corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 12:48

Ik doe echt mn best om positief te blijven enz...
Dat word inmiddels best lastig en ik wil dus graag gewoon wat leuke dingen plannen. Ik snap een weekendje weg enz, maar daar zit je dan op een andere plek waar je niks kunt doen. Met dit weer word je ook niet vrolijk van een rondje fietsen enz (en daarnaast heb ik het daarmee ook al snel gezien).
Wat voor leuke dingen doen jullie ? Behalve de paardjes /hobby etc...
Ik wil gewoon een leuk uitstapje oid , iets om naar uit te kijken....

Alvast dankjewel als je mee wilt denken :)

Groetjess

Something tells me i am going to love him forever


belle_boef
Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:53

Samen spelletjes spelen, bakken, wandelen.
Je kan gewoon niet veel en daar moeten we met z’n allen doorheen. Hoe meer iedereen zich er aan houd des te sneller de kans dat we weer wat mogen.

Ik wordt op dit moment al blij van verven in huis en wat opknappen. Dan zie je iig ergens verandering

Ceffyl
Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:55

Mijn man en ik zijn super fanatiek aan de spelletjes gegaan. En dan met name coöperatieve spellen waar ik je samen tegen de spel speelt. We vullen hier flink wat avonden en weekenden mee :D Voorkomt bankhangen en vervelen.

Verder wandelen we veel. Onze stad organiseert ook stadswandelingen waarbij de route langs kraampjes loopt waar je iets kunt eten/drinken. Zie je gelijk eens iets meer van je eigen stad en je helpt de lokale horeca.

Edit: en ik heb eindelijk tijd voor hobbies! Ben aan het borduren geslagen en heb nu eens tijd voor een boek. Eigenlijk vind ik het wel lekker dat de sociale druk om af te spreken er even af is. Zie mensen nog wel buiten om te wandelen, maar geef aan dat ik maar 1 iemand per weekend wil zien ivm corona verspreiden en dat vindt iedereen prima. Geeft zoveel rust hier om eens een lege agenda te hebben.
Laatst bijgewerkt door Ceffyl op 27-01-21 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae
Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:55

ik heb een zoontje van 2,5 en ik probeer echt elke dag even naar buiten te gaan. Inmiddels heb ik de wijk en het bos om de hoek wel gezien, dus ik probeer nu leuke plekjes in de buurt te zoeken waar we lekker op ontdekkingstocht kunnen gaan. Ik moet zeggen dat dit best leuk is en dat ik echt wel mooie plekjes heb ontdekt ondertussen :)


Verder ben ik een echte lezer, dus leg mij op de bank met een goed boek en een grote mok thee en ik ben tevreden
maar kan niet wachten op een beetje beter weer zodat we gewoon weer lekker kunnen fietsen en ergens een ijsje kunnen halen of een tochtje met de boot kunnen maken.

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Rodevlinder
Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:56

Gezelschapspellen en veel films kijken.
Ook met de hond wandelen en naar de paarden natuurlijk.

Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:57

:knuffel:
Ja, dat hebben we denk ik allemaal wel. Kennissen zijn laatst naar een huisje in Zeeland gegaan maar kwamen er ook achter dat je eigenlijk alleen maar binnen kunt zitten of naar het strand kan, maar het weer was zo slecht dat ze snel weer naar binnen gingen. Toen zijn ze maar weer naar huis gegaan want binnen zitten kan je thuis ook.
We willen ons allemaal graag weer verheugen op bios, shoppen, uit eten, terrasjes, uitje, vakanties, maar ja we zullen toch nog even door moeten zetten. Het is gewoon niet anders.

Ga een cake bakken of koekjes. Of ga spelletjes spelen. Of de zolder opruimen. :D
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 27-01-21 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 12:57

belle_boef schreef:
Samen spelletjes spelen, bakken, wandelen.
Je kan gewoon niet veel en daar moeten we met z’n allen doorheen. Hoe meer iedereen zich er aan houd des te sneller de kans dat we weer wat mogen.

Ik wordt op dit moment al blij van verven in huis en wat opknappen. Dan zie je iig ergens verandering

Ja dat in/om huis doe ik idd ook. Meer om mijn vriend een plezier te doen, ik vind t alleen fijn dat ik wat te doen heb (ik heb nou eenmaal niks met een huis/thuis oid).
Mijn vriend is gewoon aan het werk de hele week, en pas rond 5/6 uur thuis dus gezelligheid is er alleen in de avond, de rest van de tijd ben je alleen.

Motivatie voor leren oid is er ook niet meer, daar heb ik me vanaf september in gegooid, dat houd ook een keer op zegeaar haha


Rondje wandelen doe ik inderdaad ook.

Ik snap dat we hier ''even doorheen'' moeten.. Ik had nog niet zo veel last, maar ik begin het nu wel lastiger te vinden. Dat wil ikk nu weer een beetje oplossen... :o

Something tells me i am going to love him forever

Frummels
Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:57

Wij wonen niet in NL dus hebben te maken met andere regels (wij mochten tijdens de lockdown bv het huis niet uit, behalve voor boodschappen of noodgevallen en dan moest je een formulier ingevuld meenemen). Maar wij zijn overdag gewoon aan het werk zoals altijd (en soms in de avond ook nog). Verder kijken we veel leuke series en films, koken we gezellig samen, maken we wandelingen als we code geel zijn (bij oranje en rood mag dat niet), sporten we thuis, volgen we online cursussen etc. Als ik heel eerlijk ben, doen wij eigenlijk niets anders dan normaal behalve dat we niet uit eten kunnen. :')

edit; toevoeging
Laatst bijgewerkt door Frummels op 27-01-21 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

jiehaaa
Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:58

Uitwaaien aan het strand, mooie wandeltochten maken, zelf een thermoskan met warme choco mee. Geocaching schijnt ook leuk te zijn.
Laatst bijgewerkt door jiehaaa op 27-01-21 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:59

Diamond painten en 3D kaarten maken is het enige wat ik kan bedenken. Of als je houdt van creatieve dingen zelf bedenken hoe een serie die nog geen nieuw seizoen heeft verder gaat, soms is dat ook best leuk om het gat van de serie op te vullen

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Mjelleke
Berichten: 691
Geregistreerd: 07-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:59

Gitaar spelen, lekker koken, bakken. Een spelletje, een puzzel, filmpje kijken. En een thuisstudie.
Buitenshuis wandelen/trainen met de hond, een keer een geocache, foto's maken.

Sterkte, het is een lastige tijd!

davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:02

Wat wij op het werk doen is met elkaar eten. We bestellen dan bijvoorbeeld sushi of broodjes en kletsen dan gezellig wat. Wel netjes op 1,5 meter, maar dan kan je toch iets sociaals doen op een veilige manier. Bijkomend pluspunt is dat je je collega's beter leert kennen.
Dit kan natuurlijk niet als je thuis werkt, maar misschien kan je er een andere variant op verzinnen?

JolisaJ
Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:03

In meerdere steden worden er stadswandelingen georganiseerd, o.a. in Rotterdam, Dordrecht, Leiden, Amsterdam, Utrecht, etc. Deze wandelingen zijn in het leven geroepen om de horeca te ondersteunen, je komt dan langs zo’n 4 tot 5 horecazaken met een speciale deal omdat je meedoet met de wandeling. Ontzettend leuk, zo zie je de stad op een andere manier en help je de horecazaken :D

Even Googlen op ‘de stadswandeling’ en je ziet alle steden voorbij komen.

Cranio sacraal therapeut voor paarden i.o. | Instructrice werken aan de hand
Instagram | Facebook

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 13:04

Ceffyl schreef:
Mijn man en ik zijn super fanatiek aan de spelletjes gegaan. En dan met name coöperatieve spellen waar ik je samen tegen de spel speelt. We vullen hier flink wat avonden en weekenden mee :D Voorkomt bankhangen en vervelen.

Verder wandelen we veel. Onze stad organiseert ook stadswandelingen waarbij de route langs kraampjes loopt waar je iets kunt eten/drinken. Zie je gelijk eens iets meer van je eigen stad en je helpt de lokale horeca.


Ik weet niet of ze dat soort wandeling dingen hier in de buurt doen. Ik woon in Groningen, misschien weet iemand iets ?

Spelletjes vind ik echt verschrikkelijk, dus dat zit er niet in voor mij :x
Eleionomae schreef:
ik heb een zoontje van 2,5 en ik probeer echt elke dag even naar buiten te gaan. Inmiddels heb ik de wijk en het bos om de hoek wel gezien, dus ik probeer nu leuke plekjes in de buurt te zoeken waar we lekker op ontdekkingstocht kunnen gaan. Ik moet zeggen dat dit best leuk is en dat ik echt wel mooie plekjes heb ontdekt ondertussen :)


Verder ben ik een echte lezer, dus leg mij op de bank met een goed boek en een grote mok thee en ik ben tevreden
maar kan niet wachten op een beetje beter weer zodat we gewoon weer lekker kunnen fietsen en ergens een ijsje kunnen halen of een tochtje met de boot kunnen maken.

Ja dat zou idd helpen. Gewoon wat aangenamer weer, dan is het buiten toch wat leuker haha

Lezen ben ik niet zo van, maar ik heb dus al een paar maand gevuld met leren (dus boeken), dat is ook wel genoeg geweest nu hihi

Ik wil inderdaad graag gitaar leren spelen bijvoorbeeld, maarja, dan heb je geld nodig voor zo'n ding (ik snap dat ze er voor 50 euro op mp staan, maar ook dat beetje geld kan ik beter aan boodschappen uitgeven :\ )
Zonnebloem92 schreef:
Gezelschapspellen en veel films kijken.
Ook met de hond wandelen en naar de paarden natuurlijk.


Hond hebben we helaas niet (als het aan mij lag was dat wel anders haha), en met de paarden wandel ik idd ook om de beurt een dagje.
Ik ben na 10 min zat van tv kijken, dus dat schiet niet echt op haha


Suzanne F. schreef:
:knuffel:
Ja, dat hebben we denk ik allemaal wel. Kennissen zijn laatst naar een huisje in Zeeland gegaan maar kwamen er ook achter dat je eigenlijk alleen maar binnen kunt zitten of naar het strand kan, maar het weer was zo slecht dat ze snel weer naar binnen gingen. Toen zijn ze maar weer naar huis gegaan want binnen zitten kan je thuis ook.
We willen ons allemaal graag weer verheugen op bios, shoppen, uit eten, terrasjes, uitje, vakanties, maar ja we zullen toch nog even door moeten zetten. Het is gewoon niet anders.

Ga een cake bakken of koekjes. Of ga spelletjes spelen. Of de zolder opruimen. :D


Het is ook niet anders, qua bakken ben ik idd al wat gaan proberen, net als gewoon eten; pasta maken vult een heleboel tijd op haha.
Ik woon net een half jaartje hier bij mijn vriend dus ik heb 4 dozen op zolder, de rest is zijn spul en daar bemoei ik me maar niet mee...




Bedankt hoor allemaal ! ik bedoel het niet als smoesjes oid, maar ik wil aangeven wat me hierbij ''tegenstaat'' , begrijp me niet verkeerd !

Something tells me i am going to love him forever

Autumnn
Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:05

Mijn collega heeft al meerdere autopuzzeltochten gedaan en vond het geweldig :D

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 13:11

Frummels schreef:
Wij wonen niet in NL dus hebben te maken met andere regels (wij mochten tijdens de lockdown bv het huis niet uit, behalve voor boodschappen of noodgevallen en dan moest je een formulier ingevuld meenemen). Maar wij zijn overdag gewoon aan het werk zoals altijd (en soms in de avond ook nog). Verder kijken we veel leuke series en films, koken we gezellig samen, maken we wandelingen als we code geel zijn (bij oranje en rood mag dat niet), sporten we thuis, volgen we online cursussen etc. Als ik heel eerlijk ben, doen wij eigenlijk niets anders dan normaal behalve dat we niet uit eten kunnen. :')

edit; toevoeging


Ja ik heb nu geen werk, officieel zou mijn stage begonnen zijn, maar ivm de corona gaat dat eerst ook nog niet....
Klinkt alsof je er heel positief in staat, wat fijn!
jiehaaa schreef:
Uitwaaien aan het strand, mooie wandeltochten maken, zelf een thermoskan met warme choco mee. Geocaching schijnt ook leuk te zijn.


Strand is wel een eindje weg haha, en dat moet ik alleen doen want vriendlief gaat echt niet mee naar buiten als het niet echt moet.
Wandelen doe ik wel, maar dan ben je na een uur ook wel stokverkleumd hihi
Geocaching is misschien nog wel iets om te proberen iemand voor te vinden die wel zo gek is haha
Kairos schreef:
Diamond painten en 3D kaarten maken is het enige wat ik kan bedenken. Of als je houdt van creatieve dingen zelf bedenken hoe een serie die nog geen nieuw seizoen heeft verder gaat, soms is dat ook best leuk om het gat van de serie op te vullen

Diamond painting is misschien nog wel een bezigheid idd, het duurt in ieder geval lang haha, verder ben ik niet zo knutselig , ik krijg altijd ruzie met dingen die niet doen wat ik wil :D 8)7
Mjelleke schreef:
Gitaar spelen, lekker koken, bakken. Een spelletje, een puzzel, filmpje kijken. En een thuisstudie.
Buitenshuis wandelen/trainen met de hond, een keer een geocache, foto's maken.

Sterkte, het is een lastige tijd!


Dankje..
Koken ga ik idd wat verschillende dingen in proberen; zo heb ik laatst zelf pasta gemaakt enz (dat duurt lang :):)
Hond hebben we niet, spelletjes/puzzels/tv heb ik het geduld niet voor. Geochach ga ik maar eens kijken of ik iemand ervoor kan porren. Fotos maken doe ik idd


davinci2412 schreef:
Wat wij op het werk doen is met elkaar eten. We bestellen dan bijvoorbeeld sushi of broodjes en kletsen dan gezellig wat. Wel netjes op 1,5 meter, maar dan kan je toch iets sociaals doen op een veilige manier. Bijkomend pluspunt is dat je je collega's beter leert kennen.
Dit kan natuurlijk niet als je thuis werkt, maar misschien kan je er een andere variant op verzinnen?


JA dat heb ik niet. Ik werk niet omdat mijn stage begonnen zou zijn, maar ivm de corona duurt dat nog even....
Ik ga eens denken of ik hier iets op kan bedenken....

JolisaJ schreef:
In meerdere steden worden er stadswandelingen georganiseerd, o.a. in Rotterdam, Dordrecht, Leiden, Amsterdam, Utrecht, etc. Deze wandelingen zijn in het leven geroepen om de horeca te ondersteunen, je komt dan langs zo’n 4 tot 5 horecazaken met een speciale deal omdat je meedoet met de wandeling. Ontzettend leuk, zo zie je de stad op een andere manier en help je de horecazaken :D

Even Googlen op ‘de stadswandeling’ en je ziet alle steden voorbij komen.

Ga ik doen ! Dankjewel !

Something tells me i am going to love him forever

marleen_a_a
Berichten: 1200
Geregistreerd: 18-05-14
Woonplaats: Zuidbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-21 13:11

Autumnn schreef:
Mijn collega heeft al meerdere autopuzzeltochten gedaan en vond het geweldig :D

Dat ken ik niet, ga ik google...

Something tells me i am going to love him forever

Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:13

Volgende week heb ik een weekje vrij. Dat was eind november al gepland. Toen had ik onder voorbehoud een nachtje in een B&B geboekt in de hoop dat er dan wellicht misschien eventueel alweer wat open zou zijn. Inmiddels heb ik het voor onbepaalde tijd uitgesteld. Ik zou daar prima (bos)wandelingen kunnen maken, maar met slecht weer wil ik ook een museum of een koffietentje in kunnen en dat kan nu niet. Dan maak ik mezelf thuis wel nuttig.

Ik ga nu vooralsnog mijn huis opruimen, bosritten maken met mijn paard (als het droog is) en er ligt nog een flinke stapel boeken en tijdschriften te wachten. Verder ben ik blij dat ik laatst een oven heb aangeschaft, dus ik ga wat experimenteren met cake en koekjes. Je moet wat. ;-)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

belle_boef
Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:21

marleen_a_a schreef:
belle_boef schreef:
Samen spelletjes spelen, bakken, wandelen.
Je kan gewoon niet veel en daar moeten we met z’n allen doorheen. Hoe meer iedereen zich er aan houd des te sneller de kans dat we weer wat mogen.

Ik wordt op dit moment al blij van verven in huis en wat opknappen. Dan zie je iig ergens verandering

Ja dat in/om huis doe ik idd ook. Meer om mijn vriend een plezier te doen, ik vind t alleen fijn dat ik wat te doen heb (ik heb nou eenmaal niks met een huis/thuis oid).
Mijn vriend is gewoon aan het werk de hele week, en pas rond 5/6 uur thuis dus gezelligheid is er alleen in de avond, de rest van de tijd ben je alleen.

Motivatie voor leren oid is er ook niet meer, daar heb ik me vanaf september in gegooid, dat houd ook een keer op zegeaar haha


Rondje wandelen doe ik inderdaad ook.

Ik snap dat we hier ''even doorheen'' moeten.. Ik had nog niet zo veel last, maar ik begin het nu wel lastiger te vinden. Dat wil ikk nu weer een beetje oplossen... :o



Je hebt geen werk?
Wellicht een baantje zoeken voor tijdelijk. Of vrijwilligerswerk.

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:24

Er zijn ook musea die je tegenwoordig virtueel kunt bezoeken en dan niet alleen in Nederland en België. Is dat wat voor je?

Kookaburra
Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:29

Ik zag op instagram een paar meiden die samen taart gingen bakken tijdens een avondje videobellen. Ze hadden allemaal hetzelfde recept. Wellicht een idee?

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Goof
Berichten: 28755
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:45

Wat wij wel doen in het weekend is in de auto stappen, koffie halen bij de Mcdrive en vervolgens een leuk rondje touren over kleine weggetjes. We zijn dan gerust 2 uur aan het rijden. Zijn we er even uit, zien we weer een nieuwe omgeving, voor ons gevoel hebben we dan echt nog een leuk uitje binnen de mogelijkheden die er nu zijn :D

zonnebloem18
Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: corona positiviteit ? Uitje? leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:51

Op veel plekken heb je happy stones. Mooi versierde stenen die worden verstopt. Wij gaan elke dag wel een rondje wandelen met onze dochter om stenen te zoeken. Verder zijn we ze nu zelf ook aan het versieren en verstoppen we ze ook.

Artiesten hebben nu soms ook livestreams, die zijn ook leuk om te kijken.

Thuis ben ik veel aan het puzzelen en we hebben een tweedehands Wii gekocht om spelletjes te doen.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Karin
Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:56

Goof schreef:
Wat wij wel doen in het weekend is in de auto stappen, koffie halen bij de Mcdrive en vervolgens een leuk rondje touren over kleine weggetjes. We zijn dan gerust 2 uur aan het rijden. Zijn we er even uit, zien we weer een nieuwe omgeving, voor ons gevoel hebben we dan echt nog een leuk uitje binnen de mogelijkheden die er nu zijn :D

Dat ben ik ook van plan, en met livestreams zoals Zonnebloem18 net noemt vermaak ik mij ook nog steeds. Daar was ik even zat van in de periode dat er nét wat meer mocht in de zalen (er gaat toch niets boven echt live), maar inmiddels zit het livecircuit ook weer potdicht, dus we zijn weer volledig aangewezen op livestreams. Veel livestreams blijven online staan en zijn dus ook later nog te bekijken.

Een yogalerares in mijn gemeente is net begonnen met Happy Stones. Ze nodigde mij uit voor haar FB-pagina en ik ben nu nog vooral aan het meekijken hoe creatief anderen zijn. Ik heb zelf nog niets gemaakt (en ook nog niets gevonden), maar misschien ga ik dat ook eens doen. :j

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:02

Karin schreef:
Goof schreef:
Wat wij wel doen in het weekend is in de auto stappen, koffie halen bij de Mcdrive en vervolgens een leuk rondje touren over kleine weggetjes. We zijn dan gerust 2 uur aan het rijden. Zijn we er even uit, zien we weer een nieuwe omgeving, voor ons gevoel hebben we dan echt nog een leuk uitje binnen de mogelijkheden die er nu zijn :D

Dat ben ik ook van plan, en met livestreams zoals Zonnebloem18 net noemt vermaak ik mij ook nog steeds. Daar was ik even zat van in de periode dat er nét wat meer mocht in de zalen (er gaat toch niets boven echt live), maar inmiddels zit het livecircuit ook weer potdicht, dus we zijn weer volledig aangewezen op livestreams. Veel livestreams blijven online staan en zijn dus ook later nog te bekijken.

Een yogalerares in mijn gemeente is net begonnen met Happy Stones. Ze nodigde mij uit voor haar FB-pagina en ik ben nu nog vooral aan het meekijken hoe creatief anderen zijn. Ik heb zelf nog niets gemaakt (en ook nog niets gevonden), maar misschien ga ik dat ook eens doen. :j


Ik ken deze sinds maart onder de noemer:
Kei Tof (een facebookpagina heet ook zo) :)


edit:
verder als je bakken leuk vindt. Ga eens nadenken wat je normaal in de supermarkt koopt wat je zelf ook zou kunnen maken. Bijvoorbeeld bladerdeeg (voor een zelfgemaakte quiche) of gnocchi of (stok)brood, soorten koekjes.
Ik weet niet of je heel holland bakt kijkt, maar daar maken ze wel eens opdrachten van 3 uur de tijd om alles (deeg, jam, spijs, vullingen etc) vanaf nul te maken. En dat halen ze maar net, dus ik kan me voorstellen als je iets minder geoefend bent dat je er nog langer over doet :)
Laatst bijgewerkt door Aight op 27-01-21 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, estja en 178 bezoekers