Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12718
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-22 09:43

Zijn er nog bokkers die recent hebben geboekt :)?
Wij hebben opnieuw voor mystery gekozen, voornamelijk omdat CenterParcs qua zwembad en faciliteiten ook leuk is als het weer slecht en koud is. Dan is het prima om elke ochtend met de kinderen in een groot mooi zwembad te kunnen zijn.

Eind maart een midweek, aangezien ik zwanger ben en niet verwacht dat we in de zomer weg gaan als de baby net geboren is.


Daphne_65
Berichten: 589
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: 's-Gravendeel, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 09:59

Afgelopen jaar 2x gedaan, beide keren een upgrade qua personen en type gehad. We zaten in Port Zelande en De Eemhof. Was erg leuk en beide parken hebben ons verrast :)

Blue Shadow (IncoxYerxes) en Gaefur (DrafurxInco), beide mijn grijze kanjers!!!
Piet (BjorgardxHjerter Knaegt) voor altijd in mijn hart......

bora
Berichten: 1386
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:33

Afgelopen jaar een keer bij Port Zelande een 2-persoons huisje voor mij alleen. Vond de ruimte vrij krap (weinig bergruimte) en vond het ook vervelend dat de WC boven zat (moest iedere keer een wenteltrap op en af) en het huisje zag er vrij oud uit.
Daarna een keer bij de Huttenheugte een 4-persoons huisje voor mij alleen. Dit was beter bevallen.
En in november een week bij Village Natures Paris. Dit was ook een 4-persoons huisje. Dit was een super huisje. Netjes en ruim.

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 63 bezoekers