Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
pmarena
Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 18:04

Omdat het wel een lekker idee is om je hele spul inclusief kinderen achter slot en grendel te hebben, lijkt me? Dat ze niet per ongeluk 's nachts rond gaan struinen :=


rockwitch
Berichten: 11705
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 18:14

Wij zijn gek op Domaine La Terasse. Is van een Nederlands gezin die wij al kenden van hun lunchroom waar we kwamen. Ze hebben 2 huisjes, 2 pipowagens en hele mooie safaritenten. Zitten vlakbij Vichy en op hun terrein hebben ze allerlei dieren, varkens, ganzen, kippen etc. Je kan bij hun ook heerlijk eten en ze maken alles zelf. De omgeving is prachtig je kan er lekker wandelen er is een riviertje vlakbij en ze hebben zelf een zwembad op het terrein. Echt een aanrader.

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

pmarena
Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 19:21

Oh Maurits!! God wat zou ik graag weer een paar van die heerlijke broodjes willen :~
Zij zaten eerst tegenover mijn werk, in Oostvoorne nog, voordat ze die lunchroom begonnen.

Ik ga ook eens opzoeken wat dat ook alweer was waar ze toen naartoe gegaan zijn in Frankrijk :)

Flower033
Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:53

pmarena schreef:
Omdat het wel een lekker idee is om je hele spul inclusief kinderen achter slot en grendel te hebben, lijkt me? Dat ze niet per ongeluk 's nachts rond gaan struinen :=


Aha, om uitbraak te voorkomen ipv inbraak. Had ik niet bedacht. Onze kinderen bleven altijd gewoon in de tent.

Voornemen 2023: meer buiten, minder socials

rockwitch
Berichten: 11705
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:58

pmarena schreef:
Oh Maurits!! God wat zou ik graag weer een paar van die heerlijke broodjes willen :~
Zij zaten eerst tegenover mijn werk, in Oostvoorne nog, voordat ze die lunchroom begonnen.

Ik ga ook eens opzoeken wat dat ook alweer was waar ze toen naartoe gegaan zijn in Frankrijk :)


Ze zitten in Trezelles. Wij maken nog steeds zelf de broodjes gerookte kip met pesto mayonaise en zongedroogde tomaatjes.
Geweldige mensen en als je daar dus verblijft en je gaat een avondje eten dan is het echt een culinair hoogstandje zo lekker.
Hopelijk gaan we over een poosje weer eens die kant op.

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

Liselot
Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:04

Wij gaan naar een Capfun camping in Normandie, Les Falaises

Er zijn overigens ook campings speciaal voor alleenstaande ouders, dan krijg je vaak wat meer aanspraak en kan je evt ook elkaars kinderen een keertje opvangen zodat je wat voor jezelf kunt doen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

mvdende
Berichten: 5639
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:18

Flower033 schreef:
pmarena schreef:
Omdat het wel een lekker idee is om je hele spul inclusief kinderen achter slot en grendel te hebben, lijkt me? Dat ze niet per ongeluk 's nachts rond gaan struinen :=


Aha, om uitbraak te voorkomen ipv inbraak. Had ik niet bedacht. Onze kinderen bleven altijd gewoon in de tent.


Overigens geeft een huisje óók niet altijd de veiligheid tegen uitbrekers }> }> zeker niet als kleine Marieke onverwacht de skills blijkt te hebben om het tuinhekje open te maken.

Dáár ging Marieke, achter papa en vriend aan...... loslopende peuter op de camping: check.

4 volwassenen naarstig opzoek over de gehele camping naar uitgebroken peuter: check...

Ik ben weer gevonden en het hekje werd vervolgens beter bewaakt.

En dat terwijl ik nooit uit een tent ben uitgebroken op die leeftijd en in de jaren ervoor en erna.

Kostbare spullen kan je óók in je auto bewaren als deze naast je tent geparkeerd staat.

Kimbers
Berichten: 5098
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Vakantie Frankrijk alleenstaande 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-22 02:32

Haha mvdende, die arme ouders van je :') kinderen kunnen soms op, niet altijd even positieve wijze, verrassend uit de hoek komen!

Les falaises staat op het lijstje :D

Domaine la terasse is me wat te kleinschalig.


_irene_
Berichten: 58
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 06:29

Iets verder, maar jaren met plezier geweest (als kind zijnde): Camping Le Merle Roux in Baix. Destijds met Nederlandse eigenaars. Weet niet of dat nog zo is ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Akshay, chanelle14, Cowgirl83, Juniores, kimmetje26, MyWishMax, NadjaNadja, nnicolex, Sure_lee, xxmichellexx en 79 bezoekers