Hond ziek. Herkent iemand dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melyoramel
Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:50

Ach arm :( Ik herken het ook zo niet, beterschap aan haar en sterkte aan jou als baasje! Het is niet fijn om je maatje zo te zien.

Hopelijk komt er iets uit het DA-bezoek morgen!


Melyoramel
Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:45

Jeetje, heel veel sterkte! Ik hoop dat het een ontsteking is en ze zich erdoorheen slaat.

Maar mocht het erfelijk zijn, dan wil ik alvast zeggen dat ik enorm veel respect voor je hebt dat je er voor kiest haar niet te laten lijden en haar in laat slapen.
Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken en deze beslissing te nemen, maar je hebt echt het beste met haar voor. Respect.

Heel veel sterkte, welke kant het ook op mocht gaan!

Melyoramel
Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:43

Ik heb ook getemd, de reacties van moonfish gaan mij ook te ver.

Er zijn tientallen dingen geopperd wat de hond te lijden zou kunnen met ditto evenveel behandelmethodes.
En een verkeerde diagnose met behandeling zou nog best verkeerd uit kunnen pakken bij wat de hond daadwerkelijk mankeert.

Ik vind dat Kabayo er alles aan heeft gedaan om haar hond op de juiste manier te behandelen.
De dierenarts ziet de hond in levende lijve, niet vanaf achter een computerscherm. Hoe ik het verhaal meegelezen heb heeft de dierenarts meerdere keren gekeken, daarnaar behandeld en zo stelselmatig gekeken welke diagnoses afvielen en wat nog mogelijkheden waren.

Dat 1 persoon het vanaf het beeldscherm herkent "dit zou het moeten zijn" is heel goed van die persoon, herkenbaarheid speelt een rol omdat ze het zelf heeft, maar een dierenarts heeft meer zekerheid nodig dan een ingeving.

@Kabayo - ik hoop dat ze snel opknapt! Op de meest recente foto's kijkt ze in ieder geval meer happy dan voorheen. Jij hebt je best gedaan voor haar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lemonyellie, s1993, SentiBot en 44 bezoekers