Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 08:02

Phonix schreef:
Maar bmx zit zamen met skateboarding onder dat urban ding? Zijn niet apart. Die kon ik voor 24 euro kopen

Dat is niet zo, je kon dan wel in dat park maar niet bij de evementen zijn, dat stond er los van. Daarbij wou ik naar BMX cross en dat zit ook op een andere locatie :P bmx freestyle was daar wel

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


fohadie
Berichten: 4290
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:16

*\o/* jaaaaahhhh!!! *\o/* ik heb ook een timeslot gekregen! Maar zoals verwacht: de sporten die ik wilde doen zijn uitverkocht of bijna €1000. Dat gaat em niet worden. Volleybal geen €80,00 wat iemand hier zei maar vanaf €120-140. 1 wedstrijd uit de poule, dus geen kwartfinale oid en je weet niet welk land. Geef mijn portie maar aan Fikkie. -O-

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 11:23

fohadie schreef:
*\o/* jaaaaahhhh!!! *\o/* ik heb ook een timeslot gekregen! Maar zoals verwacht: de sporten die ik wilde doen zijn uitverkocht of bijna €1000. Dat gaat em niet worden. Volleybal geen €80,00 wat iemand hier zei maar vanaf €120-140. 1 wedstrijd uit de poule, dus geen kwartfinale oid en je weet niet welk land. Geef mijn portie maar aan Fikkie. -O-


Wat balen dat er niks meer voor je bij zit. De goedkoopste volleybal tickets waren 24 euro. Als tickets verkocht zijn zie je de duurdere vanaf prijs. Dus misschien waren er eerst nog kaarten van 80 maar niet meer toen jij ging kijken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

fohadie
Berichten: 4290
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:36

moonsparkle schreef:
fohadie schreef:
*\o/* jaaaaahhhh!!! *\o/* ik heb ook een timeslot gekregen! Maar zoals verwacht: de sporten die ik wilde doen zijn uitverkocht of bijna €1000. Dat gaat em niet worden. Volleybal geen €80,00 wat iemand hier zei maar vanaf €120-140. 1 wedstrijd uit de poule, dus geen kwartfinale oid en je weet niet welk land. Geef mijn portie maar aan Fikkie. -O-


Wat balen dat er niks meer voor je bij zit. De goedkoopste volleybal tickets waren 24 euro. Als tickets verkocht zijn zie je de duurdere vanaf prijs. Dus misschien waren er eerst nog kaarten van 80 maar niet meer toen jij ging kijken.



Dat denk ik. Ik dacht ook €24,00 en €80,00 vond ik nog net te doen, als het dan een beetje fatsoenlijke plaatsen waren. Maar €140,00 voor een poule wedstrijd mannen waarbij je niet weet welke landen het zijn vind ik te gortig. In Nederland betaal je €50,00 voor de finale van het EK. Dat is geen Olympische spelen, maar wel dezelfde teams en een finale. Vind het een te groot verschil.

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 11:45

Ja wij gaan ook soms naar atletiek wedstrijden waarbij we ook femke bol en duplantis etc in Nederland zien voor een paar tientjes. Maar de Olympische spelen zijn voor mij wel once in a lifetime.

Als je echt nog wel wil zou ik de hoop nog niet opgeven. In 2024 komt er nog een doorverkoop via de officiële site.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

lovelynutia
Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 14:52

Ben nu ook ingeloot vanaf de 16e maarja weer te laat

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

roosjenat
Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 15:56

lovelynutia schreef:
Ben nu ook ingeloot vanaf de 16e maarja weer te laat


Hier ook ingeloot voor de 16de. Wilde heel graag tickets voor de atletiek, springen, eventing en vijfkamp. Naja in iedergeval 1 van de sporten.

Maar ben bang dat het voor allemaal te laat is :(

Bmh's Miley |Bixie | BB + 12 | B+14 | L1+11| L2+12 | M1+20 | M2+11 | Z1+0 dressuur

splenius
Berichten: 1105
Geregistreerd: 04-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 17:13

ik had ook een tijdslot
vanaf gisteren maar gelijk al met inloggen stond er bij de paardensport
Currently not available

Heb gisteren bijna de hele dag gekeken of er iets vrij zou komen.

Hoe kan het zo zijn als je pas sinds gisteren een tijdslot heb dat alles al is uitverkocht?

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 17:35

Er komen geen nieuwe kaarten vrij, dus de eerste die ingeloot zijn hadden die kans wel

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Autumnn
Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:29

Ik mag ook kaarten kopen. Maar ik begrijp dat de dressuur al uitverkocht is?

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 21:54

Er waren volgens mij nog enkel rolstoeltickets aan het eind van mijn tijdslot, dat was gisteren

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Autumnn
Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:57

moonsparkle schreef:
Er waren volgens mij nog enkel rolstoeltickets aan het eind van mijn tijdslot, dat was gisteren


Ah. Een gebroken been alvast over een jaar incalculeren trappen ze denk ik niet in hè? :')

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 22:03

Yes ik heb kaarten voor de dressuur en de hockeyfinales man/vrouw.
Springen was €500,-...
Dressuur ook heel duur, maar was nog te doen.
Ben sowieso super blij!
Ik heb zelf nog een timeslot op dinsdag, dit was het slot van mijn vader. Maar dinsdag zal er wel niet meer zo veel zijn. Snap er trouwens niets van hoe het werkt :+

shirleyp
Berichten: 2781
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 22:16

Gefeliciteerd met de toffe kaarten! Fijn om te lezen dat er iig een paar Nederlanders op de tribunes gaan zitten :D

Mijn tijdslot ging vanmiddag open, maar had net als bij de gamepacks nog weinig keuze... :( Heb toch kaarten voor de handbalfinale dames gekocht, die vriendin waar ik mee ga wil graag handbal zien. Was wel duurder dan ik had gehoopt, maar goed... En het is in Lille, dus hoop daar in ieder geval een beetje normaal een slaapplek te kunnen vinden :') En nu maar hopen dat er heeeeel veeeeel mensen zijn die nog van hun (paardensport)kaarten af moeten begin 2024 O:)

Vind het wel echt heel jammer zo! Zou ook graag meerdere sporten hebben bezocht, maar dat is voor €200 per kaartje niet te doen. Baanwielrennen leek me ook tof, of BMX, of zwemmen of atletiek. Maar helaas zijn mijn salaris en mijn loting niet toereikend...

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-23 22:20

Ik ben wel bang dat het heel lastig wordt, als ik zo lees, ook op buitenlandse websites, is de paardensport heel erg in trek.

Mijn leek handbal ook leuk, maar voor mij juist te ver uit de richting gezien de rest in de buurt van Parijs is :P

Van mij komen er uiteindelijk 2 kaartjes voor zeilen in de doorverkoop. Die had ik in de vorige ronde bij de 3 pack genomen omdat dat het enige was wat goedkoop was en je wel 3 dingen moest nemen.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Enzo_Ollie
Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 09:25

Op mijn eigen mailadres ben ik nu ook ingeloot voor morgen, ben echt heel blij dat t mailadres van mijn vriend in de 1e loting zat.
Ik blijf het wel heel raar vinden dat ze niet elke keer wat kaarten vrijgeven, vind het nu voor de mensen die pas morgen zijn ingeloot wel heel rot dat alles of uitverkocht is of super duur. Het idee van lotingen zijn opzich wel goed maar dit klopt voor mijn gevoel weer niet helemaal...

got a dream, got a spark, got somewhere to be

marygoround
Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 16:51

Ik was ook ingeloot voor het tijdsslot van gisteren, had hoop op paardensport maar ging er wel al vanuit dat dat niet ging lukken. Had wel wat andere sporten waar ik nog heen had gewild maar de goedkoopste kaarten begonnen bij €100 en dat vond ik te gortig voor dingen waar ik vooral voor de ervaring en minder voor de sport zelf zou gaan.
Heb vanuit de vorige ronden kaarten voor voetbal (Lyon) en het kitesurfen (Marseille), daar zitten wel wat dagen tussen dus had gehoopt het nog wat op te kunnen vullen maar ja. Dan maar op het gemakje Frankrijk doorkruisen en hopen op wat betaalbare campings haha!

I wanna ride on a white horse.

manic
Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 17:55

Tsja ik heb ook niks kunnen vinden wat ik wil maar er is ook gewoon heel veel vraag uit heel de wereld en dat je dus een beslissing moet maken over hoe je dat aan gaat pakken is op zich niet zo heel gek. Dat de mensen met de beste lotingplekken eerst mogen kiezen vind ik op zich niet zo heel raar.

Volgens mij was de eventing cross al tijdens de “packs” fase uitverkocht zelfs, of heeft iemand nog een kaartje weten te krijgen?

Europe is our playground

Enzo_Ollie
Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 09:24

manic schreef:
Tsja ik heb ook niks kunnen vinden wat ik wil maar er is ook gewoon heel veel vraag uit heel de wereld en dat je dus een beslissing moet maken over hoe je dat aan gaat pakken is op zich niet zo heel gek. Dat de mensen met de beste lotingplekken eerst mogen kiezen vind ik op zich niet zo heel raar.

Volgens mij was de eventing cross al tijdens de “packs” fase uitverkocht zelfs, of heeft iemand nog een kaartje weten te krijgen?


Die was zeker niet uitverkocht! Ik (en volgens mij meer mensen in dit topic) hebben kaartjes daarvoor kunnen kopen :)

got a dream, got a spark, got somewhere to be

roosjenat
Berichten: 1489
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 10:18

Hier is het toch nog gelukt met tickets *\o/*

Voor de Kanoën slalom halve finale en finale vrouwen en een ticket voor het golfen. Ook nog voor nette prijzen dus heel blij mee :D

Bmh's Miley |Bixie | BB + 12 | B+14 | L1+11| L2+12 | M1+20 | M2+11 | Z1+0 dressuur

Autumnn
Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 14:26

Helaas, alles wat ik wil (oké alleen dressuur :') ) uitverkocht. Zoooooo super jammer!!
nu maar lekker alle dagen op de computer kijken :)

ievie
Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 17:57

Ik heb dit topic steeds wel gevolgd, maar niet eerder gereageerd. Ik had een tijdslot van 14 tot 16, maar laten verlopen omdat ik geen tijd had en begreep dat alles duur zou zijn. Zie hier nu dat dat wel meeviel. Ennn.. ik had wel voor de Rolstoeltickets kunnen gaan. Toch een beetje aan het balen nu.
Ik ben bij de Paralympische Spelen van Londen en Rio geweest en heb daar verschillende sporten gezien. Vond het een heel bijzondere ervaring, en ik gok dat die kaarten een stuk goedkoper waren.

Ashleytjuhh
Berichten: 6655
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 08:38

Nou ik hoorde net dat er nog 10 miljoen kaarten beschikbaar zijn in totaal.

Laten we hopen dat daar ook nog iets bij zit voor de paardensport eind van het jaar

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-23 09:31

Waar heb je dat gehoord?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 10:03

Ashleytjuhh schreef:
Nou ik hoorde net dat er nog 10 miljoen kaarten beschikbaar zijn in totaal.

Laten we hopen dat daar ook nog iets bij zit voor de paardensport eind van het jaar


Mogelijk het artikel in het AD/de Stentor van vandaag?
Gaat over de exorbitante prijzen van hotels in Parijs. Daarin wordt vermeld dat er totaal ca. 10 miljoen kaarten beschikbaar zijn en dat daarvan er momenteel 6,8 miljoen zijn verkocht.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Corien_, DieL_Zor, linoleum, xSagan en 90 bezoekers