Nest kittens gevonden met moeder, wat nu gedaan? (BE)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bravie
Berichten: 85
Geregistreerd: 05-03-13
Woonplaats: vlimmeren (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:14

Ik heb recent ook een moederkat met kittens gevonden. Bij ons in de buurt heb je organisaties waar ze moeder en kittens opvangen in gastgezinnen. Hier worden de kittens ook in huiselijke kring gesocialliseerd. Eens de kittens oud genoeg zijn wordt er voor hen dan een nieuw huisje gezocht nadat ze alle medische zorgen hebben gekregen zoals chip, spuitjes, enz... Je kan je misschien ook zelf als gastgezin opgeven bij zo een organisatie. Dan kun je de kittens verder opvolgens maar zijn de kosten niet voor jouw rekening.



Bravie
Berichten: 85
Geregistreerd: 05-03-13
Woonplaats: vlimmeren (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:48

2a54z6e45r6r schreef:
Bravie schreef:
Ik heb recent ook een moederkat met kittens gevonden. Bij ons in de buurt heb je organisaties waar ze moeder en kittens opvangen in gastgezinnen. Hier worden de kittens ook in huiselijke kring gesocialliseerd. Eens de kittens oud genoeg zijn wordt er voor hen dan een nieuw huisje gezocht nadat ze alle medische zorgen hebben gekregen zoals chip, spuitjes, enz... Je kan je misschien ook zelf als gastgezin opgeven bij zo een organisatie. Dan kun je de kittens verder opvolgens maar zijn de kosten niet voor jouw rekening.

Ja dat klopt maar ik heb al gekke verhalen gehoord over dergelijke organisaties. En ik weet toch zelf ook graag waar mijn kittens belanden.



Begrijp ik helemaal! Twee van de drie hebben ook al een nieuw huisje gevonden. Nummertje drie en mamapoes zitten ook nog bij mij en gaan wss ook niet meer weg ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, GoogleAdsense en 34 bezoekers