London Eye + foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

London Eye + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 03:20

Twee weken geleden heb ik, ondanks het slechte weer, een ritje gemaakt in het London Eye. Het duurde wel eventjes voordat we weer beneden waren, maar het was meer dan de moeite waard!

Afbeelding
Uitzicht over de Thames.

Afbeelding
Big Ben en de Houses of Parliament.

Afbeelding
En nog eentje vanaf de grond. (Voor de oplettende bokker: het plaatje hoort eigenlijk een kwartslag gedraaid, maar ik vind het er zo veel leuker uitzien Knipoog).

Verder zijn we ook nog even naar Harrods geweest en hebben we de London Bridge gezien en niet te vergeten, heel veel van de metro. Haha!

Dus hierbij nog even een bedankje voor de geweldige tips van de bokkers (met name om met de Heathrow Express te gaan)! Het was dankzij jullie echt een geslaagde dag. OK dan!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 09:50

leuke foto's! en?? was het leuk???

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:13

dat ziet er mooi uit.. dan heb je pas echt een goed uitzicht

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:34

haha die laatste foto ziet er zo echt freaky uit *LOL*
zal wel leuk geweest zijn Knipoog Mooie foto's, maar volgens mij niet echt lekker weer Vork

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 13:26

Ja, het was zeker leuk ... alleen erg jammer van het weer. Vooral omdat we de 1,5 week daarna in Nederland waren en dat ook niet veel soeps was.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:40

Guinevere schreef:
(Voor de oplettende bokker: het plaatje hoort eigenlijk een kwartslag gedraaid, maar ik vind het er zo veel leuker uitzien Knipoog).


Hahaha ik dacht al, hier klopt iets niet, die mensen liggen op de kop in die cabines Haha!.

Geen jetlag gehad in het vliegtuig terug? Lachen
Wil ook nog altijd een keertje naar Londen, misschien dat het er volgend jaar ofzo een keer van komt.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:59

Leuke foto's hoor!
Jammer van het slechte weer, maar ondanks dat toch nog een goed uitzicht Knipoog

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 00:33

Ik ben er 2 jaar geleden ook in geweest wel met mooi weer Knipoog maar wat een uitzicht en wat een beleving.. Werd je ook gefoulleerd voordat je erin kon?

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 01:10

Sypheron"]
Geen jetlag gehad in het vliegtuig terug? Lachen
[/quote]
Nee, ik dacht zelfs bijna dat ik eraan ontsnapt was, maar dat viel de dag daarna nog vies tegen. Knipoog

Op de heenweg hadden we een slaappil geslikt en eigenlijk helemaal geen problemen gehad, ook al schijnt het erger te zijn van west naar oost, dus dat is zeker iets om te onthouden voor volgende keer.

[quote="Mizz_mol schreef:
Werd je ook gefoulleerd voordat je erin kon?

Nee, dat hoefde niet, maar ik moest wel mijn rugzak bij de balie achterlaten. Werd jij wel gefouilleerd dan?

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 10:07

Guinevere schreef:
Nee, dat hoefde niet, maar ik moest wel mijn rugzak bij de balie achterlaten. Werd jij wel gefouilleerd dan?


JEP iedereen!! en je tas werd helemaal gecontroleerd Verward maar toen was net 11 september gebeurd dus misschien vandaar.. Haha en dan gaan ze een gang scholieren foulleren Tong uitsteken

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:57

Guinevere schreef:
Op de heenweg hadden we een slaappil geslikt en eigenlijk helemaal geen problemen gehad, ook al schijnt het erger te zijn van west naar oost, dus dat is zeker iets om te onthouden voor volgende keer.


Mij lijkt het juist erger van oost naar west.
Omdat je dan naar een land gaat waar het 'vroeger' is, lijkt mij hoor.
Ik had er meer last van toen ik naar Amerika vloog, dan toen ik terugvloog Knipoog

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:21

Mizz_mol"]
JEP iedereen!! en je tas werd helemaal gecontroleerd Verward maar toen was net 11 september gebeurd dus misschien vandaar.. Haha en dan gaan ze een gang scholieren foulleren Tong uitsteken
[/quote]
Haha mijn tas werd ook helemaal gecontroleerd, maar toen mocht ik hem nog niet bij me houden. Lips are sealed

[quote="skipperfan schreef:
Mij lijkt het juist erger van oost naar west.
Omdat je dan naar een land gaat waar het 'vroeger' is, lijkt mij hoor.
Ik had er meer last van toen ik naar Amerika vloog, dan toen ik terugvloog

Volgens mij zeggen ze dat het erger is als je naar het oosten gaat, omdat het dan inderdaad vroeger is en je bewust langer op kan blijven en zo jezelf in het lokale ritme dwingen, terwijl je jezelf niet kan dwingen in slaap te vallen en je dus langer in het verkeerde ritme blijft. Maar ik had de eerste keer dat ik naar de VS vloog ook een giga jetlag en terug vrij weinig, terwijl het nu omgekeerd is ... dus het zal voor een groot deel wel afhangen van welke tijdzone je gewend bent.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:59

Jetlag? van dat ene uurtje?? Whaha dat ene uurtje merk je pas als je naar school moet in engeland en je opeens veels te vroeg op ben haha.. ooow haha ik zie nu dat je in amerika woont oeps Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 15:10

Mizz_mol schreef:
Jetlag? van dat ene uurtje??
Haha, het waren er op de terugweg in totaal helaas bijna 10, omdat we zo veel tegenwind hadden. Haha!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:11

Guinevere schreef:
Haha, het waren er op de terugweg in totaal helaas bijna 10, omdat we zo veel tegenwind hadden. Haha!

Ik las net pas dat je in amerika woonde Schijnheilig Haha!