Bodyboarding bij de Outer Banks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Bodyboarding bij de Outer Banks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 03:06

Nog een paar fototjes van de zomer toen we voor een paar dagen naar de Outer Banks (North Carolina) zijn geweest. Fijne golven om te bodyboarden als je de shorebreak voor lief neemt. Lachen

Afbeelding
Mijn hoofd! Bloos!

Afbeelding
Hoezo wild water. Tong uitsteken

Afbeelding
En toen realizeerde ik me dat ik niet zo zacht op de kust gekwakt zou worden. Haha!

De laatste dag was het water helaas te ruw, dus toen lieten ze ons niet meer het water in. Verdrietig

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die bodyboarden.

Annash
Blogger

Berichten: 26522
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:28

En dan meld je dit niet even bij mij? Tong uitsteken

Sjonge jonge Cat, wat is DIT nu weer? Clown

Anyway, leuke foto's.. volgens mij ben jij veeel bruiner dan mij Schijnheilig

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:41

Wauw gaaf hoor! Ik heb ook weleens ge-bodyboard Tong uitsteken maar houd het toch maar bij kiten!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 03:13

Dat hebben Paulien (Rainie) en ik in Spanje gedaan met luchtbedden Cool
Wauw! Dat was echt geweldig!
Je zwemt een stukje de zee in en gaat op je luchtbed liggen. Dan peddel je tot je op een golf ligt en laat je je mee voeren.
Vlak voor je op de kust weer aankomt zie je echt zo'n gat. In een keer lijkt het water op te houden (best wel hoog Nagelbijten / Gniffelen)

Als je pech hebt, en je ligt te ver voor op de golf dan sla je om en kom je met een koprol of 20 zo het strand op gerold.

Wel grappig als je dan opstaat. Je hebt zeker voor een heel jaar kattenbak vullig in je bikini zitten Clown


Lijkt me een super vakantie, Guinevere!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 04:31

Shanna16 schreef:
En dan meld je dit niet even bij mij? Tong uitsteken

Sjonge jonge Cat, wat is DIT nu weer? Clown

Anyway, leuke foto's.. volgens mij ben jij veeel bruiner dan mij Schijnheilig
Dat was even erbij ingeschoten! Bloos Ik zal je een keer de link naar de andere foto's sturen als zo online staan (heb ook nog een fimpje hihi)

En natuurlijk ben ik bruiner! Knipoog En dan heb je nog geluk dat ik een deel van de zomer op school zat en een tijdje in Nederland ben geweest. Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 04:44

Ojasper"]
Wauw gaaf hoor! Ik heb ook weleens ge-bodyboard maar houd het toch maar bij kiten!
[/quote]Oh, daar zou ik wel eens foto's van willen zien! Zou het erg leuk vinden als je een keer foto's op bokt zou zetten. Lachen

[quote="Fairie schreef:
Vlak voor je op de kust weer aankomt zie je echt zo'n gat. In een keer lijkt het water op te houden (best wel hoog Nagelbijten / Gniffelen)
Ja herkenbaar! Haha! Ook erg link, er zijn vrij veel mensen die nekletsel oplopen bij shorebreak, maar je kan wel mooie foto's maken.

Citaat:
Als je pech hebt, en je ligt te ver voor op de golf dan sla je om en kom je met een koprol of 20 zo het strand op gerold.

Wel grappig als je dan opstaat. Je hebt zeker voor een heel jaar kattenbak vullig in je bikini zitten Clown
Haha, dat zand heb zelfs zonder een koprol te maken, maar ik zit wel onder de littekens van de keren dat ik ineens met board en al over de kop ben gegaan. Bloos

Heb het nog nooit op een luchtbed geprobeerd ... dat dat heel blijft! Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:51

Uhuh, je komt ook een beetje onder de schrammetjes te zitten Tong uitsteken
Ah is niet erg, het was gewoon stoer om te doen.

Jep, je luchtbed blijft heel Tong uitsteken