hondenstichting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 08:41

Rizette schreef:
Cowgirl schreef:
Rizette ga jij nou heel bokt afspeuren naar Rescue dogs?

Vind je het heel erg? Ik zit er vol van en had er hier meerdere keren over gelezen en nu is het programma voor wie dat wil nog terug te kijken?

Ja dat is erg. En irritant. Want dat neigt naar spammen in plaats van gewoon iets plaatsen. Zeker als je er oude topics voor uit het stof trekt.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: hondenstichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 12:54

ik snap de irritatie niet. Blijkbaar was er dus gisteren een uitzending, dus heel actueel. Dan mag dat toch gewoon gemeld worden?

VuurVleugels
Berichten: 1763
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:02

Anoniem schreef:
Rizette schreef:
Vind je het heel erg? Ik zit er vol van en had er hier meerdere keren over gelezen en nu is het programma voor wie dat wil nog terug te kijken?

Ja dat is erg. En irritant. Want dat neigt naar spammen in plaats van gewoon iets plaatsen. Zeker als je er oude topics voor uit het stof trekt.


Spammen? Rizette plaatst één bericht, in een relevant topic. Ik vind het alleen maar goed dat dit weer wordt aangekaart! En de toon van je bericht is echt onnodig bijterig.

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:04

Tuurlijk is het positief dat dat gemeld wordt. Maar letterlijk elk oud topic dat ook maar iets met buitenlandse honden te maken heeft gaan afstoffen om nog eens hetzelfde te posten is er toch wat over.

VuurVleugels
Berichten: 1763
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:07

Sclimpre schreef:
Tuurlijk is het positief dat dat gemeld wordt. Maar letterlijk elk oud topic dat ook maar iets met buitenlandse honden te maken heeft gaan afstoffen om nog eens hetzelfde te posten is er toch wat over.


Misschien ben ik dan gewoon blind, maar ik zie bij de Laatste Berichten alleen dit topic over hondenstichtingen 8)7

Eva_de_Beer

Berichten: 185
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: hondenstichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:14

Ik snap het bericht best wel :j Zo zien mensen die eerder met deze stichting te maken hebben gehad het bericht ook, terwijl ze dat misschien niet zouden zien als er alleen een apart topic voor zou komen. Het is echter wel een erg oud topic...

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:15

VuurVleugels schreef:
Sclimpre schreef:
Tuurlijk is het positief dat dat gemeld wordt. Maar letterlijk elk oud topic dat ook maar iets met buitenlandse honden te maken heeft gaan afstoffen om nog eens hetzelfde te posten is er toch wat over.


Misschien ben ik dan gewoon blind, maar ik zie bij de Laatste Berichten alleen dit topic over hondenstichtingen 8)7


Niet blind :) maar vanochtend stonden er verschillende topics met overal hetzelfde commentaar in.
Intussen weggezakt.

VuurVleugels
Berichten: 1763
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:16

Sclimpre schreef:
VuurVleugels schreef:
Misschien ben ik dan gewoon blind, maar ik zie bij de Laatste Berichten alleen dit topic over hondenstichtingen 8)7


Niet blind :) maar vanochtend stonden er verschillende topics met overal hetzelfde commentaar in.
Intussen weggezakt.


Ah, die heb ik gemist. Ja, dat zou een beetje overkill zijn

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 13:18

Dit topic is nog niet heel oud en hier is het zeker relevant. Veel mensen googelen en komen zo dergelijke topics tegen, dan is het wel fijn als het ergens staat! Persoonlijk had ik er alleen niet voor gekozen om het in elk topic te melden.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:36

Rizette schreef:
Cowgirl schreef:
Rizette ga jij nou heel bokt afspeuren naar Rescue dogs?

Vind je het heel erg? Ik zit er vol van en had er hier meerdere keren over gelezen en nu is het programma voor wie dat wil nog terug te kijken?



Prima als je het weer wilt aanhalen maar maak dan even een nieuw topic ipv op hele oude te reageren of op alles wat je tegenkomt.