corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Sannens
Berichten: 1398
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:04

Ik begrijp je volledig. Ik ben zelf vooral bezig met mooie meubels uitzoeken en kopen, aangezien ik afgelopen september ben verhuist. Dat kost ook veel tijd en dan zie je je plekje iig steeds mooier worden.


JeaDH
Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:04


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:06

Ik zit ook op de FB pagina van Kei Tof nadat ik een steen had gevonden.
Die is inmiddels weer uit zwerven gegaan. Superleuk!
Misschien kan TS zelf ook stenen maken en verspreiden?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:11

Leuk dat er zoveel van die initiatieven zijn met die stenen! Ik ontdekte het 'spelletje' toen ik eind juni op vakantie was in Zeeland. Daar vond ik er eentje van @swartesteen en die volg ik nu op Instagram. Die steen wil ik nog steeds weer een keer op pad sturen, het liefst in een museum.

Vrijwilligerswerk is ook een goede tijdsbesteding als je momenteel toch weinig werk of schoolwerk hebt. :j

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

emr
Berichten: 1481
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:12

Ik wandel veel met vriendinnen. Dit kan ook op andere plekken dan normaal. Eventueel een thermoskan mee met thee. Ook plan ik nu vaker een rit ergens met een vriendin. Zo rijd je steeds ergens anders. Met weer een andere vriendin ga ik een weekend weg. Overdag rijden we dan paard en in de avond spelen we een spelletje en eten we bijvoorbeeld kaasfondue. Breng een keer een bezoekje bij iemand die je niet zo vaak spreekt, ga lekker spelletjes spelen/zelf een high tea maken.

Memories
Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:16

Wekelijkse date night met je vriend in huis? Allebei op je mooist gekleed, tafel mooi aangekleed met servetjes, kaarsjes etc en dan samen een ingewikkeld recept of bijv een 3 gangenmenu koken met bijpassende drankjes. Telefoons aan de kant en lekker samen eten :D Wij plannen er regelmatig 1 in nu, houdt de boel leuk en gezellig in huis en je hebt ook wat om naar uit te kijken. Is niet hetzelfde natuurlijk als echt naar een restaurant gaan of uitgaan maar moeten er maar iets van maken.
Met gewoon dagelijks bakken en koken kun je ook uitgebreider aan de slag. Daag jezelf uit met steeds moeilijkere recepten, ingrediënten waar je nog nooit mee hebt gewerkt, technieken die je nog niet kent of maak alles eens een keer from scratch ipv uit pakjes en zakjes :j

En wat Goof zegt, als je de mogelijkheid hebt, lekker in de auto stappen en toeren maar :j Onderweg ergens to go iets halen en je bent er toch weer even uit geweest.

Wat betreft de gitaar: ken je niet iemand in je omgeving die er een heeft die je zou kunnen lenen als de instapkosten wat te hoog zijn?

Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 01:00

Cayenne schreef:
Ik zit ook op de FB pagina van Kei Tof nadat ik een steen had gevonden.

Grappig, tot vanmiddag wist ik niet van het bestaan van Kei Tof en zojuist zag ik het voorbijkomen op FB. In één adem met het Bloemenvrouwtje (het Bloemenvrouwtje van de betreffende actie is een kennis van me). Ik heb me ook maar even aangemeld bij de pagina van Kei Tof, misschien krijg ik nog goeie ideeën. :))

...en als je een beetje handig bent met een haaknaald (ik niet...) kun je ook bloemetjes gaan haken en verspreiden +:)+

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sica
Moderator Kantine
Berichten: 5005
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:24

Omdat er in dit topic om uitjes word gevraagd verplaats ik dit naar BEU (Bokt Erop Uit).

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-21 20:26

/Allemaal super dankjewel! Ik ben deze dingetjes langzaam aan het inplannen. Gewoon alles proberen :)

Something tells me i am going to love him forever

Mando
Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:47

Leeuwarden heeft stadswandeling heeft mijn vriendin dit weekend gedaan.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

_Deco_
Berichten: 848
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 23:57

Ik heb onlangs een autopuzzeltocht gedaan, dat was erg leuk! Die zijn overal in het land te vinden. Je hebt ook van die wandelingen door steden van bijv Tasty Walks. Dan heb je onderweg ook hapjes en zo en loop je door een stad. En ik kwam een coronaproof verrassingsdag tegen bij Surpreis. Ik hou wel van verrassingen! Maar heb nog niet geboekt.. Iemand hier ervaring mee toevallig?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 bezoekers