Portugal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 13:11

Een vraagje:

Ik ga in september naar Portugal om precies te zijn 10 sept.
Ik ga naar het plaatsje Albufera (als ik het goed geschreven heb) in Algarve Portugal dus.

Ik ben benieuwd voor de gene die er toevallig een beetje bekend zijn en er dus al eens zijn geweest of hier leuke mogelijkheden zijn om paard te rijden en of er paardenwinkels in de buurt zijn. Het hoeft allemaal niet met loop afstand te zijn want wij hebben de gehele vakantie de beschikking over een auto...

Ik hoop dat iemand is die me hier meer over kan vertellen..

gr

JW18

Berichten: 1185
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:34

Hallo,

ik ben er in mei geweest, je kunt er wel rijden (vooral strandritten), maar er zijn geen paardenwinkels in albufeira(heb de hele stad gezien, maar niets tegengekomen).
Je ziet er sowieso al weinig paarden.

mvg JW

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 15:04

Hmm dat is wel erg jammer ook niet wat verder dan het plaatsje zelf??

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:09

Ik ben er ook al meerdere keren geweest. Je ziet er niet zo veel paarden. Ook paardenwinkels heb ik nog niet gezien. Wij hebben ook altijd een auto daar. Hebben dus al veel dorpjes en steden bezocht.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 08:17

Wat jammer ik had echt gehoopt dat ik daar flink inkopen kon gaan doen. Ik zal het nog eens gaan nakijken allemaal en anders houdt het flink op.

Dat is wel balen zeg...

In ieder geval bedankt.

gr Nicole

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:01

Ik zal even vragen waar een meisje die bij mij rijd is geweest was iig in de algarve.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:09

Ja het zou leuk zijn als er toch ergens een leuk winkeltje zou zijn!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:53

Heb er gewoond (2,5 jaar) maar in Lagos, das meer riching westkust, klein uurtje van Albufeira. Rondoma Albufeira heb je zat maneges die strand ritten organiseren, met name in de kleine dorpjes van de grote weg af, als je richting Sheraton gaat (Olhos de agua) kom je langs wat maneges.

de enige ruiterzaak die ik ken zit in PortimaƵ, in een zijstraatje van t centrum zit n klein zaakje waar ze met de hand de zadels etc maakt. maar eind aug heb je in lagoa de Fatacil, is n soort beurs met traditionele portugeze dingen waaronder de Lusitano's e.a. dingen.

een soortgelijke divoza kennen ze niet daar, wat dat betreft is t land anders, bij ons moest de smid met de trein vanuit lissabon komen!

zoek anders s op portugal pagina.

omgeving Lagos ken ik zat maneges, is stukje rijden maar zeker de moeite waar, zo heb je tiffany's riding centre en Quinta Paraiso Alto, tsja zo kan ik nog wel even doorgaan.

In lagos zit trouwens n NL bedrijf die je meer info kunnen geven, zij heten de Bom Dia (is n zeilschip bemand door nederlanders) maar zij weten t fijne van de toeristische dingen, zoek ze maar s op en mail ze eens.

succes en genieten he, tis prachtig land!
ate logo Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:13

Ik heb je topic verplaatst naar BI Knipoog

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 08:32

Carolinef bedankt voor de info ik zal eens gaan kijken of ik er meer over kan vinden via internet.

gr