Leuke camping in NL?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek
Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Leuke camping in NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 21:42

Helaas is vakantie in Italië van de baan, maar nu is het plan om midden augustus een weekje oid naar een camping in Nederland te gaan.
We weten dus alleen nog niet naar welke camping :D .

Aan zee (of vlak in de buurt) lijkt ons erg leuk (dus Noord of Zuid-Holland of Zeeland), en verder, tja, eigenlijk niet veel eisen.
Het gaat om kamperen, dus tentje ed mee, geen bungalow, stacaravan of tent van een of andere organisatie, maar een staanplaats (met electriciteit) dus.

Wie o wie weet een leuke camping voor ons?

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:49


Teamspirit... Je bent een toppertje!

Revanches
Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:00

tja,zee=renesse of zandvoort.
maare in ommen(denneoord)moet ook erug goed zijn
of hier in de achterhoek de "twee bruggen"

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

biepp
Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:01

Camping Kijkduin in Den Haag, erg groot, maar wel leuk, tenminste wat ik me kan herinneren van vroeger.

:)

Seventje
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:06

Wij gaan dit jaar voor het laatst naar onze sta caravan in Kaatsheuvel. De Droomgaard heet de camping en het is er erg gezellig altijd. Kan er camperen en caravans huren. Zwemmen binnen en buiten, midgetgolven, restaurant om te eten kantine voor gezelligheid en allemaal activiteiten in en rond de camping. Naast gelegen ligt een goede manege waarmee buitenritten in het bos worden georganiseert en de Efteling is ook erg dichtbij en de kermis in Tilburg.

Paarden geven mij vleugels op aarde!

Letsdunit
Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:32

Wij hadden vroeger een sta caravan bij camperen bij de boer, de locatie was tegenover de duinen in Egmond. Ik heb het daar altijd geweldig gevonden. Die mensen heten Valkering de weg heet geloof ik weg naar de bleek. Het is echt camperen bij de boer, niet zo groot, maar als je van de duinen houd en Egmond is ook erg leuk.

Mickey
Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:50

Er is inmiddels een speciaal vakantieforum, vandaar dat je topic daarheen wordt verplaatst ;) .

Anouk01
Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:29

Ter spegelt in Brabant is super vind ik !
Alleen geen Zee..Maar wel 2 meertjes..
Ik vind het daar echt super gezellig :j

:):)

MiGzi_MiQ
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:35

De Katjeskelder misschien in Oosterhout?? :o Ligt wel in Noord-Brabant, maar schijnt leuk te zijn. :) Ben er zelf nooit OP vakantie geweest, maar mijn tante en oom wonen er praktisch naast!! *D

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Iris82
Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 12:53

Als je echt van een jongerencamping houdt, dan is www.jongerencamping.nl (Dennenoord) echt een aanrader. Heel gezellig en er hangt een supersfeertje.

Enne, verder stem ik ook wel op Ter Spegelt omdat wij daar vaak zijn gaan zwemmen.

Sitie
Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:02


---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Brandje_04, Hindo2, HopeMyDay, Maanon_, NadjaNadja, purny, rosak, StonedRomy en 78 bezoekers