Lekker naar Texel geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Lekker naar Texel geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 18:29

Niet echt internationaal... Knipoog Maar ik heb net 10 dagen op Texel doorgemaakt. Ben net gisteren teruggekomen. Zonder paard helaas, maar met de NJN, Nederlandse Jeugdbond voor Natuurstudie. Het was wel tof, alleen er waren helaas minder leuke dingen te vinden dan vorig jaar op Walcheren (zeeland)... Scheve mond Maar goed, het was wel gezellie enzo.

Ik zag ook nog een avond om 11 uur 's nachts in het donker twee fjorden (en berijders) in Den Burg. Verward Beetje raar wel, om 11 uur 's nachts gaan paardrijden, maarja. Verward Ik wou misschien zelf nog een buitenrit maken op de rustdag, helaas moest ik het zelf betalen en omdat ik thuis elke dag gratis kan rijden, vond ik het toch iets te veel...

Zijn er nog andere mensen naar Texel geweest? Of bokkers die op Texel wonen die een stel ranzige (op 't eind wel Tong uitsteken) jongeren van 12 - 25 jaar in afgeritste afritsbroeken, t-shirts en sandalen hebben langs zien fietsen / komen (we gingen elke dag op excursie in groepjes van 6 - 8 en zaten dichtbij Den Burg maar gingen op 't hele eiland op excursie)? Haha!

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:21

Ik ben op vakantie geweest naar texel 2 weken zat in de koog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:56

troostje; ik ben ook gewoon in nederland gebleven hoor Knipoog

welkom terug op bokt Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 23:08

Ik ga nooit naar het buitenland meer in de zomervakantie. Als ik zou willen zou ik in de herfstvakantie kunnen maar is ook zo'n gedoe met de paarden hier, alleen met m'n moeder zou ze nooit durven (bovendien laat ik nog steeds ouders alles regelen) en mijn moeder is ook te bang voor de paarden om ze een week te verzorgen. Knipoog Maar we wonen hier echt goddelijk, dus ik heb stiekem bijna altijd wel het gevoel dat ik op vakantie ben. Lachen Bovendien is het bij de NJN altijd vet gezellig Haha! Volgend jaar ga ik ws wel op een kamp in het buitenland, wordt waarschijnlijk Wales.

bergerac
Berichten: 444
Geregistreerd: 10-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:43

Ik ben er ook nog een paar dagen geweest met onze zeilboot.