Gezellige overnachting gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Roosch
Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Gezellige overnachting gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-21 10:53

Hoewel ik normaal gesproken de koningin van de leuke overnachtingen ben, weet ik het nu even niet. Help! :D

Voor mijn verjaardag heb ik een bijzondere overnachting gevraagd (en gekregen) :D

Nu zou mijn ideale overnachting een huisje op het strand zijn, maar die lijken ofwel afgebroken te worden ofwel alleen voor een (mid)week of lang weekend verhuurd te worden. Nu ben ik in november jarig en vind het niet zo leuk om in juni van het volgende jaar mijn cadeau in te wisselen. Idealiter zal het dan ook plaatsvinden tussen 8 en 12 december wat mij betreft. Voor een écht leuke locatie wil ik ook wel schuiven.


Plan b dus.

Wat zoek ik dan wel?

* liefst rondom 8-12 december. 1 a 2 nachtjes. Liever 2, als de prijs wat leuk is ga ik liever 2 nachten voor wat minder Kurhausachtigs dan een nacht all glamour
* iets waar we kunnen relaxen. Liefst een boshut, jacuzzi, open haard, glas wijn, je kent het plaatje wel.
Ofwel een fantastische locatie op/vlakbij het strand, wat iets bijzonders heeft.
* iets waar je het een jaar later nog over hebt, hoe gezellig/knus/romantisch/relaxed/mooi het was
* in Nederland, waar precies dat maakt niet uit, zolang het geen (Zuid-) Limburg of Friesland is want dat is veel te bekend terrein..

Dus Bokt! Help. Hebben jullie ergens verborgen parels verstopt?

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, Deeks93, Fiero6, Firebug, marjan19, mvdende, nathe, Selina, Sure_lee en 63 bezoekers