Overnachting omgeving Grathem gezocht 26/27 juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Overnachting omgeving Grathem gezocht 26/27 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-21 21:25

Ik fotografeer het weekend van 26 juni bij de Benelux Paint Show in Grathem en het is nogal een stuk rijden dus ik zoek een bed/matras voor 1 nacht. Ik kom dan de zaterdag na de show naar de overnachtingsplek toe. Tijd kan ik nog niet aangeven, pas op de dag zelf als we een indicatie hebben of we in of uitlopen. Het zou fijn zijn als ik een patatje mee kan eten ofzo maar als dat niet mogelijk is probeer ik op de show wat te regelen. Ik weet ook nog niet hoe laat we zondag weer beginnen maar ik zal redelijk vroeg weg moeten. Gok dat we om 07.00 of 08.00 beginnen.

Het moet wel een matras of bed zijn, een dun matje of iets is funest voor mijn rug. :o

Is er iemand die een logeerplekje heeft voor mij op die nacht die niet zo ver van het Meertenhof af woont?
Je zou mij er erg mee helpen!

Marlies

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Overnachting omgeving Grathem gezocht 26/27 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 16:58

Ik weet evt wel een B&B op 5 minuten van Meertenhof af, weet niet of je dat zoekt of echt bij iemand thuis

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-21 17:04

Ligt eraan wat het kost. Ik heb letterlijk net een oproepje op FB gezet in de hoop dat daar wat uitkomt. Lukt het niet om bij iemand wat te vinden zal ik idd richting B&B moeten kijken...

Edit: the power of Facebook. :D

Overnachting geregeld. :j

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 17:23

Bellatrix schreef:
Ligt eraan wat het kost. Ik heb letterlijk net een oproepje op FB gezet in de hoop dat daar wat uitkomt. Lukt het niet om bij iemand wat te vinden zal ik idd richting B&B moeten kijken...

Edit: the power of Facebook. :D

Overnachting geregeld. :j


Kijk, das snel geregeld! Fijn dat je wat gevonden hebt.

Moest je in de toekomst nog eens op zoek zijn B&B Op Geneijgen heeft voor hele nette prijzen ook overnachtingen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Overnachting omgeving Grathem gezocht 26/27 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-21 17:25

Bedankt, ik zal het noteren. :D