Animal event 2023

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Dagahra
Berichten: 811
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:13

_Mir schreef:
Wij zijn vandaag ook geweest met de kaartjes van gisteren. Ik vind het wel goede service. Qua drukte vond ik het goed te doen, zelfs beter dan gisteren. Komt denk ik omdat de mensen nu meer verspreid waren. Wel vond ik het eten/drinken echt belachelijk duur. Flesje frisdrank 4,- en een halve pizza 9,- en dat was die echt niet waard. Gelukkig hadden wij zelf drinken bij ook. :)

En de stempel 'tocht' sloeg ook nergens op.. zo veel moeite doen voor 1 l*ullig mini tasje.. :')
Voor de rest was het erg geslaagd.

Ik ga morgen toch weer heen _O-

Hoorde van meerdere mensen dat de vrijdagtickets niet opnieuw werden gescand?

En die stempeltocht was idd zwaar teleurstellend :+


Leo
Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:17

Mijn stempelkaart was hopeloos verregend in een tas beland dus blij te horen dat ik niet veel misgelopen ben. :')

Zag er vandaag echt top uit! Fijn hoor!!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:29

[ img ]
Zo de buit van vandaag!
Nog een fles duodog voor de hondjes ontbreekt en human duo dog ook. Heb weinig uitgegeven.

Broodje beenham voor 7,80 was goed te eten op dat stuk zand terrein waar ook de dockdiving was.

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 21:38

Ik moet inderdaad zeggen, het was niet te druk, waar ik wel bang voor was. Onze honden hebben ook meegedaan aan de farmfood Catch me, maar hadden geen interesse in de flos.

Qua horeca, wij hebben één frietje op, maar deze was niet heel erg warm meer. Drinken en andere tussendoortjes hadden we zelf bij.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 18:34

Was weer fantastisch vandaag. Idd wel na fikse regenbui is het slecht lopen. Gelukkig was deze bui pas rond 4 uur en hebben we er gewoon einde van gemaakt.
De organisatie heeft duidelijk erg goed geluisterd naar alle tips vorig jaar. Heel veel verschillende stands en van alles wat.
Ik heb me weer wel gigantisch lopen verbazen over de grote hoeveelheid niet sociale honden die mee gesleept werden. Diverse keren dat er honden op de mijne of andere wilden klappen. Ik heb 3 minuten in losloopgebied gelopen. In die 3 minuten zijn er 3x honden in elkaar geklapt waarbij 2x dezelfde hond begon. Kennen nu zoveel mensen hun honden niet goed? Of handelen die maar op hoop van zegen?
Ik heb ook zo'n hond. Die heeft de hele dag heerlijk relaxt bij de oppas gezeten. Zou het echt niet fijn vinden op zo'n evenement met zo'n karakter hond te lopen. Wat is daar nu leuk aan? vooral voor de hond in kwestie zelf maar ook voor jezelf als eigenaar? Uit een groep pratende mensen kwam een labrador tevoorschijn die zo mijn hond wou grijpen. Net op tijd kwam eigenaar in actie met de zin 'kappen nu, de zoveelste keer al dat ik dit moet zeggen' ....echt laat zo'n hond lekker rustig thuis. Wordt iedereen vrolijk van. Dit is toch geen samen genieten?

AfricanLady
Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 18:56

9/10 honden die loslopen horen niet los en luisteren totaal niet.
Daarom hebben wij ook het losloopgebied vermeden, er is ook totaal geen controle daar van de organisatie.

TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:06

Eve en ik zijn vandaag ook geweest, maar inderdaad een paar keer echt honden op elkaar zien klappen en dan de baasjes die er nog harder op gaan :n


Begon overigens al met een reactive hond op de parkeerplaats die de parkeerwachters aanviel, toen was de toon al gezet. Gelukkig heb ik mooi om alle honden heen kunnen slingeren en heeft dikke Evert zich voorbeeldig gedragen.

Alleen mensen die gingen gooien met ballen/takken/speeltjes bij het losloopgebied vind ik dan weer zo jammer, daar komt juist ruzie van. Een Aussie en Mechel hadden dezelfde tak vast, ik zei nog dat gaat fout en het was nog niet uit mijn mond of dat ging idd fout toen er een derde partij ook wel interesse had in diezelfde tak.

We zijn rond 14 naar huis gegaan, Eve had genoeg prikkels en wij waren het hele terrein rond geweest.

Vond het aanbod wel diverser maar 3x Butternut was wel bijzonder :') ook de acties van snacks waren leuk.

Liep op een gegeven moment een kletsnatte cocker los over het terrein die was door het hek heen gekomen, maar ook niemand die dan er naar om kijkt van joh wat gek :')



Stars don't disappear, they keep blazing

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:37

Wij hebben ook een leuke dag gehad en flink ingeslagen.

[ img ]

Emma was zo ontzettend lief genoot vol van alle knuffels die ze kreeg en alle lekkers!

Wij zijn even op het uitlaat stuk geweest daar waren idd ook wat honden op elkaar geklapt. Emma wilde vooral even plonzen en trok zich nergens wat van aan. Ik merkte dat veel mensen gewoon zaten te kletsen en niet op hun honden aan het letten waren. Dus na 5 minuten ook weg gegaan.
Ik kwam wel een stel tegen waarbij de hond een riem om had met houd afstand niet vriendelijk. Daarvan dacht ik okeeej.
Wij hebben even binnen geschuild tot de grote bui voorbij was toen zijn wij ook richting de auto gelopen.

Ik had alleen wel meer van het stempel kaart verwacht… stonden we daar in de rij in de stromende regen met onze verlepte stempel kaarten voor een klein pakje paté -O-

[ img ]
[ img ]

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:54

Ik had dit topic al bijgehouden en de stempel kaart dus niet aangenomen. We hebben ook ontzettend veel gekregen de katten kunnen ruim een maand genieten haha voor de honden leuke aanbiedingen gescoord qua voer en snacks. Die kunnen ook poos vooruit. Ontzettend veel gesnuffeld tussen de riemen daar wordt ik altijd vrolijk van. Dit keer eens niets van riemen of halsbanden gekocht. Heb er 1 die altijd aan rollijn loopt omdat hij niet los kan en de andere loopt weer altijd los en soms even gauw aan jachtlijn dus geef ik ook niets aan uit. Achteraf had ik meer knuffels met piepjes en knispers mee moeten nemen. Ze zijn knettergek met hun nieuwe aanwinsten

Deemiii
Berichten: 265
Geregistreerd: 03-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 20:15

Ik verbaasde me gisteren vooral over de hoeveelheid honden die lichamelijk niet in al te beste conditie waren. Kreupel, geamputeerde pootjes etc. En die mensen hadden dan geen wagen of kar oid bij zich waar hond in kon. Gingen zelfde tijd terrein op en kwam ze rond dezelfde tijd ook op de parkeerplaats buiten weer tegen toen ik naar huis ging. Wij hebben toch een uur of 4/5 rond gelopen. Vond dat best sneu eigenlijk.

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 05:03

Deemiii schreef:
Ik verbaasde me gisteren vooral over de hoeveelheid honden die lichamelijk niet in al te beste conditie waren. Kreupel, geamputeerde pootjes etc. En die mensen hadden dan geen wagen of kar oid bij zich waar hond in kon. Gingen zelfde tijd terrein op en kwam ze rond dezelfde tijd ook op de parkeerplaats buiten weer tegen toen ik naar huis ging. Wij hebben toch een uur of 4/5 rond gelopen. Vond dat best sneu eigenlijk.


Ik weet gelijk welke je bedoeld. Ook wij hadden daar intens veel medelijden mee. 1 van de eigenaressen zelf maar trots verkondigen dat het een soort brace was. Je zag de hond met het uur meer strompelen en steeds meer ineengedoken lopen. Zo sneu! En dat alles voor wat aandacht voor de eigenaar, gewoon triest!

KimD
Berichten: 20358
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 07:18

dierenfan schreef:
Deemiii schreef:
Ik verbaasde me gisteren vooral over de hoeveelheid honden die lichamelijk niet in al te beste conditie waren. Kreupel, geamputeerde pootjes etc. En die mensen hadden dan geen wagen of kar oid bij zich waar hond in kon. Gingen zelfde tijd terrein op en kwam ze rond dezelfde tijd ook op de parkeerplaats buiten weer tegen toen ik naar huis ging. Wij hebben toch een uur of 4/5 rond gelopen. Vond dat best sneu eigenlijk.


Ik weet gelijk welke je bedoeld. Ook wij hadden daar intens veel medelijden mee. 1 van de eigenaressen zelf maar trots verkondigen dat het een soort brace was. Je zag de hond met het uur meer strompelen en steeds meer ineengedoken lopen. Zo sneu! En dat alles voor wat aandacht voor de eigenaar, gewoon triest!


Die is met ons samen binnengekomen denk ik, een husky was het of niet?


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Leo
Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 07:59

Dat klinkt oprecht sneu.
Vrijdag wel veel gestresste honden gezien, tot aan snappen aan toe. Maar gelukkig ook veel hele sociale honden die lekker open in contact stonden en er lol in hadden. Losloopgebied ben ik niet geweest, vond ik niet zo'n meerwaarde hebben.

Ik ergerde me vooral aan studenten met vlotte babbels in sommige stands. Die vervolgens door de mand vallen dat ze eigenlijk niet weten waar ze het over hebben. Bij een hondenvoer merk werd me gevraagd wat ik voer, KVV. Hij had geen idee waar ik het over had. Vers. Nog steeds geen idee. Rauw vlees. Toen pas viel het kwartje. Maar het voordeel van de voeding waar hij voor stond ten opzichte van wat ik voer kon hij niet benoemen (maar wel een proefpakket / verkapt abonnement aan willen smeren).

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Dagahra
Berichten: 811
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:07

Leo schreef:
Dat klinkt oprecht sneu.
Vrijdag wel veel gestresste honden gezien, tot aan snappen aan toe. Maar gelukkig ook veel hele sociale honden die lekker open in contact stonden en er lol in hadden. Losloopgebied ben ik niet geweest, vond ik niet zo'n meerwaarde hebben.

Ik ergerde me vooral aan studenten met vlotte babbels in sommige stands. Die vervolgens door de mand vallen dat ze eigenlijk niet weten waar ze het over hebben. Bij een hondenvoer merk werd me gevraagd wat ik voer, KVV. Hij had geen idee waar ik het over had. Vers. Nog steeds geen idee. Rauw vlees. Toen pas viel het kwartje. Maar het voordeel van de voeding waar hij voor stond ten opzichte van wat ik voer kon hij niet benoemen (maar wel een proefpakket / verkapt abonnement aan willen smeren).

Butternut? _O- Vond die lui zo vervelend :+

candalisa
Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:17

Die butternut idd moest wel lachen want Emma haalde haar neus ervoor op hij vroeg wat ik voerde dus ik vertelde ik voer alles vers en stel het zelf samen. Ow heeft u interesse om het te veranderen … nee … ok nee u bent goed bezig nog een fijne dag verder ok doei _O-

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

Dagahra
Berichten: 811
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:25

candalisa schreef:
Die butternut idd moest wel lachen want Emma haalde haar neus ervoor op hij vroeg wat ik voerde dus ik vertelde ik voer alles vers en stel het zelf samen. Ow heeft u interesse om het te veranderen … nee … ok nee u bent goed bezig nog een fijne dag verder ok doei _O-

Haha bij mij vroegen ze hoeveel ik kwijt was aan kvv per maand. Heb geen idee, want koop telkens 120 kilo in. En bestel als het weer bijna op is.

Dus noemde bedrag van 250 euro. Nou hun konden goedkoper aanbieden :+ Terwijl een stand terug, ze het hadden over bedrag van 120 euro per maand voor 2 jackrussels.

Ik heb 2 mechelaars en een kelpie :=

XxDiandraxX
Berichten: 3974
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:32

Ik was er zaterdag en had mijn jonge hond mee (9maanden) maar dus ook een karretje. Vonden heel veel mensen heel raar, hij mankeert toch niks? Dan kan ze best zelf lopen?! Nou, ik was er blij mee en zei zelf ook. Ze gaf ook echt aan als ze erin wilde, even haar eigen rustige plekje van waaruit ze lekker om zich heen kon kijken.

Ben wel echt super trots op haar. Ze was model bij de workshop hondenfotografie van foscofotografie. En ze zat daar gewoon los in de ring, netjes luisteren, goed blijven en daarna even in het water spelen.

Butternut vond ik ook irritant. Ze vroegen of ze mijn hond wat mochten geven en ik zei “nee”. (Ze komt niks te kort en van de hele dag van alles en nog wat snaaien worden ze echt niet beter naar mijn idee). Hij was echt een beetje geirriteerd dat hij mijn hond niks mocht geven.

Verder werd ik er dit jaar wel erg blij van dat er meer stands etc waren dan alleen maar voer merken. Maar ik mis nog steeds de hele grote ring op het strand met de grotere en spectaculaire demo’s.

Helaas maar zeer terecht werd onze behendigheidswedstrijd van de zondag afgelast vanwege de slechte ondergrond. Toen ben ik dan ook maar thuis gebleven en lekker met de honden naar het bos gegaan.


[ img ]
In “haar” karretje. Beetje krap maar kan er zelfs nog in liggen.

[ img ]
De stand van Lotte met de foto van mijn nest.. <3

[ img ]

Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo)
Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries v. Almglimt)
Yuna van de Vossenberg (v. Gamleskolens Thule X Maldu)

Lisitano
Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:36

Butternut zet vlotte, jonge gasten in met een knappe kop die vervolgens flirtend alle jonge vrouwen naar binnen sleuren voor een bakje hondenprak.
Ze waren ook met ontzettend veel vond ik dus ze zullen wel succes verwacht hebben van deze aanpak. Vorig jaar vond ik ze al schijtirritant. Ze weten ook nog eens niks inderdaad :')

Vrijdag heb ik niet veel asociale honden gezien, viel me alles mee. Ik zat rustig een patatje te eten (ja, om 11:30u - moet kunnen 8-) ) toen het daarna los barstte en iedereen in die tent kwam schuilen. Mijn grote intacte reu stond hutje mutje met allerlei vreemde honden en hij ging gewoon languit op de grond liggen _O- Andere honden lagen zelfs tegen hem aan, waaronder twee mini Chihuahua’s. Echt super dat dat kon en iedereen blijkbaar ook goed inschatte of de honden dat konden handelen.
Er waren wel een aantal echt heel bang van het onweer, zo sneu. Persoonlijk had ik mijn onweerbange hond niet meegenomen met deze voorspellingen maar gelukkig bleven de klappen beperkt. Ze stonden helemaal te bibberen en janken maar vonden gelukkig steun bij de andere honden.

Edit: wat een prachtig koppie hierboven <3 Ik heb niet zoveel met dit ras maar wauw! Ze heeft echt een meisjeshoofd <3

mvdbijl
Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:42

Leo schreef:
Dat klinkt oprecht sneu.
Vrijdag wel veel gestresste honden gezien, tot aan snappen aan toe. Maar gelukkig ook veel hele sociale honden die lekker open in contact stonden en er lol in hadden. Losloopgebied ben ik niet geweest, vond ik niet zo'n meerwaarde hebben.

Ik ergerde me vooral aan studenten met vlotte babbels in sommige stands. Die vervolgens door de mand vallen dat ze eigenlijk niet weten waar ze het over hebben. Bij een hondenvoer merk werd me gevraagd wat ik voer, KVV. Hij had geen idee waar ik het over had. Vers. Nog steeds geen idee. Rauw vlees. Toen pas viel het kwartje. Maar het voordeel van de voeding waar hij voor stond ten opzichte van wat ik voer kon hij niet benoemen (maar wel een proefpakket / verkapt abonnement aan willen smeren).


Ook mijn ergernis, die studenten staan voor een goed doel maar worden flink betaald en kennen een bonus systeem per binnen gehaalde sponsor. Zet daar dan vrijwilligers neer die dit voor je goede doel doen.

Ik heb daarnaast veel betweters gezien, jij noemt gestreste honden die zelfs snappen, mijn hond heeft indd tot 2 keer toe even van zicht afgebeten door een andere hond te waarschuwen. Maar kennelijk als jij helemaal in vol ornaat met je ausie of border loopt mag die aan 3 meter lijn en is alles wat die doen leuk en grappig. Tot een paar keer aan toe laten mensen hun hond op die van mij afvliegen terwijl hij netjes naast staat bij een stand. Mijn hond weegt net 10 kg en, krijgt zo grote hond op zijn dak, als hij dan waarschuwt, nou ja zeg! nou lekker dan.. Euhm? pardon, geloof niet dat dit zo werkt, event waar een hond mee mag of niet.. Als je een drukke hond hebt die overal op afspringt hou je die ook in de gaten.

Gelukkig ook genoeg mensen die even vragen of ze kunnen snuffelen of ze naast je op de picknick bank kunnen zitten. Het is niet zo moeilijk :+

Lisitano
Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:53

Mvdbijl, de honden die dat doen zijn ook niet sociaal. Ik heb me ook weer verbaasd over alle aanwezige flexi’s. En dan op het hoofdpad lopen tussen allerlei mensen met ook honden je hond het pad over laten steken aan je koordje terwijl jij nog rechtdoor loopt. Staat iedereen te wachten tot jij met je klunshoofd je hond weer binnen hengelt. Koop. Een. Lijn.

Leo
Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 09:00

Huh, is dat nou op mij gericht met m'n Aussie? :+ of algemeen "jij met je Aussie"?

Tuurlijk mag een hond van zich afbijten in een lastige situatie, maar in sommige situaties (niet naar mijn hond) had ik het idee dat de hond totaal niet op zijn gemak was en dus al hoog in zijn stress rond liep. Er is voor zo'n hond weinig nodig om vervolgens hoog op de escalatieladder te reageren. Dan vind ik het de taak van de eigenaar om de hond te lezen en de rust en ontspanning terug te zoeken en lukt dit niet, de hond uit de situatie te halen.

Butternut idd _O- en KNGF had ook erg vervelende, opdringerige studenten lopen.
Laatst bijgewerkt door Leo op 08-05-23 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

KimD
Berichten: 20358
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 09:07

Wij hebben gelukkig geen nare ervaringen gehad, wel een aantal honden gezien die echt bol van de stress stonden en een aantal honden die niet met elkaar overweg konden maar niks noemenswaardigs eigenlijk. Wel zo'n klein hielenlikkertje die continu overal op aan het fietsen was, maar die eigenaren bleven super rustig, daar zou ik iets minder van gediend zijn. Maar wij waren er met zeven honden en die hebben gewoon over dat losloopgebied gerend en gespeeld. Echt heerlijk!

Zaterdag het rassendefilé was echt een fiasco, geen haar op het hoofd van onze honden dat ze met de step gewoon simpel rondjes gingen lopen in de 'bak', echt hilarisch. Mensen hebben vast gedacht dat ze nog nooit een step van dichtbij hadden gezien. _O- De presentator deed het wel ontzettend leuk en de organisatie was redelijk goed geregeld. De eerste keer moesten we over het terrein, dat was echt ellendig. De tweede keer mochten we gebruik maken van het paardenpad, dat was een fijne wandeling naar de ring en terug naar de parkeerplaats. Konden ze lekker losrennen en even hun behoefte doen en hun ei kwijt.

Zondag is onze wedstrijd afgelast, een goede beslissing want het veld was erbarmelijk slecht! Super jammer maar veiligheid gaat voor.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Sky
Berichten: 5067
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 09:25

Butternut Box vond ik ook verschrikkelijk! Ook gewoon 3 stands.. Goed om dit soort feedback te geven aan de organisatie, die kunnen daar echt wel wat mee :)

tinker_sally
Berichten: 1456
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:28

Wij zijn zaterdag geweest en het was gewoon flink warm op sommige stukken.
Op het strand? Was het flink aanpoten om buggy erdoor te duwen toen wielen onder de blub zaten.

Zoë heeft zich super gedragen. Ze is net een jaar en dit was het eerste echt drukke evenement voor haar met veel honden.
Ze heeft één keer gesnauwd naar een hond maar die kwam aanlopen en stak ineens zijn kop in haar buggy.
Ook zijn we even het losloopgebied ingegaan, het was best rustig daarin en wilde haar laten pootje baden maar aan de waterkant waren grote honden aan het spelen en dat vond ze eng dus weer weggegaan en later aan de riem waar de kano's lagen haar laten poedelen.

Ik had haar flexriem ook mee, maar ze heeft er alleen aangelopen daar bij de kano's en zo langs de waterrand een stukje. Voor de rest zat ze lekker in haar buggy.

Butternut vonden wij ook beetje veel aanwezig.

Alles wat haar werd aangeboden heeft ze niet opgegeten behalve de farm food fresh die had ze in 4 happen op }> dus daar een zakje van meegenomen omdat ze een erg moeilijke eter is.

Voor ons was het een fijne dag en zij heeft er weer een goede ervaring bij.
Ze was aan het eind zo moe dat ze zat te slapen in haar buggytje.

Gypsy's goud rinkelt en glittert niet. Het glanst in de zon en hinnikt in het donker.

gillian
Berichten: 4390
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:48

Ik vond het vooral irritant dat mensen hun honden aan alle honden laten snuffelen, zonder enige controle.
En dan gepikeerd zijn als die andere hond daar niet van gediend is.
Stond bij een stand vlakbij een waterbak waar 2 honden aan het drinken waren, netjes om beurten. Komt er iemand met een andere hond aanlopen, laat zijn hond aan de kont van de drinkende hond snuffelen, heel opdringerig, dus die hond gaf een flinke, terechte snauw.
Precies de reden waarom onze hond mooi thuis is gebleven.

Maar eigenlijk zouden ze het Dog Event moeten noemen...zo weinig andere dieren stands gezien. Paar konijnen dingen, af en toe wat katten voer. Een ieniemienie standje reptielen. Maar het overgrote deel was hond. Dat vond ik echt jammer.

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Ladyson en 63 bezoekers