Vakantiefoto's met een verslagje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DioxideJarig

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Vakantiefoto's met een verslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 16:21

Op vrijdag 20 Augustus zijn we om 9.00 uur gaan rijden richting Orleans, naar het overnachtingshotel (zo'n Bonsai geval). Onderweg eigenlijk helemaal geen files gehad (afkloppen Lips are sealed) en gewoon een paar keer gestopt. Op een van de parkeerplaatsen kwamen we een of andere liftende mafkees tegen in zo'n jodelahiti-broekje (we noemden hem Gunther Haha!) die heel de parkeerplaats afliep voor een lift.

Bij het hotel aangekomen kon mijn bui al niet meer stuk vanwege de o-zo-geweldige Ducati garage tegenover het hotel en een McDonalds op nog geen 5 minuten lopen Haha! Uiteraard zijn we die avond bij de Mac gaan eten Knipoog

Volgende dag zijn we om 8 uur bij het hotel weggereden om eerst nog wat broodjes bij de Leclerc te kopen en om te tanken.. Nou niet dus heh! Gaat die [censuur] winkel pas om 9 uur open (en 9 uur is 9 uur bij Fransen..) dus moesten we daar een uur wachten. Gelukkig wel in een flinke scheur gelegen vanwege een vent die op een euhh vrij 'aparte' manier stond te tanken (later foto!!).

Nouja, op de camping aangekomen ben ik meteen met Dennis een vriendin van vorig jaar gaan opzoeken want die stond er tegelijk met ons Lachen Eventjes naar het zwembad geweest (wat niks voorstelde in vergelijking met de foto's op de website) en die avond vroeg gaan slapen.
Het sanitair was trouwens uitermate slecht schoongemaakt (door een stel van die huppeltutjes) in onze sector.. In andere sectoren was dat niet zo, groot minpunt dus!

Volgende dag zijn we met die vriendin naar zee gegaan en heeft ze ons de camping laten zien (heeele mooie auto's gezien +:+). Ze had ons ook meteen voorgesteld aan 2 jongens waar we nog mee optrokken totdat zij weggingen. Een paar dagen laster waren we met z'n alleen naar het strand gegaan tegen zonsondergang en hebben daar wat lol gemaakt. Komt er op een gegeven moment een Duitser aan; "Haben Sie sigaretten fur eine Tomate?" Jaa, wij hebben wel sigaretten (tenminste, iemand van ons, wij roken niet) maar die tomaat mag je bij je houden! Nog een tijdje met die gast opgetrokken en naar het 'ongelukken speeltuintje' gelopen.

Vanwaar ongelukken speeltuintje? Nou, ik ben nl zo nachtblind als de pest en het bleek dat die k*t Fransen een scheerlijn gespannen hadden bij de schommels. Uiteraard zag ik die dus niet en ging vol op m'n bek (uiteraard langgestrekt, maar m'n suikerspin bleef ongedeerd :-D). Even later wou mijn kleine stuntman Dennis op een klimrekje van banden gaan zitten maar hij verdraaide zijn knie.. Lekker slim dus. Wij samen naar de tent gestrompeld..

De rest van de dagen hebben we eigenlijk belachelijk weinig gedaan vanwege allerlei pijntjes (mijn knie is zo goed als dood..), alleen maar wat Pains Américain gegeten en op het terras en bij de tent gezeten. Scheve mond

De laatste avond (pa's verjaardag) hebben we op het terras gegeten en onweerde het in de verte als een gek. Toen we eenmaal binnen gingen zitten kwam het met bakken (en dan bedoel ik ook écht bakken!) uit de lucht vallen. Dennis en ik gingen even onder de luifel kijken naar de bliksem (was erg spectaculair) en ik was nog geen seconde buiten of de stroom viel uit. Toen ik net binnen was sprong de stroom weer aan, behoorlijk wazig dus Haha!

Na lang gezever; de foto's!!!
Noot: ik heb ze vrijwel allemaal lichter moeten maken Scheve mond

Overleg op de Gunther-parking:
Afbeelding

Afbeelding

Het geweldige uitzicht vanuit mijn kamer in Orleans Haha!
Afbeelding

2e dag: De vreemd tankende meneer Tong uitsteken
Afbeelding

Heppie femillie (bb)
Afbeelding

De tent, die op een helling stond Lips are sealed
Afbeelding

Pa en El Toro ergens in Dax (dat beeld was zéér gedetalileerd Schijnheilig)
Afbeelding

Pa en ma bij een heet water bron midden in Dax
Afbeelding

Zonsondergang gezien vanaf het strand +:+
Afbeelding

Vooraan; mijn zooi, daarachter dat van Dennis
Afbeelding

Ons o-zo-luxe scheve 2x 1persoons bed Haha!
Afbeelding

Uitzicht vanuit het treintje van Ali Hassan wat naar het strand reed Haha!
Afbeelding

Ingang van de camping
Afbeelding

Het terras
Afbeelding

Stukje zwembad vanachter het hek (genomen door Dennis)
Afbeelding

Het weer op de terugreis Verdrietig
Afbeelding

Ik heb meteen de Subaru Impreza foto's online geknald, tenminste een paar.. Rolleyes Er staat ook nog een foto van een Toyota Celica bij, die was van een oud Duits echtpaar Haha!

Op de terugweg kwam er trouwens een Engelsman in een volledig geblindeerde Austin Martin Vanquish langsracen Vingers aflikken

Subaru Logo (heeft iemand een losse voor me?! Pb dan even!)
Afbeelding

Vooraanzicht +:+ (die tape op de lampen is tegen verblinding)
Afbeelding

De auto in z'n geheel Vingers aflikken
Afbeelding

Achterkant met een onwijs vette spoiler (zo hoortie jonges!)
Afbeelding

De 18" Oz velgen (banden gingen maar 22.000 km mee Lips are sealed)
Afbeelding

Die Deutsche Toyota Celica Lachen
Afbeelding

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:49

echt mooie foto's hoor!!
was vast heel leuk daar Haha!

DioxideJarig

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 08:33

Nou euhh... leuk was het niet hoor. De camping was geen hol aan, en in de zee kon je amper zwemmen. Nagelbijten / Gniffelen

Kben nog nooit zoveel meegeweest met pa en ma stadjes kijken Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:13

ooh dat vast heel erg tegen dan!!! Bloos!
want als ik de foto's zo zie lijkt het of het er heel gezellig is hihi Tong uitsteken
wel jammer dat je er bijna niet kon zwemmen....
stadjes waren wel leuk? Tong uitsteken