eerste baantje in OZ en direct ontslag genomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

eerste baantje in OZ en direct ontslag genomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 06:21

Haha!
jullie zullen wel denken... Haha!

Maar nadat ik 100 keer mijn rugprobleem had uitgelegd hier, of ik nou serieus genomen werd of niet(dat is voor vele nog steeds een groot probleem, sommige gaan gewoon lachen als je vertelt wat je hebt meegemaakt vorig jaar Verward Verward Verward heb ik een baantje gekregen wat niet zo zwaar zou zijn.

Nou daar stond ik dan vanmorgen: aardappels rooien met de hand, stekkjes knippen die niet hoger kwamen dan 20 cm en deze stekjes daarna weer planten(aardappels).
Alles dus voorover gebukt Boos! Nu ben ik dus stijf, mijn hele rug doet zeer(spier krampen) en ik ben kwaad Boos!

Ik heb dus ook direct weer gezegd dat ik morgen niet kom, de baas van de farm was wel aardig hoor, maar die vent die voor het werkt zorgt(hier in het hostel) is alleen maar achter zijn geld aan volgens mij.
Hij stond me zowat uit te lachen toen ik vertelde dat ik dat hele zware werk niet kan doen.

Nou misschien heeft ie morgen wat anders voor me en anders is het gewoon TOEDELE DOKIE!!! OK dan! Knipoog Haha!
verder vind ik het nog steeds leuk hoor OK dan!
Vanavond vroeg naar bed, pil erbij en ff tijgerbalsem smeren dan moet het weer goed zijn morgen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:39

Waarschijnlijk vindt die vent dat je niet moet zeuren: als je met een rugzak kunt sjouwen, kun je ook in de aardappels werken. Maar ja, jij weet zelf hoeveel ellende je vorig jaar hebt meegemaakt. En je bent daar altijd nog voor je plezier, dus pas een beetje op jezelf! Lachen

Een tip: als je straks in het noorden bent, dan zou je werk kunnen zoeken in de bananen (ongeveer 150 km ten zuiden van Cairns: Tully, Innisfail). Ik heb daar zelf destijds acht weken in een bananenschuur gewerkt, het enige vermoeiende eraan is dat je uren aan de lopende band staat in te pakken, maar je hoeft iig niet de hele dag in zo'n kromme houding te staan!

Succes met het vinden van een nieuw baantje! OK dan!