Ik ga op vakantie ! :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
skipperfan
Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:58

Whaa dat klinkt echt héél erg goed!!

Nog veel plezier verder!!


Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 22:59

Thnx. :D ja goed is t zeker hier!!!! Echt zooo gaaf, k kan t blijven zeggen! ;)
Heb nu in totaal 60 foto`s gemaakt en kan er nog 38, dus ik denk dat er veel foto`s op bokt komen! O:)

Jamy
Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 12:46

Leukk :D :P

Wanneer komt mijn post Nath :P O:)

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 16:17

Hij is vandaag op de post gegaan. :P Weet niet wanneer die dan aankomt. :P

Vandaag zijn we naar een eilandje geweest wat precies tegenover ons hotel ligt. Lokrum heet dat, word het eiland van de liefde genoemd. :D Echt zoooooo mooi, heel tropisch, allemaal palmbomen enzo! Zels cactussen. :P Er wonen daar maar 3 mensen, dus super rustig! (tis ook n klein eiland, in 5 uur loop je t hele eiland rond)
Ik had me alleen niet ingesmeerd en we zijn maar een uurtje bij de zee geweest (verder alleen maar in de schaduw gezeten op terrasjes) en daar heb ik alleen maar over de rotsen gelopen en slakken gevangen en gezocht naar andere diertjes (zeesterren en zeepaardjes gezien!! :D) maar ik ben nu alweer 2 x zo bruin, met een rode gloed jammer genoeg maja die is zo weg. :P
Mn ouders zijn nu aan t zwemmen in de zee maar ik had geen zin, dus ga ik ff 20 minuutjes internetten. :P

Kana
Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:25

Je hebt me echt zwaaaar jaloers gemaakt ;(
Veel plezier nog op de rest van je vakantie :D

Kirsten
Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:54

Nathieeeeeeee!

Zusje! Ik wil ook!! Zit nu fijn in een dikke trui achter de pc... Niet hip!

Maar geniet er maar lekker van meis! En doe je wel voorzichtig??!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 17:09

Ik doe wel vooryichtig hoor. :D Ik zie wel een beetje op tegen de terugreis, weer int vliegtuig!! Maar hopen dat t dan in NL goed weer is want ik wil niet meer met storm landen, dat was echt te eng! ;(
Ik yit nu lekker met me vader op t terrasje en me moeder is nog aant zwemmen. :P Maar moest ff snel me mail checken dus ook ff snel bokt checken. O:)
Tot morgen! Of misschien tot vanavond. :P

Chatelaine
Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:15

Tot snel :P.

Krijg ik ook een kaartje nath O:) :P
*huil huil*

Maar ben wel jaloers hoor!! maar je hebt het wel verdient !! En de terug reis valt hopelijk wel me!!

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Margon
Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:56

JALOERS! :))
Echt super gaaf dat je in Kroatie zit Nathalie lekker bruin bakken 8-)
Je hebt alleen wel wat gemist hoor in Ermelo want dat was echt super tof :Y) maar daar zal het vast ook wel super gaaf zijn!

Live,LOve,'ndLaugh

Jamy
Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:11

Ik wou nog zeggen vertel maar niet hoe dat eiland eruit ziet maar het was al te laat :P
Klinkt echt zo mooi :D Misschien moet ik ook maar eens sparen voor zo'n vakantie O:)

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:05

Ja ik wil volgend jaar echt terug met vriendinnen ofzo!! Maar de vlucht kost al 400 euro. :oo En t hotel 350 euro per nacht (2 persoons kamer dan) dat kan ik eeeecht niet betalen!! Dus dat is wel jammer, maja er zijn natuurlijk wel vele goedkopere hotelletjes hier. :P Want t is inprincipe best goedkoop hier.

Vanochtend lekker van 10 tot 1 aan de zee gelegen en weer een stuk bruiner geworden. :P Vanaf 1 uur werd t echt te warm (in de zon tussen de 40 en de 48 graden!!!) dus toen zijn we gestopt. :P
En we hebben toen straks een uurtje op een boot gezeten met een glasplaat in t midden dan kan je dus zo in de zee kijken, alle vissen enzo zien. Was ook wel mooi!!

Ben alleen wel ziek nu en dat is minder, maar k denk van de hitte/zon.. super koppijn telkens en heel duizelig en misselijk.. ;( Echt heel jammer want dat verpest t toch wel een beetje..
(gelukkig bestaan dr pijnstillers O:) )
Nahja nu ga ik ff me mail checken. :P

Jamy
Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:56

Zo warm :oo
Mijn god! Wat warm dat zou ik ook niet uithouden O:)

Veel succes met de terugreis :)

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:58

Nou gister en vandaag was t nog warmer!! :oo Gister was t dus gewoon 52 graden in de zon!!!!! Ik ging echt kapot joh! Ik kan normaal super goed tegen hitte maar gister.. Pff!!
En vanochtend was t ook weer zo warm maar we moesten 12 uur weg dus van 9 tot 11 nog aan de zee gelegen en dan gaat t wel, als je elk kwartier ofzo er ff inspringt!

Terugreis ging heel goed trouwens. Wel lang turbulentie gehad (hoe schrijf je dat? :+ ) maar minder hard zeg maar als de heenreis! Dus ik vond t een heel stuk minder eng, eigenlijk helemaal niet.
Toen we naar de startbaan reden had ik gewoon buikpijn van de zenuwen, maar toen we in de lucht zaten was t over en had ik echt nergens last van, durfde zelfs gewoon naar de wc in t vliegtuig (op de heenweg durfde ik dat echt niet O:) )
Ik hoop dat ik snel de foto's op de pc heb (moet me zus doen) zodat ik ze hier kan plaatsen. :D

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:13

Nou, turbulentie is goed geschreven hoor. :)

52 graden in de zon, pfoeh dat is echt warm. Hoe moet je je daar nou eigenlijk tegen beschermen? Ik zou iig niet in de zon gaan zitten dan. Het zal in de schaduw ook wel aardig warm geweest zijn.

We zijn heel benieuwd naar de foto's.

Geen onderschrift.

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 22:26

Nah wij hebben gewoon in de zon gelegen, soms wel ff de parasol open gedaan, maar met die 52 graden in de zon is t in de schaduw wel een stuk minder warm, gister was t ongeveer 36/37 graden ofzo in de schaduw. De zon is daar gewoon héél erg fel.
Maar als je bij t hotel aan de zee ligt dan lig je gewoon een halve meter met zon ligbed van de zee af, dus als je t warm hebt sta je op en spring je zo t water in. Dat is echt super lekker!
En natuurlijk goed insmeren.
Ze waarschuwen je daar heel erg dat je tussen half 12 en half 5 niet in de zon moet komen (veelste sterk) maarja iedereen doet dat wel gewoon, wij dus ook. Je gaat niet heel je vakantie binnen zitten van half 12 tot half 5. ;)

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:32

Bij ons wordt er gewaarschuwd dat je uit de zon moet blijven tussen 11 en 3, maar dat zal ongetwijfeld liggen aan de sterkte van de zon daar.

Geen onderschrift.

Tinne
Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:26

Woejj.. ik ben echt benieuwd naar je foto's :j! Het klinkt iig erg gaaf 8-)!

Jamy
Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:45

Ja ik ook, ik had op die site van het hotel gekeken, zag er echt vet mooi uit :)

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:53

Ja t hotel was echt zoooooo mooi. Niet normaal!
We hebben alleen maar weinig foto's van t hotel. Wel een paar op een terras van t hotel, en van een restaurantje van t hotel ook een paar, dat was echt vet mooi. Dan moest je naar t terras van de pianobar en dan moest je een stukje lopen zeg maar voor t gebouw, en dan had je zon super mooi, tropisch paadje :P En dan kwam je bij "Taverna Rustica" echt zon vet mooi restaurantje van t hotel, dat hing dan boven de zee op rotsen, echt super mooi!

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:55


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:06

Wow, idd erg mooi.

Geen onderschrift.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 172 bezoekers