Verslagje vanuit de dominicaanse republiek

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mizz_mol
Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Verslagje vanuit de dominicaanse republiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 00:27

Hey...
Het is hier SUPER we zitten in een all in clusive ( Zelfs inclusief barmannen waar ik graag gebruik van maak :9 :D haha je ego groeit hier echt enorm ;) :D je kan drinken wat je wil eten wat je wil.. :)
Na een ietswat (lees onwijs) Lange vlucht 13 uur :\ kwamen we dan op een klein vliegveldje damn het waren gewoon riete hutjes ;) Toen bagage halen grrrrr begon al goed beautycase kwijt :( Wij aangifte gedaan en er word gezocht.. alleen horen we van die L*L van een reisleider geen ene kont.. maarja toen naar het hotel we werden in busjes gedaan (lees BUS) haha.. :D hele bus vol mensen en we gingen langs drie hotellen wij moesten de laatste hebben maar uit die hele bus bleven 8 mensen over inclusief wij 4 :? hmmmm wat stond ons te wachten.. we rijden het park in en daar stonden 2 mannen met joekels van geweren :oo Ooow my god dacht ik.. rijden stuk verder komen we ineens voor een paleis ofzo te staan echt waar zooow mooi heb ik het nog never ever mee gemaakt :D Groooooot! Toen naar onze kamer ... ik en mn broer hebbben samen een kamer en mn ouders :) in 1 kamer --> 2 queensize bedden.. marmere badkamer minibar balkon strijkbout kluis inloop kast tv en cd-spelen gewoon echt niet normaal :D T zwembad is ook GIGANTISCH als ik een rondje wil zwemmen ben ik 15 minuten minstens bezig en dan zwem ik nog vrij snel.. zit trouwens ook een bar in het water ;) (zit ik elke dag) Ook ghebben we hier 5 restaurants waar elke avond een pokke rij staat je wil niet weten! Ik heb al erg veel vrienden ;) Lees obers, koks en entertainers haha .. ;) Vandaag voor het eerst op een banane boot geweest oooow echt geweldig :D ook een papagaai op mn schouder gehad echt mooie beesten.. Als het goed is gaan we volgende week jeep safari maken.. Foto's komen na mn vakantie.. ik ga nu eten bij de japaner HONGER :Y) het is hier trouwens nu half 8 ;)

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


Olga88
Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:29

ik ben echt zooo jaloers :=

kadir
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: oosvoorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:44

soo hee cool man
ik ben ook nr de dominicaanse republiek gweest..!!
nr punta cana..!! was ook heel erg vet.!!:D

haaj haaj

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:29

aaah is t leuk!! Ik ben er dus ook geweest paar weken terug! heb er nog met je over gpbt!

Dat all inclusive is relax he! lekker alles drinken en eten wat je wilt! Die geweren hadden ze bij ons ook! Stonden ze daar een beetje mans te doen met hun dikke geweren! Om de mensen af te schrikken zeiden ze :D Wel lange reis hadden jullie! Wij hadden maar negen uur! Jullie gingen zeker via punta cana?? Vliegvelden daar zijn heel anders dan hier he! Echt prehistorisch haha! Nahja veel plezier!!

Esmeralda
Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:28

ga jullie nog jarlourser maken, Mijn schoonmoeder gaat er wonen, heeft daar een vriend, en die werkt daar op het strand bij een heel groot hotel. Dus wij weten waar we de volgende zomer vakanties heen gaan

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

KiWiKo
Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:31

Waar zit je???

Mizz_mol
Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:56

ik zat in puerto plata breezes superclubs hete het :D

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:55

Geweldig, ik ben anderhalf jaar geleden ook naar de Dominicaanse Republiek geweest. Harstikke gaaf vond ik dat. Alleen we moesten 3 uur rijden voordat we bij ons all inclusive hotel aan kwamen. :n
We zaten met z'n tweeen in een busje en we hadden geen reisleiding mee in de bus, we zaten met een taxichauffeur die geen woord engels kon.
Maar het was een super gave vakantie.
Zou het zo weer doen, maar ja, ik wil nog zoveel zien van de wereld. Dus in januari gaan we naar Mexico.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Domi_94, fohadie, Frummel01, Momo94, Mylady_E, Paardennamen, spookyskippy, Titsia, Wopkebrok en 70 bezoekers