Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 22:13

[BI] Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 1

Hier deel 2! Cool

Woensdag hebben we een 3-lande-cruise gemaakt. Je ging met een boot 3 eilanden langs. Hier zaten we op de boot:

Afbeelding

We werden op de boot ook nog vermaakt door een leuk bandje. Heel gezellig!

Afbeelding

Het eerste eiland waar we kwamen ben ik eigenlijk de naam van vergeten. Bloos Het was een klein eiland, waar ze volledig leefde van het toerisme.
Was best een mooi eiland, we bleven er alleen maar 3 kwartier, maar echt veel was er ook niet te halen, bijna alleen terrasjes enzo..

Hier stonden we te luisteren naar een uitleg over het eiland. Die muur die je op de achtergrond ziet is een vakantiehuis van een gezin met 5 gezinsleden, en het is echt zoooo'n groot huis. Bloos!

Afbeelding

Hier een stukje van de haven van het eiland:
Afbeelding

Hier staan mijn vader en ik voor de boot waarmee we de cruise hadden. Net voordat we weer verder gingen naar het volgende eiland.

Afbeelding

Op het tweede eiland hadden we een lunch. Een vis-BBQ. Ik lust geen vis dus ik heb alleen sla gegeten. Schijnheilig

Ook weer gezellig met het bandje!
Afbeelding

Hier zit ik op het muurtje van een huisje langs het restaurant.
Afbeelding

Hier konden we (eindelijk Schijnheilig ) het eten halen. Tong uitsteken Ikke en mijn vader bij de BBQ.
Afbeelding

Toen we weer weg gingen met de boot werden we uitgezwaaid door een groepje mensen wat volgens mij een feestje had. Tong uitsteken Ze hadden iig genoeg gedronken! Tong uitsteken
Ze zongen zelfs voor ons. Haha!

Afbeelding

Het laatste eiland was Lopud, echt een heel mooi eiland! Daar hadden we gelukkig ook een paar uur. We zijn eerst wat gaan eten, want ik had wel honger, na alleen konijnenvoer. Schijnheilig

Afbeelding

Hier ik met mijn vader toen we even een stukje waren gaan lopen. Ik lijk hier wel heel erg dun Scheve mond Zeker langs mijn beetje stevigere pappie. Schijnheilig
Afbeelding

Daarna zijn we lekker op het strand gaan liggen. (Lekker zandstrand!!! Dat zie je maar weinig in Kroatië, bijna alles is rotsen.)
Hier ging ik net de zee in, je ziet mij heel ver weg. Schijnheilig

Afbeelding


De rest komt in Deel 3! Schijnheilig

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:22

Weer hele mooie foto's!
Die zee op die eerste foto Lachen ik wil dat de zee in nederland er ook zo uit ziet Tong uitsteken Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:54

Wooow alweer mooi Cool
Volgende keer laat je me dus echt niet thuis he Tong uitsteken

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:58

Die zee is idd echt mooi! En ik vind dat het ook wel zulk weer zou mogen zijn in Nederland Tong uitsteken Of iig.. ZON Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:31

En deel 2 Vork Die eerste foto, dat uitzicht echt uber mooi!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:20

whaha, mooie foto`s, veel eten Tong uitsteken