Nachtje weg in Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Earth
Berichten: 7893
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-20 00:45

Ik wil met mijn man graag een nachtje weg in Nederland. Wij houden van lekker eten, dus zoek ik een hotel waar we lekker kunnen eten, in onze eigen kamer uiteraard. Verder willen we eventueel nog lekker een stuk wandelen, maar onze voorkeur gaat dus uit naar een luxe hotel met lekkere kamer.
Plaats maakt niet zoveel uit, budget ook niet.

Brand maar los :D

Earth het reisbureau.


Merell123
Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 00:58

Wij waren paar weken geleden naar Texel en dan naar boutique hotel Texel. Zit een wellness in en een restaurant wat in de Michelin gids genoemd wordt. Weet niet of dineren op de kamer mogelijk is, wij hebben in het restaurant gedineerd waar het rustig was en alles op zeeeeer nette afstand. Zit vlakbij de slufter op Texel waar je erg mooi kunt wandelen.

Maddy_Paola
Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 03:41

We hebben laatst mijn ouders een nachtje weggestuurd naar kasteel vanenburg in putten als ik t goed heb, avond van aankomst 5 gangen diner evt met wijn arrangement, gewoon top kwaliteit en net zo goed als veel sterrenrestaurants, een van mn broers is er van de zomer geweest met zn vrouw en die hadden dezelfde beleving, bij de receptie ook wandelroutes verkrijgbaar, maar zeker in deze tijd van t jaar wel echt wandelschoenen meenemen

Paola ❤ elke dag met haar is een cadeautje [o]

Katja
Blogger
Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:25

Misschien is dit iets voor je: https://www.twentyeight.nl/nl/
Wij zijn net een nachtje weg geweest met diner en dit is eigenlijk de enige die ik gevonden heb waarbij je echt op je eigen kamer eet.

Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:27

Wij zitten in België maar hebben ook eten op de kamer. Als je meer info wilt stuur maar een pb :)

Earth
Berichten: 7893
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-20 15:39

Katja schreef:
Misschien is dit iets voor je: https://www.twentyeight.nl/nl/
Wij zijn net een nachtje weg geweest met diner en dit is eigenlijk de enige die ik gevonden heb waarbij je echt op je eigen kamer eet.


Ah jammer, deze is al helemaal volgeboekt.
Het hoeft overigens niet perse om de kamer eten te zijn, ik dacht alleen dat dat gewoon standaard was :P Als het maar coronaproof is.

Earth het reisbureau.

purny
Berichten: 27457
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:41

Fletcher hotel opent een nieuw hotel op Scheveningen

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 15:42

Black Label hotel in Valkenburg. Nieuw hotel in industriële stijl. Hebben diverse arrangementen : https://blacklabelhotels.nl/

En B&B Bella Vista in Valkenburg. Prachtige oude villa die supermooi en luxe gerenoveerd is. Zalige bedden en een heerlijk dekbed! (en ik ben een lastige slaper dus dat wil wat zeggen) Hele hartelijke eigenaren die je ontvangen met koffie. Bij het ontbijt hadden ze zelfgemaakt ketjap gehakt :9 . Wij hebben er alleen ontbijt gehad maar ik lees dat ze momenteel ook voor je koken. Ze hebben voorheen een restaurant gehad en de heer des huizes was chefkok. https://bellavistavalkenburg.nl/

Earth
Berichten: 7893
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-20 14:32

Ik wilde eigenlijk bij black label gaan boeken maar hun menu spreekt me totaal niet aan :=

Zijn er nog meer tips? :P

Liefst volgend weekend.

Earth het reisbureau.

Katja
Blogger
Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Nachtje weg in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:42

Ik heb voor wij naar Den Haag gingen gewoon gekeken wat me leuke steden leken, op Booking gekeken welke hotels goede waarderingen hadden en op de sites van de hotels gekeken wat ze aanboden. Er zijn best veel hotels die samen met restaurants werken voor echt een bijzonder weekendje weg.

jowien
Berichten: 976
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:55

Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord! Luxe, lekker eten en direct aan het Nationaal Park, eindeloos wandelen en naar het strand.

RoosvanBlue
Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 18:27

Hotel Posthoorn! Zeker niet goedkoop maar wij hebben er een leuke avond gehad met een mooie kamer. Eten was wel in het restaurant maar met voldoende afstand. De horeca was open toen wij daar waren.

https://www.posthoorn.eu/

Earth
Berichten: 7893
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-20 18:33

jowien schreef:
Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord! Luxe, lekker eten en direct aan het Nationaal Park, eindeloos wandelen en naar het strand.


Oh dat is ook tof, wel heul duur maar we zijn het hele jaar nog niet weg geweest, dus yolo :') Even kijken of mn man dat ook zo leuk vindt _O-

Earth het reisbureau.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:13

Ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heen gegaan zijn. Ik zoek iets leuks voor mijzelf, voor 1 of 2 nachten en het liefst in hardloop gebied.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kidde en 86 bezoekers