Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Daantjuh88 schreef:Onze dochter was in november 3 geworden en heeft in februari haar eerste skilessen gehad. 2 uurtjes per dag, kon ze smiddags gewoon spelen of een dutje doen. Ik vond dat persoonlijk lang zat voor die leeftijd. Eerste paar dagen dacht ik wel, wat jammer van het geld, ze ligt meer aan de grond dan dat ze wat doen. Maar aan het eind vd week kon ze toch haar eerste bochtjes in pizzapunt alleen. Dus ze had er toch wat van opgestoken! En ze vond het heel leuk en vraagt bijna elke dag wanneer het vakantie is en we gaan skiën.
Celiien schreef:Ik ben van leeftijd 2 maanden tot ongeveer 10 jaar elk jaar in Ellmau geweest. Goede herinneringen aan, leuke klasjes en wij hadden volgens mij een appartement aan de piste. Mijn ouders zette mij letterlijk over het hek van het huisje heen om mij bij de skiklas af te zetten. Hoe het voor volwassenen is, weet ik niet.
Daarna door naar Flachau, en daar komen we nog steeds heel vaak. Ook heel kindvriendelijk, maar voldoende kms/uitdaging voor de volwassenen. Mooie brede pistes en zowel een kinderwei beneden als op het centrale punt.
LadyDaily schreef:Daantjuh88 schreef:Onze dochter was in november 3 geworden en heeft in februari haar eerste skilessen gehad. 2 uurtjes per dag, kon ze smiddags gewoon spelen of een dutje doen. Ik vond dat persoonlijk lang zat voor die leeftijd. Eerste paar dagen dacht ik wel, wat jammer van het geld, ze ligt meer aan de grond dan dat ze wat doen. Maar aan het eind vd week kon ze toch haar eerste bochtjes in pizzapunt alleen. Dus ze had er toch wat van opgestoken! En ze vond het heel leuk en vraagt bijna elke dag wanneer het vakantie is en we gaan skiën.
Bedankt voor je positieve ervaring!
Onze dochter wordt ook 3 in november. Ik twijfelde er nog heel erg over maar je hebt me geholpen _/-\o_