hond aan de wandel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xxCYNNxx
Berichten: 5660
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:31

Sclimpre schreef:
beatje schreef:
Dit is echt de grootste onzin ooit. Bij mij kwamen reuen uit de buurt over mijn 2 meter hoog hekwerk heen achter mij teef aan.

Juist daarom is het handig om geen geurspoor te leggen naar je huis.
Als een reu over jouw hek van 2m springt, zat hij thuis misschien ook achter een flink hek.
Waarom niet een beetje rekening houden met elkaar?



Jij zegt dat een loopse teef maar 3 weken niet buiten het erf zou mogen komen. Dat is niet rekening met elkaar houden, maar de verantwoordelijkheid voor de volle 100% bij de teefjeseigenaar leggen.
Eigenaren van reuen leren snel genoeg of ze een reu hebben die graag zn leuter achterna loopt tijdens de loopsheid van teefjes en daardoor volledig doof wordt voor elk commando. Desbetreffende reu dan gewoon aangelijnd houden, loopse teefjes lopen ook aan de lijn.....probleem opgelost. Dat is rekening met elkaar houden.
Verwachten dat het teefje maar 3 weken opgesloten wordt op eigen terrein om zo geursporen te voorkomen is dat niet.


ontopic; gewoon een deel van de tuin afzetten en hond zou op het erf moeten blijven. De castratie die je op de planning hebt staan zal ook al flink helpen, maar omdat het een straathond betreft, zou ik voor de zekerheid ook een draadje spannen.

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Faniek, Furst, IASCrawler, jazzejam, Miiej en 21 bezoekers