Moelijke eter.. (hond)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lymoncello
Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 13:26

Een tijd lang granen niet voeren. Onze hond at dagenlang niet, vanalles geprobeert. Bleek uiteindelijk hartstikke allergisch voor gluten/granen. Nu een 100 procent graanvrij dieet en ze eet goed. (heeft wel even geduurd voor ze doorkreeg dat ze niet meer ziek/naar werd van het eten)

Mijn superarabier B.A. Odys
<3


Lymoncello
Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 17:45

Princesj schreef:
Lymoncello: At jouw hond periodes niet, of in ene niet?

Bigone: Gebit is uiteraard gecontroleerd. Voerbak gaat minimaal 1x per week de vaatwasser in. Gekookte rijst met kip eet hij niet, sperzibonen los ook niet (gekookt en rauw).

Akishino: Hij is gelukkig al bijna een jaar geholpen, daarvoor at hij ook al slecht (ook een van de redenen van zijn castratie)

Riddershow: hij heeft alle mogelijke manieren van voer aanbieden gehad: op de grond, op een plat bord, diverse maten en materialen voerbak. Zodra hij door heeft dat iets bedoeld is als voer eet hij het niet en wil hij er niet voor werken. De soorten snoep die hij lust zijn zeer beperkt, het enige wat hij naast frolic best wil is long, maar voor de hoeveelheid dat hij frolic krijgt zie ik geen noodzaak deze te vervangen, het zijn hooguit 3 hele frolics per dag (ik maak ze heel klein).


Mijn hondje at dan periodes wat beter, en stopte dan weer met eten. Dan gingen we uit wanhoop maar weer nieuwe dingen proberen.
Ze ging ook vaak lang voor de voerbak liggen.

Mijn superarabier B.A. Odys
<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Leo en 121 bezoekers