Partner verrassen, waarheen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-21 09:35

Hallo,
Ik wil mijn man een overnachting cadeau doen. Zelf wonen we in Vijlen. Ik wil Max 2 uur rijden. We gaan graag uiteten en dingen bekijken. Houden van strand, maar ook van het bos. Heeft iemand de gouden tip? Waar moeten we nou echt eens geweest zijn?

Bruintje <3


karelien
Berichten: 488
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 09:38

Misschien omgeving Nunspeet/Harderwijk/ Elburg. Hier hebben ze bos, strand en leuke restaurants

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 09:53

Zwolle is een prachtige stad met veel prachtige panden. Je hebt er een museum en zelfs een stadstour! Je zou dan evt in Ommen of op de Veluwe in het bos kunnen overnachten en dan een dagje naar Zwolle?

ingvdh
Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:11

Je kan richting Noord-Holland gaan, bij Heemskerk Castricum heb je bossen en strand om de hoek. Alkmaar en Haarlem zijn dichtbij, maar je zit ook zo in Amsterdam (half uurtje met de trein).

Of iets zuidelijker en dan richting Zandvoort. Zit je zo in Haarlem/Amsterdam en in een mooi gebied.
Of je boekt iets in Amsterdam aan de rand. Bijv omgeving A9-Schiphol, zit je zo in het Amsterdamse bos, maar met een half uur aan de kust en de stad dichtbij.

Een nachtje is overigens erg kort om strand/bos/dingen te bekijken te doen.
vd Valk heeft heel vaak aanbiedingen voor twee of drie nachten, heb je net even meer tijd.

Het zal wel op het max van je afstand zitten denk ik, maar wie weet.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:13

ingvdh schreef:
Je kan richting Noord-Holland gaan, bij Heemskerk Castricum heb je bossen en strand om de hoek. Alkmaar en Haarlem zijn dichtbij, maar je zit ook zo in Amsterdam (half uurtje met de trein).

Of iets zuidelijker en dan richting Zandvoort. Zit je zo in Haarlem/Amsterdam en in een mooi gebied.
Of je boekt iets in Amsterdam aan de rand. Bijv omgeving A9-Schiphol, zit je zo in het Amsterdamse bos, maar met een half uur aan de kust en de stad dichtbij.

Een nachtje is overigens erg kort om strand/bos/dingen te bekijken te doen.
vd Valk heeft heel vaak aanbiedingen voor twee of drie nachten, heb je net even meer tijd.

Het zal wel op het max van je afstand zitten denk ik, maar wie weet.

Aansluitend daarop zijn de Amsterdamse Waterleidingduinen ook erg leuk vond ik. Je struikelt er over de herten en vossen, en het is zeker groot genoeg om een stevige wandeling te maken.

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-21 14:23

De kinderen moeten dan een nachtje gaan logeren. Hoeven ook niet alles in één keer te doen :)

Bruintje <3

MarliesV
Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 14:42

brudoe schreef:
De kinderen moeten dan een nachtje gaan logeren. Hoeven ook niet alles in één keer te doen :)


Vooral niet teveel plannen behalve tijd voor 2 :D

Ik lees mee voor inspiratie. Hopelijk komt er een leuk klein adresje langs op een fijn plekje.

Wil je een B&B of hotel?

Life is short....SMILE while you still have teeth!

x_Rebecca
Berichten: 5794
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Partner verrassen, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 18:11

De omgeving van Elburg is inderdaad heel leuk!

Je hebt in Nunspeet (tien minuten/kwartiertje vanaf Elburg) mooie bossen zitten (en een zandverstuiving, ook altijd leuk als je daar niet heel bekend mee bent), tegen Elburg aan ligt het Veluwemeer waar een heel leuk strand is met een fijn paviljoen en Elburg en Harderwijk zijn twee stadjes met fantastische terrasjes en plekjes waar je heerlijk kunt eten.

Als jullie van Bourgondisch houden is Dikke Dirck in Harderwijk heel leuk ( https://www.dikkedirck.nl/ ) maar ook in Elburg heb je genoeg leuke plekjes.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-21 19:54

MarliesV schreef:
brudoe schreef:
De kinderen moeten dan een nachtje gaan logeren. Hoeven ook niet alles in één keer te doen :)


Vooral niet teveel plannen behalve tijd voor 2 :D

Ik lees mee voor inspiratie. Hopelijk komt er een leuk klein adresje langs op een fijn plekje.

Wil je een B&B of hotel?


Allebei prima! Zijn niet zo lastig. Zolang het maar gezellig is en er in de buurt wat te drinken of te zien is. Is wat jij zegt, even tijd voor 2 :D

Bruintje <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barramundi, Iselda, kampioen2be, moOby, ryukapple en 72 bezoekers