Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-23 16:18

Wij gaan 5 dagen naar atletiek, beach volleyball, finale badminton en dressuur. We hopen nog kaarten te kunnen krijgen voor BMX cross en jumping

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:34

annikavolder schreef:
Hier nu net ook gelukt voor de GPS en kur ( dressuur) helaas wel alleen nog de duurste kaarten, dus ruim 600 euro pp kwijt...... dus ff heel hard slikken, betalen en dan alleen nog maar voorpret, YOLO!! helaas niks voor het springen of eventing meer en ook voor de dressuur wisselt het dus je moet gewoon vaak ff inloggen en kijken of er wat beschikbaar is. Ik had eerst alleen GPS en was geen kur meer en 10 min larter weer wel kur......

heb ook een appartementje op loopafstand van Versailles voor mij en mn moeder ( ook gewoon 700 euro voor 2 nachten!!)


Dat is echt bizar veel geld! :x

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:36

Weet iemand of er voor volleybal of beachvolleybal nog kaarten zijn en hoe duur?

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-23 17:37

fohadie schreef:
Weet iemand of er voor volleybal of beachvolleybal nog kaarten zijn en hoe duur?


Ja beide beach vanaf 120,gewoon vanaf 80

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:44

zouden ze steeds elke ronde wat nieuwe kaarten er op zetten?

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-23 17:48

Dat denk ik niet. Wat je wel kan doen binnen je tijdslot als je een half uur hebt regelmatig refreshen om te kijken of er dan nog iets terug komt wat je misschien wil want je hebt een half uur om je bestelling te voltooien

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

annikavolder
Berichten: 752
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:12

Ashleytjuhh schreef:
annikavolder schreef:
Hier nu net ook gelukt voor de GPS en kur ( dressuur) helaas wel alleen nog de duurste kaarten, dus ruim 600 euro pp kwijt...... dus ff heel hard slikken, betalen en dan alleen nog maar voorpret, YOLO!! helaas niks voor het springen of eventing meer en ook voor de dressuur wisselt het dus je moet gewoon vaak ff inloggen en kijken of er wat beschikbaar is. Ik had eerst alleen GPS en was geen kur meer en 10 min larter weer wel kur......

heb ook een appartementje op loopafstand van Versailles voor mij en mn moeder ( ook gewoon 700 euro voor 2 nachten!!)



die heb ik gezien denk ik ja.

ik hoop nog wat kaarten te scoren en dan pas naar een overnachting te kijken


ach ik dacht: je kan appartement gratis annuleren, dus ik boek m gewoon nu het nog kan en annuleer evt wel weer...

Quick: Met pre-pensioen. Dressuur ZZ-licht +2 , Springen B+30, L -3 ,SGW B +36, Endurance BB en jachtpaard.
Gaudi: Allround clown. ZZ-L dressuur, B springen, B SGW en voor de kar beleerd

lovelynutia
Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 20:03

Helaas nog steeds geen mail baal flink gewoon één kaartje voor team finale springen en ik ben al content

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-23 20:10

Die zijn er helaas niet meer. In het voorjaar 2024 komt er nog een soort verkoop, dan kun je namelijk kaarten die je niet wil terug verkopen via de officiële website als het goed is.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 08:18

lovelynutia schreef:
Helaas nog steeds geen mail baal flink gewoon één kaartje voor team finale springen en ik ben al content


Als je dat eerder had gezegd. ik had gisteren 1 kaartje voor het springen b categorie en 1 in de A maar ik ben met 2 personen en helaas kwam er geen 2e meer vrij.

Er zijn alleen nog rolstoel kaarten beschikbaar voor de paardensport.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 08:52

Dus ik gisteren een airbnb reserveren, volgende dag een bericht dat diegene nog niet weet of hij het dan verhuurt en dus gecancelled :') ik krijg hier lichtelijk stress van :P ook van de prijzen, was natuurlijk te verwachten maar toch %)

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

manic
Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 10:07

Nou dat is aardig zinloos vandaag zeg….

Europe is our playground

Enzo_Ollie
Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 10:23

moonsparkle schreef:
Dus ik gisteren een airbnb reserveren, volgende dag een bericht dat diegene nog niet weet of hij het dan verhuurt en dus gecancelled :') ik krijg hier lichtelijk stress van :P ook van de prijzen, was natuurlijk te verwachten maar toch %)


bij mij diegene die we hadden niet gereageerd en de ander gecancelt omdat ze dr prijzen nog biet omhoog had gedaan. Van 1700 voor 9 nachten naar 3000 :+

een grote villa met zn allen huren? hahaha

got a dream, got a spark, got somewhere to be

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 10:32

manic schreef:
Nou dat is aardig zinloos vandaag zeg….


Wat je zegt … paardensport is helemaal uitverkocht..

Gelukkig mijn zus nog blij kunnen maken met 4 kaarten voor de dames hockey finale.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 10:36

Enzo_Ollie schreef:
moonsparkle schreef:
Dus ik gisteren een airbnb reserveren, volgende dag een bericht dat diegene nog niet weet of hij het dan verhuurt en dus gecancelled :') ik krijg hier lichtelijk stress van :P ook van de prijzen, was natuurlijk te verwachten maar toch %)


bij mij diegene die we hadden niet gereageerd en de ander gecancelt omdat ze dr prijzen nog biet omhoog had gedaan. Van 1700 voor 9 nachten naar 3000 :+

een grote villa met zn allen huren? hahaha


Ik ben bang als ik nu kijk dat 3000 voor 9 nachten nog zo gek nog niet is als in veel goedkoper zie ik niet :o

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Enzo_Ollie
Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 13:55

ligt eraan hoe dichtbij je wil zitten, ik hoef niet perso op loopafstand maar dat was die verhoogd werd wel, dus snap t wel :Y)

got a dream, got a spark, got somewhere to be

Esmee_RS
Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 14:24

Ik mag over 48 uur. Maar er is dus niks meer van paardensport? Of zijn er voor ieder slot kaarten gereserveerd?

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 14:24

Nee er komen geen nieuwe per tijdslot

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Esmee_RS
Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 14:28

Helaas :Y)

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 14:30

Enzo_Ollie schreef:
ligt eraan hoe dichtbij je wil zitten, ik hoef niet perso op loopafstand maar dat was die verhoogd werd wel, dus snap t wel :Y)


Wat vindt je loopafstand :P? Ik heb een wandeltijd van minimaal 45 minuten maar vaker een uur bij de meeste die ik vind. Ik heb net weer een reservering gemaakt hoop dat deze doorgaat

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 17:33

Esmee_RS schreef:
Ik mag over 48 uur. Maar er is dus niks meer van paardensport? Of zijn er voor ieder slot kaarten gereserveerd?


mocht je in rolstoel zitten is er nog wel genoeg voor de paardensport anders niks meer :Y)

ik lees ook dat er op deze manier kaart verkoop ook veel klachten over zijn :j

las ergens ook in het topic dat iemand( volgens mij was het familie) kaarten had ook voor hun want dat vonden ze nog wel leuk om naar te kijken naast de andere, vind ik altijd jammer dat die dan kaarten hebben terwijl ze er niet echt iets om geven en andere geen kaarten hebben die wel heel graag zouden willen gaan

Enzo_Ollie
Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 18:19

moonsparkle schreef:
Enzo_Ollie schreef:
ligt eraan hoe dichtbij je wil zitten, ik hoef niet perso op loopafstand maar dat was die verhoogd werd wel, dus snap t wel :Y)


Wat vindt je loopafstand :P? Ik heb een wandeltijd van minimaal 45 minuten maar vaker een uur bij de meeste die ik vind. Ik heb net weer een reservering gemaakt hoop dat deze doorgaat


fie van 3000 was 8 minuten hahaha. Wij hebben er nu 1 voor 2000 die geaccepteerd is *\o/*
2 uur lopen dus dat wordt m niet, maar ongeveer 35 minuten met het ov dus dat is prima!

got a dream, got a spark, got somewhere to be

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 19:12

Nog een idee wij gaan kijken of we in de buurt fietsen kunnen huren

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-23 20:55

Ik ben wel echt heel blij, kaartjes en verblijf zijn geregeld. Ik hoop nog op kaarten voor BMX en springen, maar ik ben wel heel blij dat ik deze keer vroeg was ingeloot, als ik nu kijk zou ik misschien nog 1 kaart kunnen kopen maar voor diezelfde prijs heb ik gisteren kaarten voor meerdere sporten kunnen kopen.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Phonix
Berichten: 1092
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 23:52

Maar bmx zit zamen met skateboarding onder dat urban ding? Zijn niet apart. Die kon ik voor 24 euro kopen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Tatjanaa, xxxmh en 256 bezoekers