Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-21 16:27

Ik heb er een aantal uren surfen op het internet op zitten, maar vindt niet echt iets wat ik zoek.

Wie heeft er tips voor een vakantiepark met mogelijkheden tot paardrijden? In het pinksterweekend, 6 pers huisje en ook iets te doen voor de niet-paardliefhebbers.

Ik had er 2 gevonden in zuid Limburg, maar de reviews over de cp. huisjes houden mij tegen.

En eentje op Ameland, maar de boottocht van 176 euro vond ik best prijzig, aangezien ik dit ook voor mijn ouders betaal.

Wie heeft er tips?


Ineke2
Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 16:34

Moet het echt een huisje zijn of is een hotel ook goed? Hebben jullie eigen paarden mee of wil je paarden huren?
En wat is je budget?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-21 16:47

Het liefst een huisje op een park zodat onze andere kinderen kunnen vissen, varen, speeltuin oid.

Budget tot 750 euro

blokfluit
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 16:50

In Someren, zuidoost Brabant is camping De Kuilen. Huisjes, camping en paardenaccomodatie. Vlakbij uitgestrekt bosgebied. Kijk maar eens op hun website.

ikkedus
Berichten: 3269
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 16:50

Weerterbergen in Weert is leuk. Daar zit de Van Hornehoeve tegenover ( manege en restaurant/speeltuin) en daar achter een heel groot gebied met bos en hei.
Ik heb me daar jaren vermaakt.

[o]

Jacquel
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 17:01

Park Sollasi in Noordwijkerhout. Het park verhuurt zelf huisjes en studio's, maar je kunt via bv. VRBO ook bij individuele eigenaren huren. Manege Langeveld ligt een paar honderd meter verderop. Je kunt mee met een strandrit of er je eigen paard stallen. Verder fietsenhuur, tennisvelden, golfbaan, strand, meer waar je bootjes kunt huren, twee restaurants.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34587
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 17:30

Camping Samoza verhuurt ook caravans. En camping de Reeënwissel. Je hebt alleen wel hele grote kans dat alles al vol zit. Ook de ritten op de manege.

Lienboon
Berichten: 477
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 17:42

Naas het Landal park hoog Vaals zit manege Otermans. Mooi rijden door het Limburgse heuvelland!

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 17:43

Oei je bent wel erg laat, als je iets vind zou ik snel boeken! Wij gaan altijd met een grotere groep, maar met Pinksteren moet je dan wel vaak een jaar van te voren boeken eigenlijk

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-21 18:08

Je hebt gelijk hoor Kidde, we zijn erg laat. We gaan eerlijk gezegd nooit weg met Pinksteren, maar mijn dochter vroeg gisteren of we niet ergens op vakantie konden gaan waar ze ook kon paardrijden.

Van de zomer is ze met een vriendin een paar dagen meegeweest naar farm camps en ze wilde zoiets weer doen.

Vandaar dat we nu op zoek zijn, mochten we niks vinden is het ook geen ramp..

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:17

Anders misschien een gewoon huisje en een manege in de buurt zoeken voor een buitenrit? Het ponyhof verhuurt ook huisjes weet ik: www.ponyhof.nl

Ineke2
Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:25

Op drenthe.nl staan ook mogelijkheden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

SimplySusan
Berichten: 192
Geregistreerd: 06-01-09

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 19:20

In Noord-Limburg zit centerparks Het Heijderbosch. Manege Bergemo ligt hier pal naast en is ook gericht op vakantiegangers van het park.

Leuke uitjes in coronatijd is wat lastiger, maar een wandeling om het Reindersmeer ong. 12 km zuidelijker is de moeite waard. Hier is ook een mooie bosspeeltuin voor kinderen rond de 10 jaar.

miccamaaike
Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 19:25


Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Gz vakantiepark met paardrijmogelijkheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-21 13:42

Het is gelukt, we zijn voorzien.

De planning op de manege is pas 4 dagen voorafgaand rond, dus het is nog even spannend of onze ideeën door kunnen gaan..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, brennie85, Majestic-12, xJurdyWonanx en 120 bezoekers