Vraag aan Bokkers in Engeland mbt Alton Towers.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Vraag aan Bokkers in Engeland mbt Alton Towers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-22 15:43

Over ruim 1,5 week is het eindelijk weer zover, dan vertrekken weer naar ons geliefde Engeland na 2 jaar daar niet te zijn geweest.
Hopelijk besmetten we ons zoontje van ruim 2 jaar ook met het Anglofielenvirus en zit hij alstie wat groter is, niet te piepen als we jaarlijks die kant op gaan :')

We willen ook graag een bezoekje brengen aan Alton Towers, natuurlijk vanwege Cbeebies land <3
Entree is best prijzig maar ik las dat er op boxen Kelloggs kortingscodes zaten van 2=1 ( ik blijf een Hollander natuurlijk O:) )
Kan iemand mij vertellen tot wanneer die actie is? Of heeft iemand nog tips om aan kaarten met korting te komen?

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:


Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-22 17:24

Niemand? -O-

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:

ikke
Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:03

Nee, kende het niet maar Google is your friend en als je even door de site scrolt, hebben ze zelf ook diverse "speciale acties" al zal het nooit echt goedkoop worden, vrees ik.

Even verder googlen: https://www.kelloggs.co.uk/en_GB/offers ... ofree.html
Kun je hier wat mee?

Edit: even opgezocht waar het is; als je daar toch bent, heb ik nog wel een eetadresje in de buurt: https://www.blue-tiffin.com/
Het ziet er niet uit, pal naast een groot tankstation maar het eten is geweldig!
Zeg maar tegen ze dat "those guys from Holland" nog steeds over zijn geweldige eten praten!
Laatst bijgewerkt door ikke op 27-07-22 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Boras
Berichten: 9933
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:04


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:06

Codes zijn geldig tot eind juni volgend jaar, maar je moet wel van tevoren reserveren zie ik. Als je wilt kan ik wel een pak Kellogg’s kopen voor je, dan kun je nu al reserveren. :)

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Vraag aan Bokkers in Engeland mbt Alton Towers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:18

Wat leuk nog een UK gek hier :D
Ik moet helaas nog wachten tot Oktober.

Ik heb mijn zoon ook besmet aangezien hij er voor gekozen had om er 2 jaar te gaan studeren/wonen.

Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-22 20:47

Sorry! Had idd de einddatum over het hoofd gezien :o
Ben er wel achter dat die actie van Kelloggs 2=1 op de normale prijs van £65 per persoon is, dus met z’n 2en voor £65 ( kleine man mag nog gratis)
Koop ik via de website van Alton Towers tickets van te voren online kost het £36 pp dus scheelt het maar £7 :')
Dank je wel voor het aanbod Mkango, ik durf de gok wel te nemen alsook volgende week boodschappen ga halen. Ik dacht gewoon even met 2 personen te kunnen voor £36 :')

ikke schreef:
Edit: even opgezocht waar het is; als je daar toch bent, heb ik nog wel een eetadresje in de buurt: https://www.blue-tiffin.com/
Het ziet er niet uit, pal naast een groot tankstation maar het eten is geweldig!
Zeg maar tegen ze dat "those guys from Holland" nog steeds over zijn geweldige eten praten!

Ziet er goed uit! Krijg ik alleen m’n man niet mee naartoe, iets met “wat de boer niet kent...” :')

paddington schreef:
Wat leuk nog een UK gek hier :D
Ik moet helaas nog wachten tot Oktober.

Ik heb mijn zoon ook besmet aangezien hij er voor gekozen had om er 2 jaar te gaan studeren/wonen.

Leuk! :D Als ik later groot ben ga ik er ook wonen :j :')

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:

VivianHesen
Fotograaf
Berichten: 970
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: Vraag aan Bokkers in Engeland mbt Alton Towers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 20:50

Heel veel plezier!

Ik ben wel een tikkeltje jaloers hoor! Alton Towers is wel één van mijn favoriete pretparken. Thirteen is echt mijn favoriet <3

Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-22 20:59

VivianHesen schreef:
Heel veel plezier!

Ik ben wel een tikkeltje jaloers hoor! Alton Towers is wel één van mijn favoriete pretparken. Thirteen is echt mijn favoriet <3

Ik kom al 34 jaar in Engeland en ben er nog nooit geweest :+
Tis nu echt omdat we een kleine hebben. En ik ben zooo benieuwd wat hij gaat vinden van attracties zoals bv “In the night garden magical boat ride “ De filmpjes vind hij geweldig <3
Zelf ben ik niet zo’n thrillseeker :')

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:

ikke
Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 21:23

Galja schreef:
ikke schreef:
Edit: even opgezocht waar het is; als je daar toch bent, heb ik nog wel een eetadresje in de buurt: https://www.blue-tiffin.com/
Het ziet er niet uit, pal naast een groot tankstation maar het eten is geweldig!
Zeg maar tegen ze dat "those guys from Holland" nog steeds over zijn geweldige eten praten!

Ziet er goed uit! Krijg ik alleen m’n man niet mee naartoe, iets met “wat de boer niet kent...” :')

Dan moet je juist daar gaan eten.

Ze weten daar dat niet iedereen van de pittige versies houdt en ze hebben hele lekkere dingen voor mensen die het qua smaak wat minder uitgesproken willen hebben.
De Indiase keuken is heel breed in dat opzicht en zij hebben dat heel goed in beeld.

We waren daar met z'n achten en twee ervan waren ook "niks gewend" en vonden het erg spannend maar werden aangenaam verrast door de kok.

Je gaat net te vroeg anders hadden we je uit kunnen nodigen }>

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Galja
Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-23 20:53

Even een flinke Up…

Vorig jaar een zeer geslaagde vakantie en onze kleine man vond het geweldig. Dit jaar wederom naar Engeland dus een bezoekje aan Alton mag ontbreken…bijna dagelijks heeft hij het over de night garden :')

Kelloggs heeft weer een kortingsactie… :D
Dusss…is er toevallig een Engelse bokker die mij van een code wil voorzien?

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Jade91, komone, Ponylover_11, Tellie, Zeepsop en 85 bezoekers