Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-21 08:47

Hi :D

Bij Center Parcs kun je een Mystery Park boeken, je hoort dan 1 dag van te voren naar welk park je op vakantie gaat. Ik houd wel van verrassingen en volgens mij kan het qua park niet snel tegenvallen bij Center Parcs.

Ik vroeg mij af wie er ervaringen hebben met het boeken van een Mystery Park bij Center Parcs?
Waar kwamen jullie terecht? Groot succes of toch een kleine teleurstelling?
Hoor je 1 dag vooraf alleen naar welk park je gaat of krijg je dan ook al meer informatie over het type huisje dat je krijgt?


brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:00

Op het centerparcs forum staan veel recensies.

Bruintje <3

Selina
Berichten: 14250
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:08

Ik heb het een aantal keer gedaan alweer een paar jaar geleden. Zou wellicht nu wat veranderd zijn.
1x in een 2-persoonshuisje. Echt super klein en miste ook wat keukenspullen erin. Zou ik persoonlijk zelf nooit boeken, zelfs niet met 2 personen.
Ook een keer in een kinderhuisje met poppenkast en een tafel met kleurpotloden als poten. Vond dat wel geinig, ook al heb ik geen kinderen.
Wij gaan inmiddels niet meer naar Center Parcs, anders zou ik het nog wel een keer doen.
Maar omdat het al een tijd geleden is, weet ik er niet super veel meer van :o

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Dees
Berichten: 18903
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:13

Leuke manier van het opvullen van leegstand :D

In deze tijd is er weinig leegstand, alleen de écht ongewilde huisjes blijven over.
Maar goed, ook daar kun je nog hoopjes lol mee hebben.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-21 21:45

Bedankt voor de reacties :D

brudoe schreef:
Op het centerparcs forum staan veel recensies.

Ik heb even gegoogled en het gevonden, dankje!
Daar lees ik veel over mensen die meerdere dagen van te voren al wisten waar ze heen gingen. Volgens de informatie die ik heb gekregen hoor ik het 1 dag van te voren.

Dees schreef:
Leuke manier van het opvullen van leegstand :D

In deze tijd is er weinig leegstand, alleen de écht ongewilde huisjes blijven over.
Maar goed, ook daar kun je nog hoopjes lol mee hebben.


Zo ik een beetje lees hoeft dat dus helemaal niet perse, ook premium en VIP cottage worden wel eens 'wegggeven'.
Maar het maakt mij verder niet heel veel uit. De comfort cottages van Centerparcs vind ik over het algemeen ook prima.

Kieffer
Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 21:49

Ik heb het vroeger regelmatig gedaan. De verrassing waar we naartoe gingen, vonden we erg leuk. We kregen altijd een comfort cottage, precies voor het aantal personen dat we hadden geboekt (wij boekten altijd voor 2 personen extra zodat je sowieso een wat ruimer huisje hebt). Als het je niet uitmaakt naar welk park je gaat en je tevreden bent met een standaard cottage, dan is het een hele leuke manier om voor een stuk minder geld een weekendje weg te gaan :-) Wij zijn twee keer op De Eemhof terechtgekomen, een keer op de Kempervennen en een keer op de Huttenheugte.

PSvanLot
Berichten: 10128
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 21:52

Inmiddels vier keer gedaan en alle vier de keren goed bevallen.
Alle keren met 2 volwassen en 2 kleine kinderen (nu 9)
Laatste keer was afgelopen oktober in de herfstvakantie. Weer een prima huisje.

Wij doen het puur omdat het goedkoop is en met kinderen gewoon leuk.

De parken staan niet bekend omdat de huisjes hypermodern zijn, maar wij hebben alle vier de keren in gerenoveerde huisjes gezeten. Hartstikke tevreden en vooral de kinderen heel blij.

Doet me er aan denken dat ik het weer eens ga boeken voor de herfstvakantie. Lekker even paar dagen er uit en idd zoals hierboven staat, de verrassing is leuk!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:03

Zit je hiermee sowieso in Nederland dan? Lijkt me wel zo praktisch maar toch hè..

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

PSvanLot
Berichten: 10128
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:04

friendly schreef:
Zit je hiermee sowieso in Nederland dan? Lijkt me wel zo praktisch maar toch hè..


Volgens mij Nederland en België, maar dat moet je even opzoeken.
Je kunt iig ook voor Duitsland kiezen.

Gezien ik in het zuiden woon zou België ook prima zijn.

Weet wel dat alleen de betere parken eraan meedoen.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-21 22:05

Ja de verrassing vind ik ook enorm leuk. Mijn man is daar wat minder enthousiast over :D

We hebben geboekt voor aankomende maandag. 2 volwassenen en 2 kinderen, maar een 6 persoons huisje zodat de kinderen een eigen slaapkamer hebben.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-21 22:05

friendly schreef:
Zit je hiermee sowieso in Nederland dan? Lijkt me wel zo praktisch maar toch hè..


Op dit moment zijn de landen echt gesplitst, dus wij hebben specifiek voor Nederland geboekt.
Zo ik lees uit verhalen kun je normaal in Nederland of België terecht komen, maar dat zal nu misschien met corona anders zijn.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:17

Vind het wel een erg leuk idee dat verrassings boeken. Als ik een keer op vakantie kan met iemand die kan autorijden weet ik het wel hoor!

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

HarmanyL
Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:31

Wij kwamen tot 2x toe in Zeewolde en op de een of andere manier vinden wij dat niet zo'n gezellig park. Dus t is wel jammer dat je niet 1 of 2 parken kunt uitsluiten.
En Duitsland durfde we niet omdat je dan ook tegen de Noordzee aan terecht kan komen en dat is een béétje ver vanuit Brabant.

Jurylid brons en zilver
Als iemand weet waar Harmany is hoor ik dat heel graag!

PSvanLot
Berichten: 10128
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:37

HarmanyL schreef:
Wij kwamen tot 2x toe in Zeewolde en op de een of andere manier vinden wij dat niet zo'n gezellig park. Dus t is wel jammer dat je niet 1 of 2 parken kunt uitsluiten.
En Duitsland durfde we niet omdat je dan ook tegen de Noordzee aan terecht kan komen en dat is een béétje ver vanuit Brabant.


Dat is de charme van het concept. Dat je niets te kiezen hebt.

brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 06:23

Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt? Ik kom er alleen tegen voor 2 personen of in Frankrijk?

Bruintje <3

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-21 06:41


Iris82
Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 08:02

Hier ook 2 keer gedaan. 1x in Flevoland, 1x Valkenswaard. Beide keren premium huisjes.

Heel erg leuk.

Als je niet tegen de spanning kan is er ook een trucje om een paar dagen voor vertrek er al achter te komen waar je zit. Weet niet meer precies hoe dat werkte. Zou je even op CP forum moeten kijken.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-21 09:18

Iris82 schreef:
Hier ook 2 keer gedaan. 1x in Flevoland, 1x Valkenswaard. Beide keren premium huisjes.

Heel erg leuk.

Als je niet tegen de spanning kan is er ook een trucje om een paar dagen voor vertrek er al achter te komen waar je zit. Weet niet meer precies hoe dat werkte. Zou je even op CP forum moeten kijken.


Dank! Ik heb het trucje gevonden :D

We gaan volgende week naar Port Zélande. Niet mijn meest favoriete maar je weet dat dat kan gebeuren :). Wordt vast hartstikke leuk.

PSvanLot
Berichten: 10128
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 11:47

Mjetterd schreef:
Iris82 schreef:
Hier ook 2 keer gedaan. 1x in Flevoland, 1x Valkenswaard. Beide keren premium huisjes.

Heel erg leuk.

Als je niet tegen de spanning kan is er ook een trucje om een paar dagen voor vertrek er al achter te komen waar je zit. Weet niet meer precies hoe dat werkte. Zou je even op CP forum moeten kijken.


Dank! Ik heb het trucje gevonden :D

We gaan volgende week naar Port Zélande. Niet mijn meest favoriete maar je weet dat dat kan gebeuren :). Wordt vast hartstikke leuk.


Daar zijn wij laatste keer ook geweest. Met dit mooie weer is Zeeland natuurlijk wel erg leuk.

Wat voor trucje heb je uitgehaald?

Dreamybol
Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Center Parcs Mystery Park ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:09

Twee keer gedaan en twee keer naar sauerland gestuurd. Daarna niet meer gedaan, was daar wel uitgekeken. Daarnaast vind ik CP behoorlijk vergane glorie, zwembad en alles daaromheen heel mooi, maar de huisjes waren telkens een teleurstelling, muf, versleten. Dan ga ik voor hetzelfde geld liever naar een luxer huisje van een ander 'merk', zit meer in/bij het huisje dan in het zwembad.

Op een paardenrug hoog boven de grond
Voel ik mij pas echt gezond
Ondersteund door vier gezonde benen en een sterke rug
Heb ik telkens voor even die van mij terug!


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-21 13:24

Dreamybol schreef:
Twee keer gedaan en twee keer naar sauerland gestuurd. Daarna niet meer gedaan, was daar wel uitgekeken. Daarnaast vind ik CP behoorlijk vergane glorie, zwembad en alles daaromheen heel mooi, maar de huisjes waren telkens een teleurstelling, muf, versleten. Dan ga ik voor hetzelfde geld liever naar een luxer huisje van een ander 'merk', zit meer in/bij het huisje dan in het zwembad.


Ik ben zelf nog nooit in CP geweest dus ik kan niet mee praten. Wel heb ik wel gelezen/gehoord dat CP de laatste jaren veel gerenoveerd heeft. Maar ik ga het meemaken.

Het kan nu niet dat we naar het buitenland gaan omdat het specifiek MysteryPark in Nederland is, misschien dat het met Corona te maken heeft?

PSvanLot schreef:
Mjetterd schreef:


Dank! Ik heb het trucje gevonden :D

We gaan volgende week naar Port Zélande. Niet mijn meest favoriete maar je weet dat dat kan gebeuren :). Wordt vast hartstikke leuk.


Daar zijn wij laatste keer ook geweest. Met dit mooie weer is Zeeland natuurlijk wel erg leuk.

Wat voor trucje heb je uitgehaald?


Ja het is er wel echt het weer voor inderdaad!
Op My Centerparcs kun je je registeren door middel van je naam en adres. Ook moet je dan je aankomstdatum en park invoeren. Wanneer de gegevens in het systeem matchen, kun je inloggen.
Dus je moet alle mogelijke parken proberen en bij alle parken krijg je een foutmelding behalve bij het park waar je naar toe gaat, dan lukt de registratie.
Volgens mij kan dit 4-5 dagen voor vertrek.

kosseh
Berichten: 2596
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:46

Als kind/puber veel naar centerparcs geweest. Familie werkte er, waardoor je last minut met veel korting kon boeken. Bijna alle huisjes vond ik wel leuk! Sommige parken wat luxer dan de andere. Heel wat weekendjes vermaakt in de parken

Ik wil een mistery park ook een keertje doen.
Helaas houden ze geen rekening met je woonplaats. Ver reizen maakt niet uit, maar naar 1 straat verder hoef ik niet haha.
Kan in de tuin(of binnen met raam open) het belletje van het golfslagbad horen.

Mochten ze Zandvoort er nog een keer uitgooien ga ik het doen!
Laatst bijgewerkt door kosseh op 10-06-21 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-21 13:48

kosseh schreef:
Ik wil het ook een keertje gaan doen.
Helaas houden ze geen rekening met je woonplaats. Ver reizen maakt niet uit, maar naar 1 straat verder hoef ik niet haha.
Kan in de tuin(of binnen met raam open) het belletje van het golfslagbad horen.

Mochten ze Zandvoort er nog een keer uitgooien ga ik het doen!


Haha, dat snap ik wel inderdaad. Dan voelt het niet echt als vakantie als je de boodschappen nog gaat doen bij je eigen supermarkt :').
Hier was dat sowieso geen ding, dichtsbijzijnde was 3 kwartier rijden.

Je hebt trouwens wel dat je alleen Frankrijk kan selecteren.

kosseh
Berichten: 2596
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:50

Mjetterd schreef:
kosseh schreef:
Ik wil het ook een keertje gaan doen.
Helaas houden ze geen rekening met je woonplaats. Ver reizen maakt niet uit, maar naar 1 straat verder hoef ik niet haha.
Kan in de tuin(of binnen met raam open) het belletje van het golfslagbad horen.

Mochten ze Zandvoort er nog een keer uitgooien ga ik het doen!


Haha, dat snap ik wel inderdaad. Dan voelt het niet echt als vakantie als je de boodschappen nog gaat doen bij je eigen supermarkt :').
Hier was dat sowieso geen ding, dichtsbijzijnde was 3 kwartier rijden.

Je hebt trouwens wel dat je alleen Frankrijk kan selecteren.


Als het weer mag is Frankrijk wel een leuke optie idd voor een week.

De dichtstbijzijnde supermarkt is die op het park zelf... haha

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-21 14:12

Nou wij zijn nu de laatste dag op vakantie :)
Het is inderdaad Port Zelande geworden, comfort 6 persoons huisje.
Huisje was netjes, douche ruim en vernieuwd.
Verder viel het huisje wel tegen. Krap (en dat terwijl wij maar met 4 personen zijn) en gedateerd. Het terras past het tuinmeubilair op en ook niet meer dan dat. Kinderen konden dus niet lekker buiten spelen.
Ik had ook meer in gedachten dat het een cottage zou zijn met wat gras en ruimte toen ik boekte maar dat blijkt niet standaard te zijn bij alle parken.

Het park is wel helemaal goedgekeurd en niets op aan te merken :D. We hebben ons goed vermaakt maar daar werkte het weer ook wel aan mee.

Ik weet niet of ik nog een keer mystery zou boeken, ik zou nog wel een keer willen maar niet in het huisje waar we nu zitten. En dat is het risico dat je dan wel loopt natuurlijk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Birgit__, manou_diablo, Suusw, Utixo en 87 bezoekers