Rijden in het buitenland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
X_Hanne
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-02-21

Rijden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-21 14:19

Hey allemaal,

Ik ben een 20-jarige ruiter die ondertussen al meer dan 10 jaar in de paarden zit. Ik ben gebeten door de microbe en het heeft me eversince nooit meer laten gaan. Mijn hart ligt bij de paardensport en ik droom ervan ooit mijn beroep te kunnen maken van mijn (uit de hand gelopen) hobby. Momenteel studeer ik nog. Ik combineer dat met lesgeven, het volgen van opleidingen Horsemanship & Instructeursopleidingen aan de Vlaamse Trainersschool, zelf paarden opleren, aan- en verkoop van paarden en uiteraard het trainen van mijn en andersmans paarden om uit te brengen op wedstrijd. Heel gemotiveerd dus !
Nu wil ik graag mijn grenzen verleggen en mijn kennis uitbreiden. Ik zou dus graag gaan lessen in het buitenland. Stage of werkvakantie waarbij ik de mogelijkheid krijg les te nemen met de sportpaarden ter plaatse. Zowel eventing, dressuur als springstallen mogen. Mijn hart ligt dan wel bij de springsport, doch met dressuur kan je mijn hart minstens evenzeer bekoren.
Wie heeft dit al gedaan of kan me stallen aanraden waarmee ik contact zou kunnen opnemen? De periode waarin ik ga maakt niet uit en is te bespreken.
Alvast bedankt !


Toushie
Berichten: 7210
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Rijden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 14:37

Heb even getemd , staat verkeerd.
Kan je verder niet helpen maar hoop dat je van andere bokkers informatie kan krijgen om je dromen waar te maken.

                                            Because maybe
                                            You're gonna be the one that saves me!
R.I.P Djules 21-06-2008 /06-07-2012 Never forget you
R.I.P Levi 04-05-2004 / 20-11- 2015 Hope you're happy now


Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only
Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Rijden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 12:10

HAW -> BEU omdat dit een vraag betreft over werken in het buitenland.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16089
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Rijden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:52

Omdat TS onvoldoende berichten heeft voor dit forumdeel, word dit topic gesloten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dammie, mvdende, Plus_en_Min, purny, xrobbiee, xSabineW en 70 bezoekers