten