Efteling voor beginners - tips?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-23 18:42

De laatste keer dat ik in de Efteling was, was zeker 20 jaar terug. Inmiddels is er het een en ander veranderd :+ .
Volgende week gaan mijn partner en ik naar de Efteling en we blijven ook een nachtje slapen in het Eftelinghotel. 'S avonds eten we in de Hoffelijke Heraut, en we gaan naar theatershow CARO.

Van jullie wil ik graag zoveel mogelijk tips!

Wat mogen we echt niet missen? Wat zijn de leukste souvenirs? (Liefst in de stijl van Droomvlucht of het sprookjesbos)
Horeca die we absoluut moeten uitproberen? (We nemen geen lunch mee)
In principe kun je overal met je pinpas betalen toch?
Heeft het zin om 50cent muntjes o.i.d. op zak te hebben?
En waar kun je je even terugtrekken als je overprikkeld bent? (Hotel is pas om 16.00 uur open).


nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:08

Ik ben al jaren niet in de Efteling geweest, maar weet wel dat één van de leukste souvenirs het Blond Amsterdam Efteling servies is. Ik heb er best wat dingen van vanwege de keren dat ze bij een bekende winkelketen (hou niet van reclame maken of bedrijven hits op internet geven, dus noem even geen namen) in de aanbieding waren. Die heb je in thema sprookjesbos en droomvlucht, maar ook Indische Waterlelies.
Qua attracties heeft Droomvlucht me altijd wel getrokken, en die ene achtbaan helemaal in het donker is niet eng maar wel gaaf. Verder blijft alleen al door het Sprookjesbos lopen me altijd wel leuk blijven.

Moon's site: http://groups.msn.com/nienkemoonlight

Quote Astridastrid : Moon is geweldig hoor Nienke! En hij heeft echt geweldige manen. Wil ik ook voor Mari.

foxytoffee
Berichten: 127
Geregistreerd: 14-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:14

Wat leuk! Ik ben toevallig afgelopen dinsdag geweest. Ging vroeger heel vaak. Nu was het alweer even geleden. Ik vond de (voor mij nieuwe) attractie Max&Moritz heel leuk. Is 'n familie-achtbaan, zoals zij het noemen.

Onze tactiek was: op tijd er zijn (9:45). Je mag dan al naar binnen, maar de attracties zijn nog niet open. Wij liepen toen door het sprookjesbos naar achteren. Daar heb je Carnaval Festival en Vogel Rok (achtbaan in het donker). 0 rijen als je achteraan in het park begint, dus dat was een fijne start.

Het hangt er een beetje vanaf welke attractie je sowieso wil doen. Als je de Baron (achtbaan met vrije val en over de kop) graag wil doen, raad ik je aan die als eerste te pakken, want die wachtrijen waren veruit het langst de hele dag toen wij er waren. (60 minuten ten opzichte van 15 minuten bij de rest).

Mijn lievelingsattracties zijn de Droomvlucht en Joris&DeDraak, maar dat is ook gewoon eigen voorkeur natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door foxytoffee op 23-06-23 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

When you think less, you can do more than you think.

Ineke2
Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:17

Als je overprikkeld bent is het sprookjesbos een tip, dat is het rustigste deel van het park en daar kun je lekker rustig doorheen wandelen en natuurlijk de sprookjes bekijken en eventueel ook een sprookje beluisteren bijvoorbeeld bij Langnek, of de put van Vrouw Holle.

Overal is pinnen mogelijk hoor.

Droomvlucht, Villa volta, Vogelrok ( achtbaan in het donker), Joris de draak ( houten achtbaan), de Python, Carnaval festival, Fata morgana en Pyrania, vind ik zelf de leukste attracties :)

Heel veel plezier!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

wilmatj
Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:48

Het is een beetje wat je zelf leuk vind, eigenlijk is elke attractie wel de moeite waard en alles eens doen is tegenwoordig vaak haalbaar op 1 dag. Weekend en vakanties is het nog wel eens druk..

Overal kun je pinnen, kleingeld is niet echt nodig.

Instagram van mijn paardjesdikkebillenponys

Century
Berichten: 5899
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:00

Gaby schreef:
De laatste keer dat ik in de Efteling was, was zeker 20 jaar terug. Inmiddels is er het een en ander veranderd :+ .
Volgende week gaan mijn partner en ik naar de Efteling en we blijven ook een nachtje slapen in het Eftelinghotel. 'S avonds eten we in de Hoffelijke Heraut, en we gaan naar theatershow CARO.

Van jullie wil ik graag zoveel mogelijk tips!

Wat mogen we echt niet missen? Wat zijn de leukste souvenirs? (Liefst in de stijl van Droomvlucht of het sprookjesbos)
Horeca die we absoluut moeten uitproberen? (We nemen geen lunch mee)
In principe kun je overal met je pinpas betalen toch?
Heeft het zin om 50cent muntjes o.i.d. op zak te hebben?
En waar kun je je even terugtrekken als je overprikkeld bent? (Hotel is pas om 16.00 uur open).


Als je de tijd hebt is eten bij Polles keuken altijd leuk!

leintje_
Berichten: 4188
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:01

Super leuk dat je weer eens naar de Efteling gaat! Ik ga jaarlijks (soms meerdere keren per jaar), dus ik kan je wel vertellen wat ik doe als ik in de Efteling ben.

Wat je echt niet mag missen, dat is natuurlijk heel persoonlijk, maar dan staat met stip op 1 natuurlijk het Sprookjesbos, Even weer terug in het hart van de Efteling en ik vind het altijd een fijne plek om even naartoe te gaan om een beetje rust te pakken (dus een goede tip als je wat overprikkeld raakt). Je kan alles op je eigen tempo doen, wat natuurlijk wel heel fijn is. Mijn favoriete sprookje is nu De zes zwanen, maar eigenlijk zijn alle sprookjes heel mooi gemaakt en is er overal heel veel te zien, dus je kan daar gerust ook de tijd voor nemen als je dat wilt.
Droomvlucht, Fata Morgana en Symbolica vind ik zelf ook echt heel tof en wil ik eigenlijk ook nooit missen. Als je van thrillrides houdt dan moet je zeker in Baron 1898 en Joris en de Draak. Vliegende Hollander is ook een favoriet bij velen, ik sla hem zelf vaak over omdat de wachttijd over het algemeen vrij lang is en ik het dat niet waard vind. Vogel Rok is ook een favoriet bij mij.
Gondoletta is ook wel leuk en ook vrij rustig, dus mocht je overprikkeld zijn dan kan je dat overwegen. Is een boottocht van 20 minuten. Als je geen hoogtevrees hebt, dan zou ik ook zeker in de Pagode gaan. Aan het eind van de dag kijken naar Aquanura is ook altijd heel tof. Het is daar alleen wel vrij druk, dus als je wat overprikkeld bent is dat misschien geen aanrader. Ik vind zelf het Diorama ook altijd wel heel leuk en is een plekje wat vaak wordt overgeslagen.
Wat ik zelf altijd doe is eerst richting Droomvlucht gaan, want dan is het daar over het algemeen nog vrij rustig. De meeste mensen gaan namelijk meteen richting Symbolica of Ruigrijk.
Souvenirs kan ik niet zoveel over zeggen, maar ik zou zeggen; ga lekker strunen in In den Ouden Marskramer. Zit bij de uitgang van het sprookjesbos.

Wat horeca betreft zou ik zelf naar Bäckeri Krümel gaan, dat zit tegenover Max en Moritz en daar hebben ze veel verschillende belegde broodjes en gebak.

Je kan volgens mij overal pinnen, dus een muntje van 50 cent zou niet nodig moeten zijn.

Mijn laatste tip is wel; download de app van de Efteling. Daar kan je de wachttijden op zien en kan je ook de weg wijzen naar een attractie. Ik gebruik hem zelf altijd als ik een dagje naar de Efteling ga, omdat het heel gebruiksvriendelijk is en ik op die manier mezelf op een zo gunstig mogelijke manier door het park kan navigeren.

Tot slot zou ik zeggen; heel veel plezier! Neem de magie in je op, want het is werkelijkwaar een prachtig park, met een hele mooie geschiedenis en heel veel leuke details die je in je kan opnemen :D

beegee
Berichten: 944
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:02

Als je overprikkeld bent: ga in die bootjes. Toen wij er waren was ‘t wel de laatste week van het seizoen dus weinig jankende kinderen, maar in die bootjes wat ‘t echt helemaaaal doodstil. Even een minuutje of 10-15 bijkomen, heerlijk :=

ElfBeau_067
Berichten: 1964
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:11

Max en Moritz is een heel leuke “achtbaan”. Het is een rustige achtbaan en zoals zij het noemen is het een “familie achtbaan”. Ik ben d’r 11 keer op 1 dag in geweest.. Als we verder gaan met achtbanen dan zou ik ook in vogel rok gaan en in Joris en de draak! Ook de Python.
Verder ook nog in symbolica en droom vlucht (droom vlucht is geüpdatet). Dat zijn geen achtbanen. monsieur cannibale is weg, daarvoor in de plaats hetzelfde in een ander jasje genaamd Sindbad. Ook zou ik gaan in Joki en Jet. En Fata Morgana niet te vergeten
Ik zou ook nog even op het YouTube kanaal kijken van de Efteling voor wat on rides en inspiratie :)

En met restaurants zou ik gaan voor polled keuken, waar ze voornamelijk pannenkoeken maken. Daar moet je wel een paar uur van tevoren reserveren want het kan snel vol zitten.
En je kan ook op de bootjes (gondaletta) om bij te komen. Of (als het mag) je bammetje eten en genieten van het uitzicht.
En backerei krummel is ook geweldig!

En met souveniertjes zou ik ook eens bij Fata Morgana kijken. Die hebben daar van die leuke dingetjes vind ik altijd. Ook bij de symbolica-shop hebben ze leuke dingetjes.
Als je naar de eftelshop gaat heb je ook mens erger je niet! Efteling stijl. En de sleutel hanger van pardijntje vind ik ook niet te missen. Je hebt ook zo’n zelfde van pardoes als je matchie matchie wilt zijn met je partner.

Als ik nog iets vergeten ben schrijf ik het wel. Veel plezier bij de Efteling!

Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt

Een tweeling met als tweeling zus Coco4life

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-23 20:12

Wat een reacties al, bedankt! We gaan van donderdag op vrijdag.

Wat betreft kleingeld heb ik net gelezen dat er geldwissel automaten in de Efteling te vinden zijn naast de snackautomaten bij de Smulpaap, Frau Boltes Küche en De Hongerige Machinist. Handig voor verrassingsautomaten zoals de stenen kip en Ezeltje Strek Je :D .

Mijn partner wordt benauwd van achtbanen, maar zelf hoop ik wel minimaal 1 keer in een achtbaan te kunnen :D . (Liefst over de kop)

Polles keuken lijkt me erg leuk, stel dat we daar op dag 2 willen lunchen, is het dan raadzaam om te reserveren? (Edit: ja dus, even uitvinden hoe dat moet)

Zijn souvenirs erg duur? We willen minimaal 2 mokken, geurstokjes van Fata Morgana en een T-shirt halen. Als het aan mijn partner ligt, is de slaapkamer straks een kruising tussen de Droomvlucht en het sprookjesbos, en een vleugje 1000-en-1-nachten.
Ik had zelf een budget van €100 voor souvenirs in gedachte.

De Efteling app is al gedownload en idd erg handig!

Hoeveel betaal je eigenlijk voor een actiefoto?

Century
Berichten: 5899
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:17

Polles keuken is altijd handig om te reserveren :j

App downloaden is idd verstandig, volgens mij kan je via de app ook reserveren.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:21

Wat leuk, de Efteling!

Ik vind alles leuk, droomvlucht is mijn favoriet.

Als je overprikkeld bent kan je naar het sprookjesbos of de diorama vind ik ook heerlijk rustig en mooi om even te ontprikkelen. Diorama is overdekt en sprookjesbos niet, voor de afweging :P

[o]

leintje_
Berichten: 4188
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:29

Gaby schreef:
Wat een reacties al, bedankt! We gaan van donderdag op vrijdag.

Wat betreft kleingeld heb ik net gelezen dat er geldwissel automaten in de Efteling te vinden zijn naast de snackautomaten bij de Smulpaap, Frau Boltes Küche en De Hongerige Machinist. Handig voor verrassingsautomaten zoals de stenen kip en Ezeltje Strek Je :D .

Mijn partner wordt benauwd van achtbanen, maar zelf hoop ik wel minimaal 1 keer in een achtbaan te kunnen :D . (Liefst over de kop)

Polles keuken lijkt me erg leuk, stel dat we daar op dag 2 willen lunchen, is het dan raadzaam om te reserveren? (Edit: ja dus, even uitvinden hoe dat moet)

Zijn souvenirs erg duur? We willen minimaal 2 mokken, geurstokjes van Fata Morgana en een T-shirt halen. Als het aan mijn partner ligt, is de slaapkamer straks een kruising tussen de Droomvlucht en het sprookjesbos, en een vleugje 1000-en-1-nachten.
Ik had zelf een budget van €100 voor souvenirs in gedachte.

De Efteling app is al gedownload en idd erg handig!

Hoeveel betaal je eigenlijk voor een actiefoto?

Zeker reserveren voor Polles Keuken, kan via de website of via de app
https://www.efteling.com/nl/park/restau ... les-keuken

ElfBeau_067
Berichten: 1964
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:34

Gaby schreef:
Wat een reacties al, bedankt! We gaan van donderdag op vrijdag.

Wat betreft kleingeld heb ik net gelezen dat er geldwissel automaten in de Efteling te vinden zijn naast de snackautomaten bij de Smulpaap, Frau Boltes Küche en De Hongerige Machinist. Handig voor verrassingsautomaten zoals de stenen kip en Ezeltje Strek Je :D .

Mijn partner wordt benauwd van achtbanen, maar zelf hoop ik wel minimaal 1 keer in een achtbaan te kunnen :D . (Liefst over de kop)

Polles keuken lijkt me erg leuk, stel dat we daar op dag 2 willen lunchen, is het dan raadzaam om te reserveren? (Edit: ja dus, even uitvinden hoe dat moet)

Zijn souvenirs erg duur? We willen minimaal 2 mokken, geurstokjes van Fata Morgana en een T-shirt halen. Als het aan mijn partner ligt, is de slaapkamer straks een kruising tussen de Droomvlucht en het sprookjesbos, en een vleugje 1000-en-1-nachten.
Ik had zelf een budget van €100 voor souvenirs in gedachte.

De Efteling app is al gedownload en idd erg handig!

Hoeveel betaal je eigenlijk voor een actiefoto?


€100 euro is wel genoeg (denk ik). Ik weet niet hoeveel voor een actiefoto. Maar voor een dag onbeperkt actie foto’s betaal je €25 euro (volgens de site looopings). Maar ik dacht juist dat je dan extra korting kreeg.
Laatst bijgewerkt door ElfBeau_067 op 23-06-23 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Essen roddelt, berken plaagt,
Beuk is koppig, linde klaagt

Een tweeling met als tweeling zus Coco4life

Coco4life
Berichten: 1171
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:36

Gaby schreef:
Wat een reacties al, bedankt! We gaan van donderdag op vrijdag.

Wat betreft kleingeld heb ik net gelezen dat er geldwissel automaten in de Efteling te vinden zijn naast de snackautomaten bij de Smulpaap, Frau Boltes Küche en De Hongerige Machinist. Handig voor verrassingsautomaten zoals de stenen kip en Ezeltje Strek Je :D .

Mijn partner wordt benauwd van achtbanen, maar zelf hoop ik wel minimaal 1 keer in een achtbaan te kunnen :D . (Liefst over de kop)

Polles keuken lijkt me erg leuk, stel dat we daar op dag 2 willen lunchen, is het dan raadzaam om te reserveren? (Edit: ja dus, even uitvinden hoe dat moet)

Zijn souvenirs erg duur? We willen minimaal 2 mokken, geurstokjes van Fata Morgana en een T-shirt halen. Als het aan mijn partner ligt, is de slaapkamer straks een kruising tussen de Droomvlucht en het sprookjesbos, en een vleugje 1000-en-1-nachten.
Ik had zelf een budget van €100 voor souvenirs in gedachte.

De Efteling app is al gedownload en idd erg handig!

Hoeveel betaal je eigenlijk voor een actiefoto?

Ik zou je pinpas meenemen (als je die hebt), de Efteling souvenirs zijn namelijk erg prijzig. Ik denk dat 100 euro wel een goed budget is. En voor een foto betaal je ongeveer 10 euro (dacht ik). Voor de rest nog plezier in de wereld vol wonderen!

hier een puzzel als je je verveelt:
https://www.jigidi.com/created.php?id=4JQ2DH6Y

Hutcherson
Berichten: 7289
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:50

Ik was er vandaag. Retedruk. Dus echt jezelf terugtrekken was er niet bij.
Wij hebben droomvlucht huisspray meegenomen :') ben dol op de geur.
12,50 euro :')
Symbolica is tof, net als de vliegende hollander. Echt de moeite waard. Droomvlucht uiteraard. Sprookjesbos is leuk met kinderen maar erg druk en rare looproute nu. (verbouwing). Fata morgana, klassiekertje. Veel plezier!

colinneke
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:55

Dan heb je het voordeel omdat je daar overnacht je een half uur eerder het park in mag.
Niet alle attracties zijn dan al open.

Als je bv in de baron wilt dan pak je die al in dat half uur.
Dan is de wachtrij minimaal.
Mijn man en neefje zijn toen we daar overnachten 3x achter elkaar daarin geweest. Omdat iedereen op de 1e rij wou waren de andere plekken vrij. En konden ze zo elke keer doorlopen.

Mij maak je niet blij met achtbanen dus ik ben fan van droomvlucht, fata morgana, symbolica, piranha. Carnaval festival blijft ook leuk

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-23 20:59

Ik ben sneller overprikkeld, dus we hoopten door een verblijf van twee dagen de druk er wat af te halen :) .

Eerst dus in de achtenbanen, got it!

Bedankt met de info over de huisspray! Er zijn ook geurstokjes van, die zijn €20.

Als je een Digi-Fotopas koopt voor €25 (of €35 voor 7 dagen) dan kun je bij 10 attracties actiefoto's laten maken. En idd, 30% korting op andere fotoproducten.

colinneke
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:02

Wij waren er 4 dagen toen.
Het fijn vond ik dat als het 's middags druk was dat je die kon skippen en de dag erna pakken.

Op de aankomstdag mag je ook al het park in. Moet je eerst je pasje halen en dan kan je naar het park.
Je zou dan al wat kunnen doen wat je leuk lijkt en niet zo druk is.
Dag 2 doe je de rest...of nog een ker hetzelfde

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Suzanne_J
Berichten: 1459
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:51

Komende weken zijn er wel heel veel scholen die naar de Efteling gaan dus het zal nog drukker zijn dan normaal…. Wij gaan ook met onze school over anderhalve week. De meeste scholen arriveren rond 09.30 uur en vertrekken weer rond 15.00 uur dus ik zou de populaire attracties wat later op de dag doen en overdag bijvoorbeeld het Sprookjesbos.

Ik vind trouwens ook de show van Ravelijn heel leuk! Zit ook bij de prijs van het toegangsticket inbegrepen.

L'est en faisant n'importe quoi, qu'on devient n'importe qui

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:16

Door dit topic ga ik m’n moeder een cadeau overnachting geven, ik ben blij met alle ideeën :')

Edit; wel al een vraagje. Kan je wel ergens je koffer opbergen en dan direct het park in gaan? Mede omdat de kamer pas 16:00 open is en ik het zonde vind om zo lang te moeten wachten tot aankomst. We komen trouwens met het OV, dus in de auto laten liggen is helaas geen optie.. :)

[o]

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110479
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:21

Gaby schreef:
Als het aan mijn partner ligt, is de slaapkamer straks een kruising tussen de Droomvlucht en het sprookjesbos, en een vleugje 1000-en-1-nachten.
Ik had zelf een budget van €100 voor souvenirs in gedachte.


Laat dit maar niet aan je partner zien! _O- (Kijk ook vooral even de video :)) )
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/325 ... e-efteling

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

sjaslique
Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:40

Als je in de ochtend gelijk naar de achterkant van het park loopt heb je nog beperkte wachtrijen.
Een rustmoment vind ik altijd in de gondoletta.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110479
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Efteling voor beginners - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:45

Idd de gondoletta is een heerlijk rustmoment, of anders de stoomtrein? Ligt een beetje aan het moment dat je instapt.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-23 11:57

Justme_Lisaa schreef:
Door dit topic ga ik m’n moeder een cadeau overnachting geven, ik ben blij met alle ideeën :')

Edit; wel al een vraagje. Kan je wel ergens je koffer opbergen en dan direct het park in gaan? Mede omdat de kamer pas 16:00 open is en ik het zonde vind om zo lang te moeten wachten tot aankomst. We komen trouwens met het OV, dus in de auto laten liggen is helaas geen optie.. :)

Er is een bagageruimte bij het hotel. Maar die is niet bewaakt. Er zijn wel kluisjes ongeveer ter grootte van een Eastpakrugzak.
Wij gaat maar 1 dag en we gaan proberen alles praktisch in een rugzak te krijgen, zodat we 2 kluisjes kunnen gebruiken. Weet nog niet waar we de souvenirs gaan laten.
Let wel: info van website gehaald en vraag over grootte kluisjes aan klantenservice gevraagd.
Ik heb zelf nog geen ervaring met de bagageruimte en de kluisjes.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, henshem en 69 bezoekers