Wat te doen in Londen? Zomervakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat te doen in Londen? Zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:17

Ik boek altijd bij Russell Square (tussen Euston en Holborn). Vind dat de fijnste plek :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:34

Hanafubuki schreef:
Ik boek altijd bij Russell Square (tussen Euston en Holborn). Vind dat de fijnste plek :)

Russell Square tot aan Euston en Tottenham Court Road is inderdaad een fijne plek. :j De universiteiten daar brengen toch een andere sfeer met zich mee dan andere delen van de stad. :o

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:31

CaptainJS schreef:
Weet er iemand in de buurt van London ook een mooie locatie waar je een buitenrit met paarden kan maken?


Ik zou niet gaan paardrijden in London of omgeving :-)

Dan kun je beter naar Wales gaan of het Lake District of ergens in The Cotswolds oid :-)

In vergelijk, in Nederland ga je ook geen buitenrit boeken als je een stedentrip Amsterdam doet :-)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:32

Hanafubuki schreef:
Ik boek altijd bij Russell Square (tussen Euston en Holborn). Vind dat de fijnste plek :)


Bij Russel Square inderdaad :j . Vlakbij het British Museum :-) . Wij hebben een aantal keer in het Tavistock gelogeerd.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:38

ikke schreef:
Hoe zijn The Cotswolds? Dat is te doen vanuit London maar het is me al enkele keren opgevallen dt er weinig mogelijkheden lijken te zijn als je erop googled.


Kijkt u eens :D

http://www.cotswoldsriding.co.uk/

Goed adres :j, mooie omgeving, echt midden in The Cotswolds :-)