Disneyland Parijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 17:45

die hele korte ? , daar ben ik wel ingeweest dan , big thunder mountain , dat is die trein die niet over de kop gaat ?

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:47

Naomi_Haffie schreef:
die hele korte ? , daar ben ik wel ingeweest dan , big thunder mountain , dat is die trein die niet over de kop gaat ?



ja die onder het water door gaat

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:48

Ik ga aan het eind van het schooljaar erheen met me klas Haha! Dus ik volg dit topic eventjes Lachen

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 17:48

ik werd trouwens wel gek van al die buitenlanders daar Huilen van het lachen

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:52

Naomi_Haffie schreef:
ik werd trouwens wel gek van al die buitenlanders daar Huilen van het lachen


je bent zelf ook een buitenlander daar haha. Nee ik heb er geen last van ofzo als ik er ben. Alleen engelse zijn wel vaak irritant.

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 09:57

ja weet ik Tong uitsteken
maar ik vond die fransen zo irritant, weet je waar me moeder echt boos om kon worden Tong uitsteken [ zij ze dan niet tegen die mensen hjoor ] maar in t cheyenne hotel, als we gingen eten , lieten al die mensen de spullen gewoon staan, en de mensen die na je daar kwamen eten, die hadden dan al die troep, dus steeds als wij er waren , me moeder onze tafel alvast opruimen Clown

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:42

Invisible schreef:
ik ga 21 nov tot 24 nov

heb er zin in

wij zitten in seqoia lodge


Haha, ik ga 22 tot 25.... grappig Haha!

Ik zit geloof ik in explorer hotel ofzo?? kan dat... vorige keer zat ik in cheyenne geloof ik.

_Eline_

Berichten: 2187
Geregistreerd: 28-08-05
Woonplaats: Amstelveen

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:08

Ik ga morgen (24) t/m dinsdag (27). Heb er wel zin in. Haha!

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:34

veel plezier daar maar dat zal vast wel lukken. Ik ga over 7 weekjes heb er ook echt weer super zin in

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:12

Ik ga vanmiddag weg tot zondagavond.. Haha!

Phant0m

Berichten: 2240
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: noord brabant

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:19

hier nog iemand die gaat.

ik ga samen met mijn vriend,
19 dec t/m 22 dec in hotel Santa Fe.

veel plezier charlotteP

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:30

nu is wel de mooiste tijd van het jaar. Helemaal in kerstsfeer. Ik vind het dan echt super mooi daar veel lichtjes enz

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:20

Dankje, jullie ook alvast Haha!

Vuyatela

Berichten: 578
Geregistreerd: 11-06-07

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:34

Waw toch veel mensen die nu ook gaan.
Wij vertrekken zondag tem dinsdag! Haha!
Wij zitten in Newport Bay hotel.

Heeft iemand een idee van de prijs voor die buffalo bill show? En is het écht de moeite?

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:44

dame_blanche schreef:
Waw toch veel mensen die nu ook gaan.
Wij vertrekken zondag tem dinsdag! Haha!
Wij zitten in Newport Bay hotel.

Heeft iemand een idee van de prijs voor die buffalo bill show? En is het écht de moeite?


Als je daar een kaartje koopt kost het 59€ p.p als je het van te voren boekt maar 49€ p.p en met een jaarkaart krijg je 10% korting geloof ik.

De show is echt leuk om te zien. Maar het eten is niet zo speciaal wel lekker maar gewoon. Behalve het dessert hahah echt te heerlijk. Er zit wel onbeperkt drinken bij maar na een paar glazen 0,5 liter zit je daar ook wel vol van.
Maar je moet het gewoon een keertje gedaan hebben want de show is echt leuk hoor

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:45

ik ga binnenkort twee daagjes, in mijn eentje, heb er nu al zin in :d

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:47

Evelli schreef:
ik ga binnenkort twee daagjes, in mijn eentje, heb er nu al zin in :d


in je eentje?? Dat lijkt me niet zo gezellig haha. Maar ja ik ben al bang om een kroeg alleen binnen te stappen Bloos ik voel me dan net z,n remie haha. Maar ik ken wel meer mensen die alleen naar disney gaan.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:54

hmmmn, er wil niemand mee, dus ga ik alleen
heb de kaartjes al dus vind het zonde om ze niet te gebruiken
neem een boek mee voor in de wachtrijen
kan alles doen waar ik zelf zin in heb

moet alleen de reis en het hotel nog even regelen

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:05

Wil je echt in een deuk liggen, dan moet je Buzz Lightyear zeker niet overslaan. Dan rij je in een wagentje rond en met een soort laserpistool moet je dan op doelen schieten, je score wordt dan op je wagentje bijgehouden. Klinkt kinderachtig en dat is het eigenlijk ook wel een beetje, maar je wordt er vanzelf bloedje fanatiek van en de rest om je heen ook. Echt helemaal geweldig om te doen, maar vooral ook om om je heen te kijken. Wij zijn geloof ik vijf keer achter elkaar geweest Bloos Verder vind ik Space Mountain niet zo, beetje een hoofdpijnritje. Aerosmith gaat veel soepeler en is gewoon veel gaver met die muziek erbij enzo. Big Thunder Mountain is ook super! De Indiana Jones rit is alleen al leuk omdat ie zo rammelt en omdat ie buiten is. Je kunt bij de looping zowat de grond aanraken, tenminste dat gevoel heb je.

Wat betreft dingen waar je niet zo gauw aan denkt, maar die wel leuk zijn. De kinderritjes zoals Peter Pan enzo, zijn best mooi om te zien. Maar die moet je 's avonds pas doen, als de kiddies naar bed zijn en als het daar dus lekker rustig is. Daar moet je niet voor in de rij gaan staan. Het labyrinth is ook leuk om te doen en die auto'tjes bij het 'toekomst-gedeelte' zijn ook leuk. M'n zus meende dat die auto'tjes een eitje waren, ze kon toch autorijden immers? Ging voor geen meter, we blijven botsen, ik lag zowat onder de auto van het lachen. Honey I Shrunk the Audience (3D voorstelling) is ook leuk, die moet je echt zien Haha!

Zorg verder dat je 's ochtends in je hotel goed ontbijt, want het eten in het park is ronduit smerig...

Vooral niet doen: 10.000 mijl onder de zee. Echt totaal geen ene klap aan.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:07

JoT schreef:
Wil je echt in een deuk liggen, dan moet je Buzz Lightyear zeker niet overslaan. Dan rij je in een wagentje rond en met een soort laserpistool moet je dan op doelen schieten, je score wordt dan op je wagentje bijgehouden. Klinkt kinderachtig en dat is het eigenlijk ook wel een beetje, maar je wordt er vanzelf bloedje fanatiek van en de rest om je heen ook. Echt helemaal geweldig om te doen, maar vooral ook om om je heen te kijken. Wij zijn geloof ik vijf keer achter elkaar geweest Bloos Verder vind ik Space Mountain niet zo, beetje een hoofdpijnritje. Aerosmith gaat veel soepeler en is gewoon veel gaver met die muziek erbij enzo. Big Thunder Mountain is ook super! De Indiana Jones rit is alleen al leuk omdat ie zo rammelt en omdat ie buiten is. Je kunt bij de looping zowat de grond aanraken, tenminste dat gevoel heb je.

Wat betreft dingen waar je niet zo gauw aan denkt, maar die wel leuk zijn. De kinderritjes zoals Peter Pan enzo, zijn best mooi om te zien. Maar die moet je 's avonds pas doen, als de kiddies naar bed zijn en als het daar dus lekker rustig is. Daar moet je niet voor in de rij gaan staan. Het labyrinth is ook leuk om te doen en die auto'tjes bij het 'toekomst-gedeelte' zijn ook leuk. M'n zus meende dat die auto'tjes een eitje waren, ze kon toch autorijden immers? Ging voor geen meter, we blijven botsen, ik lag zowat onder de auto van het lachen. Honey I Shrunk the Audience (3D voorstelling) is ook leuk, die moet je echt zien Haha!

Zorg verder dat je 's ochtends in je hotel goed ontbijt, want het eten in het park is ronduit smerig...

Vooral niet doen: 10.000 mijl onder de zee. Echt totaal geen ene klap aan.


In het park kan je echt wel goed eten alleen je moet er wel fink voor betalen.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:12

Yep, als je enigszins goed wil eten, dan moet je echt in één van de duurdere restaurants gaan zitten. Maar gewoon een broodje of een soepie of een pizza, dat wil je daar echt niet eten, blegh. Zit je in Frankrijk verdorie...

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:30

Zo ik ben net terug, hebben wel gelachen mijn vader en ik.

Het was wel onwijs druk zeg, niet normaal. De eerste dag in de space mountain geweest en in indiana jones en daarna zijn we naar de stad geweest... het was zo druk dat het niet leuk meer was.

Vanochtend in Crush's Coaster, geweldig vond ik het, echt super en daarna Rock and Rollercoaster, ook super vet.

Echt aanraders en als je naar Finding Nemo wilt dan moet je echt 's ochtens vroeg gaan, anders zijn de rijen dus minstens 120 minuten. Veel plezier nog iedereen die binnnenkort gaat Haha!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:24

ik ga 19 en 20 december naar dinsey

x_Mliss

Berichten: 2288
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Delft.

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:54

Is er iemand die misschien nog een platte grond heeft van disneyland parijs waar zeg maar alle namen op staan van de atracties?
Helaas ben ik de mijne kwijt en ben een foto album aan het maken voor me vriend voor kerst.
Als iemand deze nog heeft en toevallig een scanner zou iemand deze dan voor mij kunne scanne. Bloos
Of desnoods koop ik hem van je over. Bloos
Gr Melis

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:02

ik ga over twee weken erheen, kan er wel een voor je mee terug nemen