Hotel met bad/wellnesssuite

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mijkee_
Berichten: 1685
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Groningen

Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-21 14:55

Hoihoi!

Ik dacht laat ik eens de hulp van Bokt inschakelen!
Aankomend mei zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen en dat willen we graag vieren door een nachtje weg naar een hotel met badsuite (of ja hoe noem je dat, hotelkamer met een groot bad in je kamer).
We zouden het liefst richting de Veluwe willen maar zag zelf al dat daar niet heel veel keus is. Dus ik zat ook aan Utrecht bijvoorbeeld te denken. We komen uit Groningen dus ergens halverwege het land vinden we leuk.
Ik heb al een aantal kamers bij Van der Valk gezien wat ons aanspreekt maar ik dacht wellicht hebben jullie nog andere goede ideeën, tips of aanbevelingen.
Prijs maakt niet uit.

Alvast bedankt!

-


Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 16088
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:03


Silly1972
Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:06

Van der Valk bij schiphol heeft allerlei soorten suites ook een suite met zwembad, sauna en whirlpool https://www.hotelschiphol.nl/
En dan bij suites kijken

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Esther_r20
Berichten: 2410
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:11

Intell hotel Utrecht. Heel mooi hotel met diverse opties kwa kamers. Jacuzzi, sauna of beide.
Utrechtse heuvelrug vlakbij en mooi centrum, hoewel dat nu dicht is, misschien rond mei weer open


Oh ja, ook niet onbelangrijk. Het is erg schoon!
Laatst bijgewerkt door Esther_r20 op 10-02-21 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

biggirl
Berichten: 1377
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:19

Op facebook heb een een facebook groep : would you spend the night ?

Daar in worden alle hotel kamers en huisjes ect. in Nederland/belgie besproken met foto’s en reviews ! Heel handig vind ik het zelf hierdoor al leuke plekjes gevonden die je niet 123 zou vinden op internet. Je kan daar ook oproepjes plaatsten met je wensen en omgeving en dan helpen ze je verder!

kerstmuts

Ipsilonka
Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 20:39


SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Yipee
Berichten: 1856
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 21:11

Is geen hotel maar bij centerparcs kan je ook een weekendje een nieuw gerenoveerd VIP huisje boeken bij bijvoorbeeld het park de Eemhof in Flevoland. Laatst zijn wij daar geweest en de badkamers in die luxe nieuwe huisjes zijn geweldig. Een 2 persoons bubbelbad, dubbele inloopdouche en sauna. Heerlijk!

FrNo
Berichten: 3652
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 21:32

Yipee schreef:
Is geen hotel maar bij centerparcs kan je ook een weekendje een nieuw gerenoveerd VIP huisje boeken bij bijvoorbeeld het park de Eemhof in Flevoland. Laatst zijn wij daar geweest en de badkamers in die luxe nieuwe huisjes zijn geweldig. Een 2 persoons bubbelbad, dubbele inloopdouche en sauna. Heerlijk!


Center parcs Zandvoort 2 persoons vip heeft dat ook.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:02

biggirl schreef:
Op facebook heb een een facebook groep : would you spend the night ?

Daar in worden alle hotel kamers en huisjes ect. in Nederland/belgie besproken met foto’s en reviews ! Heel handig vind ik het zelf hierdoor al leuke plekjes gevonden die je niet 123 zou vinden op internet. Je kan daar ook oproepjes plaatsten met je wensen en omgeving en dan helpen ze je verder!


Oprechte interesse: is deze groep buiten de coronatijd 'anders' dan nu? Ik zie nu nl voornamelijk gevraagd worden om 'ontsnappingen' aan de regels, kan me voorstellen dat het buiten coronatijd niet zo is. Dan probeer ik nl over een paar maanden weer lid te worden, want ik vind het concept leuk, alleen de huidige invulling niet zo.

Prince
Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:04

turtlelito schreef:
biggirl schreef:
Op facebook heb een een facebook groep : would you spend the night ?

Daar in worden alle hotel kamers en huisjes ect. in Nederland/belgie besproken met foto’s en reviews ! Heel handig vind ik het zelf hierdoor al leuke plekjes gevonden die je niet 123 zou vinden op internet. Je kan daar ook oproepjes plaatsten met je wensen en omgeving en dan helpen ze je verder!


Oprechte interesse: is deze groep buiten de coronatijd 'anders' dan nu? Ik zie nu nl voornamelijk gevraagd worden om 'ontsnappingen' aan de regels, kan me voorstellen dat het buiten coronatijd niet zo is. Dan probeer ik nl over een paar maanden weer lid te worden, want ik vind het concept leuk, alleen de huidige invulling niet zo.


Dit was precies wat ik ook dacht. Heb me ingeschreven, reacties bekeken en me meteen weer uitgeschreven.

<3 /3 Zazou /3 <3

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:12

Prince schreef:
Dit was precies wat ik ook dacht. Heb me ingeschreven, reacties bekeken en me meteen weer uitgeschreven.


Haha Prince, misschien zijn wij ook niet helemaal de doelgroep (qua leeftijd). :D Ik had het idee dat ik in een wereld stapte die ik nog niet kende -O- . Dacht zelfs even dat het voor de 'professionele gebruiker' was <<) , maar dat is het ook niet. Dus fascinerend, maar ook snel weer uitgeschreven :D

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:14

Cantharel Apeldoorn, heeft ook iig 1 zo'n kamer met bad en je paard kan ook nog mee , hoe fijn is dat

biggirl
Berichten: 1377
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:28

Heb idd lang niet meer op die pagina gekeken en nu gespiekt en idd veel vragen naar waar geen controle is... helaas eerder was dit echt niet zo en een hele fijne groep om leuke plekjes te vinden !

kerstmuts

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:29

Van der Valk Assen heeft ook mooie kamers, en een goed restaurant!

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:30

biggirl schreef:
Heb idd lang niet meer op die pagina gekeken en nu gespiekt en idd veel vragen naar waar geen controle is... helaas eerder was dit echt niet zo en een hele fijne groep om leuke plekjes te vinden !


Dank je wel voor je reactie! Ik dacht al zoiets, ik probeer het over een tijdje nog gewoon eens.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:35

Ik kan je ook van der Valk Cantharel aan raden. Fijn hotel, fijne kamers met bad op de kamer. Wij hebben het geboekt om een middag/avond goed te kunnen werken en daarna te ontspannen samen. Het eten ophalen in restaurant en in de kamer op eten vonden wij een erg leuke beleving en fijne invulling van de corona regels

topsylover
Berichten: 5637
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:45

Wij zijn in de Skyline suite geweest in Van Der Valk Dordrecht, wat een geweldige ervaring was dat <3 Bezoek de website valkexclusief.nl en daar zul je alle hotelkamers met bad etc. vinden!

xKatinkii
Berichten: 87
Geregistreerd: 12-10-16
Woonplaats: Harlingen

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:51

Wij zijn rond Nieuwjaar naar van der valk Assen geweest in een junior suite, prachtige kamer met een ruim bubbelbad op de kamer (niet in een aparte badkamer). Was bovendien niet belachelijk duur, en echt heerlijk voor de prijs! Is wel dicht bij Groningen.

What do you mean, 'life is boring'? Are we living on the same planet?

joykel
Berichten: 336
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Limburg

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:04

Havezaten Marveld heeft hele mooie appartementen en ook Hof van Salland heeft leuke wellness huisjes

Mijkee_
Berichten: 1685
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Groningen

Re: Hotel met bad/wellnesssuite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-21 19:19

Bedankt voor alle tips en ideeën!

Uiteindelijk is het de Japense suite in Van der Valk Akersloot geworden. Kunnen we overdag mooi wandelen of mountainbiken bij Bergen aan zee

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ellen05, GrapeshotBot, Ies_, JoT, leenleen11, Suliko, tesseke, xxmichellexx en 63 bezoekers