.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
mvdende
Berichten: 5685
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 02:24

poes schreef:
1 nachtje kan al heel leuk zijn. Zelf vind ik het wel prettig om juist enkele nachten te gaan omdat het dan pas echt vakantie voelt :j

Ik dacht vroeger ook dat hostels niets voor mij waren! Gek genoeg ben ik steeds minder luxe gaan reizen met de jaren. Maar het is gewoon zoeken en durven. Inmiddels weet ik heel goed wat ik leuk vind en wat niet. De ene keer is een dormbed perfect, de andere keer toch een luxe kamer ergens.


Ik heb ondertussen iets teveel nachten doorgebracht in een dorm. Denk dat het ergens tussen de 150-200 nachten ligt.

Een dorm is goedkoop, maar als je iets "luxe" wil, dan is een dorm echt niet aan te raden.

Vaak zijn er ook privé kamers beschikbaar, die zijn wel een stuk duurder, maar dan heb je eigenlijk een hotelkamer + de algemene ruimtes van het hostel.

"Als ik later oud ben" dan ga ik de dorms echt wel inruilen voor een privé kamer.

Maar de meeste vakanties breng ik door onder een tentdoek. Lekker kamperen.


Texas02
Berichten: 4567
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 04:44

Ik wist niet dat de auto ook mee mocht naar Terschelling! Maar wat een prijzen, zeg.. Ik vond Ameland al duur :+ Texel is echt een stuk goedkoper, €37 of €25, ligt eraan welke dag je gaat.. En dat is dan direct voor auto + maximaal 9 inzittenden, het is een retourticket. Dus de volgende keer dat ik naar een eiland wil met de auto weet ik het wel :j Het is er echt prachtig! Ik ben alleen bang dat het er dit jaar niet in zit voor mij, maar we zullen zien :)

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 08:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvankaxx
Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Alleen op vakantie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 09:26

Jaren altijd naar Terschelling geweest.. heerlijk eiland! Om te paardrijden zou ik naar Puur gaan, super geregeld, fijne paarden waar ook goed op gepast wordt.
Zelf vind ik West het leukst om heen te gaan, vooral als je maar een nachtje gaat is dat praktisch ook omdat het dichtbij de boot is. Als je al ik west zit; zeker even eten/terrassen bij brasserie de Brandaris!

You can't have a positive life and a negative mind.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:15

.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Renee1991, Westhof en 155 bezoekers