Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Forbiddenpie schreef:Hi,
Ik woon een beetje aan de andere kant van Ierland, bij Dublin zeg maar. Mocht je die kant nog op willen dan zou ik je sowieso Wicklow aanraden, maakt bijna niet uit waar je heen gaat alles is daar echt prachtig vind ik. Maar ik denk dat je je plekken al goed hebt uitgezocht. Als je naar Dingle gaat, zou ik in elk geval sowieso de Ring of Kerry meepakken, daar zal je geen spijt van krijgen.
Sodera schreef:Ik vind persoonlijk denk ik Connemara & Galway nog mooier dan Kerry, ook iets minder toeristisch...
Ik vind Muckross house, net buiten Killarney altijd heel gaaf.
West-Cork is ook heel gaaf, de vuurtoren op Fastnet en Mizen head.. En daar de Wild Atlantic way is gewoon al een cadeautje...
Dit is, zelfs als halve Ier ;-) mijn favo website over Ierse plekjes.
The Irish Roadtrip
Hun 4weekse Itineray is HEFTIG in 4 weken, je zit gigaveel in de auto maar er staan wel meerdere plekjes op, die je anders mist.... Ik heb geregeld gewoon stukje gepakt of wat van hun hoogtepunten in een andere trip gestopt.
Kilkenny is heel leuk, maar ben je binnen een dag wel doorheen wat mij betreft.
(bedoel je echt Kilkenny of bedoelde je Killarney??)
Amandavd schreef:Nee echt Kilkenny, daar blijven we 2 dagen. Wij zijn vooral nog op zoek naar leuke activiteiten om te doen.
In Wales gaan we met een treintje door Snowdonia, we gaan Blarney Castle bezoeken, Dingle Sea Safari, Fota Wildlife park.
Dorine92 schreef:Toevallig dat er nu net een Ierland topic loopt.. ik zat te kijken om daar binnenkort een keertje kort heen te gaan. 2 of 3 dagen ofzo. Ik wil graag gaan paardrijden om zo de natuur te zien. Wel in de buurt van Dublin
Sodera schreef:Dorine92 schreef:Toevallig dat er nu net een Ierland topic loopt.. ik zat te kijken om daar binnenkort een keertje kort heen te gaan. 2 of 3 dagen ofzo. Ik wil graag gaan paardrijden om zo de natuur te zien. Wel in de buurt van Dublin
Dat moet zeker lukken in de Wicklow Mountains zou ik zo zeggen!
Ik rijd geen paard meer dus heb geen echte aanraders, maar weet wel dat er wel buitenritten ed georganiseerd worden daar!
Gebruikers op dit forum: Druif_01, moeshie, pvdbosch, Swift, Travel_me, Wopkebrok en 4 bezoekers