Ik ben terug uit Egypte !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Splash_
Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Ik ben terug uit Egypte !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 21:17

Bok Bok !

Daar ben ik weer , terug uit Sharm El Sheikh , Egypte :D

Ben heerlijk bruin , heb het geweldig gehad *HEB MET EEN DOLFIJN GEDOKEN* , heb haaien gezien , heb vanalles gedaan .....

Ben vannacht om 04.00 op Schiphol geland nadat ik 2 weken op duikvakantie was , heb vannacht maar 5 uurtjes geslapen , en ben vanmiddag meteen naar Splash gegaan !

Splash staat nu eindelijk in zijn nieuwe stal , een lekkere grote , toen ik hem riep keek hij niet op of om , meneer had eten :Y) , toen hij me in de gaten kreeg zag je hem echt kijken van ; Goh.. ben jij er ook weer ? en ging weer rustig verder ! Ik had ook niet anders verwacht.

Mn instructrice heeft Splash 3x 's avonds in de week gereden nadat ie hele dagen buiten heeft gestaan , dus Splash heeft ook lekker vakantie gehad , ze had hem zelfs voor me gewassen ... jee ik heb weer een wit paard :+ :))

Splash daarna uit stal gehaald , ben hem gaan poetsen en toen kreeg ik toch heel veel liefdevolle knuffels , hij had me toch wel stiekum een beetje boel gemist :+:

Veel mensen later op stal om ons heen , iedereen wou weten hoe het was , Splash houdt totaal niet van veel mensen om zich heen en drukte , en dat moest ie me even laten weten , na liefdevol mn hand te likken zette hij zijn tandjes er even in... jep... een blauwe plek :oo Maargoed , ik vergeef het hem...

Bokt... kijk maar uit ! Ik ben er weer :D :wave:

    S p o t.


Olga88
Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:20

Gaaaf,
bruin geworden zeker?
Ik wil ook naar Egypte :D lijkt me supervet.

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:25

Fijn dat je er weer bent !
Waarschijnlijk heb je even gemist dat we een tijdelijk vakantieforum op Bokt hebben, nl. Bokt International ;)
Ik heb je topic naar BI verplaatst.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Splash_
Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 21:30

Oscar schreef:
Fijn dat je er weer bent !
Waarschijnlijk heb je even gemist dat we een tijdelijk vakantieforum op Bokt hebben, nl. Bokt International ;)
Ik heb je topic naar BI verplaatst.


Woeps.. heb ik inderdaad gemist , bedankt 8-)

    S p o t.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: douschka, idje, janna, Maaike_Ma, nathe, oblix en 95 bezoekers